miércoles, 24 de julio de 2013

Editorial : ARBITRES

Parlaba un comentarista sobre si fiquem el quadrilàter, llums , xicona amb cartellet ... per a que es barallen les parts enfrontades , però es va deixar a algú molt important en qualsevol combat : L'arbitre . 

Perquè sense ell les regles de joc no es respetaríen i s'arrivaría a la sang . Amb la seua ingrata tarea de moderació del joc , mai ho fa bé a ulls de tots , s'emporta crítiques dels dos costats i alguna que altra vegada, algún mamporro .

Pot ser , passa de seguit , que l'arbitre no es done conte de alguna mala jugada o "li colen" algun que altre desgavell , es inevitable perquè l'arbitre es un esser humà i tots errem , però al final de la correguda els bons àrbitres acaben trimofant , el temps i amb ell l'experiència adquirida també l'ajuden i de debò .
Però sabeu el que importa ? Qué l'arbitre quant acabe el dia faça recompte dels fets i exàmen de conciència ( mala cosa si no ho fà perquè es un robot , un fanàtic o es creu en la veritat absoluta ) i dorma bé .

En este blog tenim els nostres erros, com tots, però com treballem de bona fé i diguen el que diguen sobre les nostres intencions tenim ben clar perquè estem açí i quin objectiu busquem , si a més a este blog l'avala huí per huí la seua positiva evolució tant en número d'entrades com de comentaristes i el seu editor dorm a cama sòlta , per algò serà , no ? . 

El curiós i per acabar, es que quasi tots els que ataquen al arbitre sòls ho fan quant es perjudica "als seus" i callen i miren cap a altre costat quant el perjudicat es " dels altres ".

9 comentarios:

  1. Veritats com a temples! Estruch estàs fet un Pier Luiggi Colina

    ResponderEliminar
  2. Alabate Juan que si no te alabas no te alabarán.

    ResponderEliminar
  3. Eu, que llatins m'haveu eixit!
    Ara per al sr. Estruch: Justificatio non petita... acusatio manifesta.

    No fa falta que ens diga tantes voltes això i allò sobre vosté, el blog i demés. No estem tontos i això no va a canviar res el pensament que tenim de les coses.

    ResponderEliminar
  4. Mai mes lluny del meu pensament que el voler canviar el de voste . Si aixi fora sols deixaria parlar als que pensaren com jo , tal i com diuen fan altres . Per contra açi es senten opinions de tot tipus incluides les que ataquen al administrador . Simplement constate una realitat i es que vostes seguixen entrant i cada dia mes a este blog pel que tenim que deduir que els agrada i per tant , amb els nostres erros que en tenim com qualsevol huma , anem per bon cami .

    ResponderEliminar
  5. Es la moda. Ara voreu com funciona: et montes un blog, et dediques a estar davant la pantalla 24 hores al dia, i et fas passar per una bona persona que no actua amb cap interés personal, que no te cap aspiració política, que no vol presentar-se a les pròximes eleccions.

    Després, ve el millor del joc! Ostras tu, ara voreu: Aleshores, quan ja les persones que entren pensen que eres una persona imparcial, començes a pegar hòsties als de la dreta i als de l'esquerra, i damunt el fas la víctima amb caire paternalista!

    Es molt divertit!Ah!, i el més important del joc! Teniu que fer-vos la victima, clar! Teniu que dir que tots van a per vosatros, que tenen por que es presenteu, que sou més bons que les filles de la casa de la pradera, i que si ho demaneu, sols si ho demaneu molt, molt, aleshores fareu un sacrifici i es presentareu a les eleccions per salvar al pobe!

    Però sols perquè ho demaneu molt, pesats, que sou uns pessats!
    I una vegada fet acò, ja podeu dir, amb molt d'orgull i dignitat, que sou: els d'enmig!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Molt bó el comentari, molt agut , m'agradat molt lo de les xiquetes de la casa de la pradera , je je je ...

      Sòls unes precissions :

      No he amagat mai les meues aspiracions polítiques , des de sempre he dit que estic meditant el passar a la política activa .

      No estic 24 hores al día , ja voldría jo ser ric , no tindre que pegar colp i poder dedicar-me sòls a lo que m'agrada que es el blog.

      Pegue hòsties a dreta i esquerre perquè ni son d'un ni dels altres i ho puc fer, cosa que els que sí sou no ho compreneu , no vos entra en el cap que algú no siga dels vostres o dels contraris , sòl hi ha que vore com el burles de nosaltres els d'enmig .

      I no, no fa falta que em demanen rés , ja estic estudiant si em pressentaré o no , temps al temps, està fraguant-se algo que m'agrada : Veus com no amague les meues aspiracions ?

      I si vaig decidir crear un blog va ser fart de que en censuraren en els vostres blogs partidistes o no em deixaren parlar contra els seus .

      Així que tú riute, riute ... que qui riu l'ultim riu millor .


      Eliminar
  6. Pues no. No n'has endevinat ni una.
    Esta es la sexta vegada que entre hui i no entre perquè m'agrada. Si t'he de ser sincer no llig de vegades ni l'article i si entre és perquè m'ho passe repipa contestant els comentaris que fan els peperets i alguna pepereta. De fa uns dies s'ho passem de rexupete contestant la defensa que li fan a la Karina. El que s'ha de vore: quina manera de defensar-la quan els peperets diuen en les seues reunions que no la poden vore ni en mascara.
    I igual que faig jo, molts entren i comenten per anar contra i desmontar la paradeta que tenien montat aci els peperets.
    Supose que si he entrat 6 voltes i he llegit sobre cinc o sis pàgines cada volta haurà marcat unes 30 pagines llegides. El numero està ben contat, però no son 30 persones diferents. Ni les he llegit i he anat al gra, a contestar els comentaris del PP. Com fan els quatre o cinc del PP, que entren per pegar als del Bloc.
    Segur que la majoria d'entrades nomes les fan quatre o cinc persones i la majoria dels comentaris són d'eixes quatre o cinc persones. Per què veges, hi ha una noticia la setmana passada que quan vaig deixar de contestar als peperos tenia més de 50 comentaris. Meus eren 16, com el dia que era, la Verge del Carme.
    No vullc llevar-te l'il·lusió, però es aixína. I endavant.

    ResponderEliminar