jueves, 25 de julio de 2013

Editorial : CIENCIA INFUSA

" ciencia infusa ", esos conocimientos que a veces infunde directamente el Espíritu Santo. 

Lciencia infusa es el saber innato, no adquirido mediante el estudio. Se utiliza especialmente con sentido irónico.

Es la que pareixen tindre certs ciutadans del nostre poble que s'assabebten de moltes coses que la resta no coneixem fins a que's publicita , i moltes vegades ja interessa llavors més bé poc . 

I es qué hem pogut observar alguna que altra vegada algun cas en el que  front a certs evens amb accés restringit , quant s'ha sabut d'ells per part de la ciutadania en general ja s'ha cobert el quorum restringit o quasi . Es més , en algun cas en evens que en principi no pareixen "de mases" .

Com ho fan estos ciudatans per assabentar-se del que encara no es públic ? Tenen poders adivinatoris , un dò diví ?

I es que també ho hem pogut observar amb algun mitja de comunicació , que no estant pressent en algun acte/event , després ha publicat una informació mes completa inclús  que els que sí estabem alli , o inclús de vegades abans de fer-se l'acte/event ( ahir mateix, en cert blog article sobre inauguració Fira Sant Jaume ) : Serà també per gràcia divina ? O perquè tenen tanta "afinitat espiritual" amb els que promouen dits evens que per això saben el que pensen aquells i ho publiquen inclús abans de que estos ho diguen públicament ? .  

I ara per acabar els refrans que tant ens agraden : Diuen que "més val caure en gràcia que ser graciós ..." nosaltres almenys massa en gràcia es veu no em caigut a alguns , perqué serà ? Tal volta perquè també diuen que "qui diu les veritats pert les amistats" ? .

30 comentarios:

  1. Serà l'afinitat espiritual de la santíssima trinitat? Pare, fill, i....... qui és l'esperit sant?

    ResponderEliminar
  2. Discrepe totalment del que diu vosté.
    A vore, faça'ns una relació d'actes amb accés que vosté diu restringit, confundint restringit amb limitat el nombre de places, i que no s'haja publicitat per endavant.
    Vaja dient-ne. A vore quins són.

    Es molt fort que l'Administrador d'un blog diga coses que no són, i com a mínim d'eixida, no son certes.

    Vosté acaba de confrondre la informació amb l'interés dels veïns per una cosa. I com que supose que ho diu pel cas de la cuina de la Toscana. ¿Que vol dir que no s'ha publicitat? Fals. S'ha publicitat. Cartells hi ha i ha hagut ¿Hi hagut interés per la gran massa de gent? Crec que no, com voste ara pregunta pel festival i que fan i ningu o casi ho sap. I bé que s'ha publicitat ja la programció.

    Qui tenia interés ja es va enterar, que cartells hi havien i per whasapp i coses semblants d'internet va circular.

    El que passa en este cas es que, aquells que no havien d'anar per cap motiu, els del PP, en vore que la nota enviada a principi de la vesprada ja informava que les 20 places s'havien cobert eixe mateix matí -cosa normal en un poble de 18.000 habitants i on es fan cursets de cuina per entitats i tenen molt d'exit- ho han gastat per a novament NO DIR LA VERITAT sobre la publicitat i criticar al govern. I més quan ells no havien d'anar ni els importa res que faça el govern.

    I altres s'apunten al carro de la critica. Si no es el cas de vosté, no s'entenga.

    El que li he dit: Diga una relació d'actes que no s'hagen publicitat.
    Per correu a banda, prquè ací no puc, li envie un cartell del taller de cuina que va servir per fer la publicitat. Si vol publicar-lo, el publica.
    El que no es pot es confondre que un - pel motiu que siga no s'entere- amb la falta de publicitat.
    I si li consola d'alguna cosa, jo per motius que no venen al cas, em vaig endarrerir eixe dia i m'he quedat sense plaça i no vaig. ¡I mira que havia vist el cartell i damunt la gent que ve amb mi als cursets que s'han fet per Nadal m'havia avisat per whassp!

    Ara per favor, inexactituds poques i així no crisparem l'ambient que ja està prou amb les falsetats que escampa el PP.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Serà pel mateix whatssap que convoquen a la gent per anar al pleno com si foren Hoolligans, perquè no conesc ningú del meu entorn que haja recibit eixe whatssap que tu dius. I si el cartell eixe el penges com si fos un cartellet de classes de repàs, la difussió es pobra. Per a que esta el GAVINET DE PREMSA? Perquè no ho va anunciar el gavinet de premsa? Sols està per a l'autobombo, això si, quan ja esta tot cobert, ho anuncieu pel gavinet de premsa per a fer propaganda del seu èxit! I aixina ens va, que açò és una "MERIENDA DE NEGROS"

      Eliminar
    2. Sòls torne a preguntar : Perquè no ens arrivà l'informació , com de habitual, quant s'edità el cartell i es repartí per on es repartira, i per contra es arrivà quant les plaçes estaven ja cobertes ? Així l'informació havera arrivat a més gent i més possibles interessats s'averen assabentat , no ?

