miércoles, 31 de julio de 2013

AIXÍ TÉ QUE SER


                                                  Situació abans de pendre messures


Divendres dia 19 denunciabem via Línea Verda i amb e-mail al correu de la Regidora Carmen Canet, la situació de bruticia d'un solar front a l'escoleta, així com un perillós forat en una vorera inacabada . Doncs, bé, el mateix Dilluns següent es va tapar l'urgent, el forat , i acabar la vorera i huí mateix estàn netejant el solar : EFICACIA , ójala tot funcione així .  I per a això debem de col-laborar tots informant del que vegam incorrecte , perquè tots estem en el mateix vaillex i si s'afona allà anem tots , no vos pareix ? .  

I es que els mitjans de comunicació no sòls deguem de caure en la crítica o la lloança fàcil sino donar a coneixer el que es fà bé i el que es fà mal però sempre des de la neutralitat i l'imparcialitat : Si ahir denunciavem una xapussa huí no ens dòl prendres per a lloar el que està bé . Així ho hem fet i així ho seguirem fent caiga qui caiga i li pese a qui li pese . 

3 comentarios:

  1. Molt ben fet per la rapidesa i eficàcia. Jo també vaig enviar pel mateix metode de la linia verda les mateixes denuncies, el dissabte dia 20.

    Jo en vaig afegir dos mes:

    Una a la Policia Local que feren alguna cosa per evitar que es furgones aparcaren en al futura zona enjardinada dels dos costats de l'escoleta, perquè trenquen la vorera: S'ha posat una cinta provisional, però ja s'ha actuat.

    La segona per ara encara no està resolta i supose que és perquè afecta un edifici privat: la caseta d'Iberdrola que esta sense tancar i amb bruticia dins. Supose que se li haurà avisat,però con Iberdrola hemos topado.

    En el poble des que s'ha posat en funcionament la Linia Verda he fet cinc avisos de coses, majorment voreres trencades, forats en asfalt i coses de branques. Abans de cinc dies han estat sempre solucionades.

    La Línea Verda s'esta demostrant com una ferramenta molt eficaç per solucionar estes cosetes que molesten tant. Jo aconselle que s'use perquè per ara rapidesa i eficacia ha estat la norma d'actuació.

    ResponderEliminar
  2. Llavors eres vei meu . Resulta que jo tambe habia observat el mateix i volia denunciar-ho quant vingue un policia i com em coneix es va apropar al despatx a vore si sabia algo i li ho vaig indicar . Lo de iberdrola pense ho tenim mes cru perque girbes ja ho ha demanat de fa temps i ni cas .

    I aço es el que tenim que fer , fer arrivar a les autoritats el que vegam i aixi els ajudem a que tot estiga be .

    ResponderEliminar
  3. Quadern de Reflexions diu ..."I es que els mitjans de comunicació"...CASI RES PORTA EL DIARI!!!

    ResponderEliminar