martes, 30 de julio de 2013

Editorial : DEJAD QUE LOS NIÑOS SE ACERQUEN A MI

En este cas, la ciutadanía que va visitar la Fira de Sant Jaume als regidors locals .

I es que si el dia de l'inauguració estaven per a fer-se la foto almenys tots els que estàn, els que volen estar i els que estaràn segurament algun que altre dia , no va ser així la resta de dies , pel que si em permitixen els donaría un consell : La fira ha durat quatres dies i son precissament els dos del cap de setmana els de més visitants i amb diferència , pel que havera segut bò que els nostres regidors haveren "baixat a terra" , s'haveren ajuntat amb el poble plà i així s'assabentar-se de més de quatre cosses que des les seues poltrones no coneixen, perquè els seus "acòlits i palmeros" no es ho conten , sòls es fan la pilota  i els adulen .

Perquè si vaig sentir una crítica dels expossants va ser a més de la falta de siquiera un policia a peu que es pegara una volteta de vers en quant per la fira per a espantar possibles malvinguts i que no es copara com va passar per part de particulars els espais d' aparcament reservats per als feirants amb el que estos no pogueren carregar i descarregar amb facilitat els productes , es el que pocs, ben pocs regidors es varen passar per la fira salvo eixe dia en que estaben tots i no hi havien més perquè en la foto no cabíen .

Jo en concret estigué per motius personals dissabte i diumenge i vaig poder vore al senyor Alcalde el Diumenge , a tres dels regidors populars pels dos dies , a la regidora "díscola" dissabte (jejeje...),  i ... a ningú més : Es a dir , a 5 de 17 .

No puc dir a ciencia certa que no anaren , puc estar equivocat, però dificil veig que jo no es vegera perquè vaig estar passetjant fira amunt i fira avall , cul de mal seient que soc , i vaig sentir el malestar que vos assenyale , tal volta si algun regidor "amb mando" s'havera passetjat com jo havera pogut també escoltar-ho i prendre messures per a solventar-ho .

Sé que la regidora Canet està impossibilitada físicament i que el cap popular estab fora tot el cap de setmana, però, i els demés ?   A que si haverem estat en campanya electoral allò havera estat de gom a gom de regidors com passa en els mercat del dijous en el poble durant les campanyes electorals ? .

Allà ells , i em referisc A TOTS : Jo almenys vaig prenent nota del que vaig vegent estos quatres anys de legislatura i quant vinga l'hora de votar decidiré en conseqüència , a mi amb quince dies no em convencen i estic segur que als demés tampoc, ja els coneguem ...

7 comentarios:

  1. Es clar que per a tu ja ha començat la campanya electoral, som Tavernes, no el FC Barcelona, si els regidors(i oposicio) haurien d'anar a tots els actes socials no tindrien vida social....

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Es que meu posseu fàcil, però que molt fàcil : I el Dijous teníen tots lliure, no , que curiós, i es mudaren ben mudats per a què ? Ah, clar, es que eixe dia estaben els fotògrafs ...

      Eliminar
    2. Ells fam fum, pero a tu tagrada molt posar-li llenya a les brases!

      Eliminar
    3. I que vols, una democràcia a la coreana en la que tots digam "si amo" facen el que facen estiga bé o estiga mal ?

      Que vols, altre blog sumís a uns o altres i que sòls denuncie el que fa mal el contrari ? Ja en tenim per a això tres .

      Perquè creus que este blog esta marxant cada dia més i més ? Perquè des de la nostra imparcilaitat estem denunciant el que fan mal uns i altres i així pensem seguir .

      Així que si sòls vols sentir coses bones del govern, no es este el teu blog .

      Eliminar
    4. Enrique, has donat amb la formula màgica!

      Eliminar
  2. 11é Manament. Viuràs per a les fotos, la publicitat i l'autobombo.

    ResponderEliminar
  3. I per acompanyar els del PP a Karina VErcher a la fira, o es que es penseu que van anar per alguna cosa més?
    Per ara no els hem vist a cap acte organitzat per l'Ajuntament siga en la Casa de la Cultura o en el Moli. Ara comprenc que no vagen, per a ells la cultura es una cosa que no aprofita per a res.

    ResponderEliminar