      Si constatar una realitat es crear polèmiques ...vosté mateix, jo sòls informe del que m'arriva i di el que veig .

      I si a algú li pica este editorial serà també perquè es dona per entés, ell sabrà per i de qué : Diuen que a qui li pica alls menja ...

      Eliminar
    3. Per whassap pasa la informació oficial de l'ajuntament?
      Serà entre els dels amiguets i amiguetes del bipartit perque a la majoria del poble no li arriba.

      Eliminar
    4. No parle d.actes no publicat si no d actes que quant s.han publicat ja eren coneguts per alguns no sabiem com . Ara ja sabem per voste que la a la ciencia infusa li diuen whassapp . Veu , voste mateix ens ha aportat llum pel que puc dir que en quant al motiu de l.editorial missio complida , ja sabem una font d.eixa informacio avançada a alguns .

      Eliminar
  3. Ja té vosté el cartell en el correu. Supose que apareixerà en la pestanya principal.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ja veu , fins a voste que la suposse una particular te un cartell que jo , mitja de comunicacio habitual del ajuntament no sols no el tinc sino que tampoc l.he vist en el altres dos blogs que habitualment tambe ho son. I a mes el deu de tindre voste en format digital amb el que mes facil encara per haverlo fet arrivar .

      Eliminar
  4. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  5. Enrique, tenvien el cartell ara per a que aquest blog els servisca per autobombo. Ara que ja s'han escrit els qui ells volien ara a fer propaganda! Igal que el curs de monitor de temps lliure, el que passa es que en eixa ocasió els van pillar.Si ho fan tot igual, haurem de buscar-nos cursets pel nostre compte, ja que en estos poques possibilitats tenim.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Eres una mala persona com tots el del PP que escriviu comentaris que nomes busquen enredar..
      Jo no he enviat el cartell per l'autobombo de ningú, només perque segons el que vaig saber i vaig viure la setmana passada del taller de cuina, el que ha publicat Enrique Estruch no es la realitat. Ho sent tindre que dir-ho de nou, però es així.

      Eliminar
    2. Ací no hi han males persones, si no males pràctiques que haveu heretat del PP. Tant que els criticàveu i ara feu igual. I si no voleu que us critiquen, feu bè les coses.

      Eliminar
    3. Jo no heredat res del PP ni tinc cap mala practica per haver enviat un cartell a este blog.
      La mala pràctica i la mala bava és teua que estas criticant-me a mi simplement per haver fet un acte d'ajuda al interes general de coneixer la veritat dels fets.
      Però tu i els del PP no voleu la veritat, sino enredar.

      Eliminar
    4. Este govern, desde el primer dia, ha fet actes només per els seus cercles. El que passa es que cada volta estos cercles son mes estrets, hi han les places justes per "els de casa" per el tant, s'esperen a publicar els actes quan ja tenen inscrits als que volen.
      No recordeu una cas similar temps enrrere quan varen publcar un curs i ja tenien les plaçes cobertes?
      Mai un Govern Municipal ha segut tan excluient com este. El govern de tots, que ells diuen, jajajaja

      Eliminar
  6. Quan jo parle de whatsapp parle del grup dels meus amics i amigues i per sort meua, dins dels meus amics i amigues en whatsapp no tinc cap de mentiner manipulador del PP - atenció no estic dient que no tinc amics en el PP, sino que no en tinc cap manipulador i mentider, per tant a tu no t'ha arribat ni et pot arribar cap dels missatges del nostre grup.

    La particular, que sóc jo, ha pres el cartell del facebook. No el tinc ni me l'han donat per guapa ni per amiga de ningú. I com veu no te massa qualitat.

    Mire vosté, Sr. Administrador, s'ha equivocat, ha errat però vosté no té pel que pareix la virtud de reconeixer errors i rectificar. Li ho he dit a vosté i ho he dit a tots: cartell i avisos son coneguts de la sermana passada. Una altra cosa és que veiem un cartell i no ens fixem i després parlem.

    I no anonim de les 10:17 l'Ajutnament no passa res per whatsapp almenys que jo sapiga. En la passada legislatura si que es feia per sms als amics del PP, confirmats pels que li he dit abans que tinc. Quantes vegades ens ho dien ells abans perque havien rebut el sms de la secretaria de Manolo Vidal d'actes que anaven a fer-se. Sembla ser que com era lo que vosaltres feieu ara penseu que tots ho fan.

    I quan algunes coses que diu l'Administrador que si no li diuen a vosté o si li deixen de dir, jo tampoc he vist res del taller de Toscana en algun mitja que vosté insinua abans del dilluns. Hi ha una cosa del dia 23 quan ja era la notas de premsa oficial del dia abans. Igual ara diu que allí no ho van posar per dissimular.
    Les noticies s'han de buscar. A mi em diuen que vosté està a soles en el blog i xafar llocs del poble per tant ben poc. Nomes els de la seua faena. No se si serà veritat, però veig que nomes es limita a notes de premsa i articles de la seua personal opinió i copies de Provincies.
    Menege's, si vol fer noticies. Si espera que li arriben perquè si, aviat està.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. En que he errat ? He dit jo cap de mentira ? Hi havien o no persones que per altres mitjans teníen més informació que la majoría dels mortals ? Hi ha o no algun que altre mitjà que s'assabenta de coses abans que els demés e inclús li dic em pareix fins a normal i tot perquè sempre ocorreix ? (Jo mateix m'assabente de les cose de la taula de mobilitat abans que ells perquè perteneixc a la mateixa ).

      I li torne a preguntar el perquè eixe cartell no va a arribar com sería normal doncs sempre es fa així, als mitjans habituals i vosté no em consteta perquè pensa que ha passat , jo sòls cobstate ago que ha ocorregut .

      A més, el meu editorial es genèric i no parla d'açò o allò en concret, aixó ho ha fet vosté, per ago serà, algo de fons hi haurà quant vosté ho ha identificat de seguida amb un acte en concret .

      Però bé, està clar que no ens ficarem d'acord pel vist, així que anem-sen a dinar que ja va seguent hora .

      Eliminar
    2. P.D: Per sort feina no m'en falta i no tinc tant de temps com altres per a anar a buscar noticies . A més, no es l'objectiu d'este blog el ser el primer o l'unic en donar esta o aquella noticia : Ho es fer-se resò de les noticies i comentar-les i així provocar el comentari de altres i amb això la reflexió entre tots , com bé diu el seu nom . I pense pels ressultats que anem pel bon camí .

      Eliminar
    3. Molt bè, Enrique. És normal que s'enfaden, no veus que no poden controlar-ho tot i això els fastidia. Ells volen controlar l'opinió de tot el poble, però s'han topat amb un blog que te moltes entrades i comentaris (segur que mes que el blog dels emplomats). I tenen por perquè se'ls esta vegent el rabo, tot i tindre un gavinet de premsa per a l'autobombo. El curs de cuïna ha sigut un bon eixemple de per a què s'ha creat aquesta arma diabòlica que es el gavinet de premsa. Informar? Ja hem vist que no! Publicitar? Hem vist que si!

      Eliminar
  7. Això es que son tant transparents, que fins i tot el cartell s'ha tornat transparent a la vista de tots els veïns de Tavernes. No et dic jo Enrique que fan el que els interesa! Quan ells volen tu eres periodiste i quan no volen no ho eres. Quan volen fer autobombo t'envien coses i quan es tracta d'un curset, ningú sap res. I quan estàn apuntats tots el que volen ells, a fer mes autobombo. Això de transparència te poc. Últimament, quan sent parlar de transparència tremole i pense que ens estaràn amagant!

    ResponderEliminar
  8. Ciencia infusa? Això es diu POCA VERGONYA!! Igual que llevar quasi 50 places d'aparcament a l'avinguda de la plaja i des de dimarts. I han estat buides tota la nit mentre jo donava voltes en el cotxe buscant llloc. I resulta que la fira no és el dimecres, no. És el dijous, i mentre la gent de la platja que no sap on aparcar. I perquè dimarts ja no es podia aparcar ni ahir tampoc? Que mal organitzat i quin cacau estàn fent!!??

    ResponderEliminar
  9. Això ha passat sempre amb la fira ¿o ja no t'en recordes perque quan prohibia aparcar dos dies abans ho deia el PP? Es la cosa més logica,com passa en la fira de falles o del poble; dos o tres dies abans no es pot aparcar perquè arriba la gent i te que montar la seua atracció o ara la seua caseta. Si estiguera govenant el PP callaries i el semblaria ben be.

    I si has estat peguant voltes, és gràcies al teu Manolo Vidal.
    "No llevarem ni una plaça d'aparcament amb la millora de l'Avinguda" va dir Manolo Vidal.
    Si ho va dir, en manifestacions a la premsa quan la gent va començar a vore que el lloc per aparcar era menys.
    Falten 218 places d'aparcament en tota l'Avinguda. ¿Que no t'ho creus? Compta-les o ves al Don Pepe i pregunta per la taula d'esmorzadors que es va molestar en pla de juerga a comptar-les: 218 places d'aparcament s'ha menjat el projecte de Manolo Vidal i del PP.
    Ves i queixat a ell.

    ResponderEliminar
  10. Si el teu objectiu no es ser el primer i a ser possible ser l'unic en dir les noticies no es compren perquè fas una editorial queixant-te.
    Si el dona igual millor per a tu. Els demes fan la faena de redactar i tu després, t'aprofites i comentes.
    Però no es la veritat, vols ser l'oli dels blogs.
    Primer la rabieta de si em deixen o no entrar en la moció, després si el gabinet de premsa em mira de reull o de costat, ara si hi ha un altre blog que sembla ser que te més entra que jo...
    Xe, treballate-ho. Jo veig que aci informació de les coses que fan pel poble i actes, ben poques. Jo no t'he vist mai a cap. Bueno, en una conferencia: Però recitals en el Moli, conferencies, teatre en la Casa de la Cultura, presentacions falleres, Pop al Carrer, i un llarg etcetera. Jo no t'ha vist mai en cap. I despres no publiques res.
    Preocupa't o calla.

    ResponderEliminar
  11. I qui eres tu per a manarme callar ? Altre totalitariste disfressat de democrata ...

    Doncs no , no vaig a callar perque les xifres del blog m.avalen . I aixo es el que no podeu parir .

    On he dit jo que el gabinet de premsa em mira de costat ? Al reves , em tracta molt be . Vicent i jo som amics des de fa un munto de temps . I la seua llavor , amb llums i ombres com la de tots , es positiva doncs s.havia rebut tanta informacio municipal com ara ni mai haviem tingut una web municipak tan completa com ara . Aixi que no t.inventes coses . L.home em va explicar lo del dia de la mocio , ho puc o no compartir pero ho respete .

    El que no podeu parir es que sobre ser per a vosaltres el demoni tinga excel.lents relacions amb tots , a dretes i a esquerres . Aixo no vos entra en els vostres fanatitzats caps .

    I en quant a si vaig o feixe d.anar ... El torne a dir que les xifres del blog avalen la linea seguida . El dic el mateix que li he dit a altre comentarista : l.objectiu de este blog no es informar ni el primer ni el unic , si no comentar i portar a la reflexio com diu el seu nom . Si t.agrada ho compres i si no molts altres mes si ho fan

    Per ultim una frase que fa temps que no utilitze : Tila i bicarbonato que hi ha un blog independent i lliure per a rato .

    ResponderEliminar
  12. La til·la i el bicarbonat te l'has de prendre tu.
    A mi m'és igual que sigues el primer en traure les coses que l'últim.
    Sembla ser que eres tu qui no pot "pair" no ser el rovell de l'ou, encara que interés per ser-ho en poses poc i en poques coses se't veu per informar.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Estic pensant que si seràs ú que ja em venía amb la mateixa monserga en altre blog : Si eres tú, benvingut , es bò que llisgues variat .

      Però ja has tingut el teu minut de glòria , ja ho tens bé .

      P.D. No m'esperes esta vesprada en l'inauguració de la fira , no podre anar, alguns tenim que treballar per a viure i no podem estar en tots eixos actes en els que dius que no en veus "per a informar" , ja ens inforamem en altres blogs o en la premsa , no patisques .

      Eliminar
    2. Anònim de les 17:44. El dia que als actes deixe d'anar la premsa i periodistes, ja no anireu, perque als actes aneu a per la foto. Se de bona tinta que Estruch va a actes on no hi han fotos ni periodistes (a banda d'ell). I això diu molt d'ell i en positiu.

      Eliminar
    3. I jo també sé de bona tinta que Estruch no es de les persones que s'ha caracteritzat en anar a actes. Des de que té este joguet l'he vist en alguns, ben pocs, però abans menys encara.

      Eliminar
  13. Enrique, això deu ser que no tinc la mateixa versió del whatssap que els que s'han pogut escriure al curs. Serà qüestió de descarregar-me el blocssap a vore si m'entere de mes coses. Encara que hauré de desconectar-lo els dies de plenari.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Cal llegir-lo amb ironia:

      No crec que siga això sino que no estàs en el grup, no formes part dels escollits privilegiats que coneixiem les coses perquè la regidora personalment i les cuineres del taller ens les van enviar per whatssApp primer, i després per si fallava la tecnologia per mitjans mes tradicionals: colom missatger. Avuui ha tornat cap a Italia després de reposar uns dies.

      I si que l'hauràs de desconectar perquè O i cia de NNGG te'l cremaran de tant d'avisar a que vages a donar ajuda a Manolo i Karina.

      Eliminar