viernes, 31 de mayo de 2013

Article d'opinió : AMICS

No tenía huí previst escriure rés doncs no em trobe massa fí de salut , però els comentaris que estic rebent a la meua editorial de huí em porta a fer-ho , dons pareix ser no s'entén el fons de la mateixa , no m'havoré explicat bé . 

Quant un té dos amics i veu que estos pels motius que siguen va cap a un enfrontament personal que va a portar nesfastes consequències e irreparables en la seua relació futura, tant per a ells com a per el seu entorn, que fà ? 

Doncs si es un amic de veritat tractarà de que este enfrontament no es produïsca i per això tractarà d'aconsellar a abdós parts per a que ho eviten si es possible, i més si això en gens perjudica a ningún d'ells . Es més,  inclús si sí perjudica però no d'una forma inassumible aconsellarà el mateix, que tracten de no arribar a més, que es sacrifiquen pel bé dels dos i dels demés quel's rodejen .

Doncs bé, ja sabeu el que vaig dir ahir de Carmen, i huí afixc que en el PP també tinc amics i bons i sé que també alguns ho son d' aquella , alguns amb vara de mando, i es van a tindre que vore, vullguen o no vullguen, i a més pot ser que entendres pel bé comú, i dificil serà si no es parlen o es miren "com a fesol de careta " .  

I no m'agradaría vore a estos amics enfrontats personalment i menys encara si es per motius externs a la seua relació personal , no es val la pena, perquè se que endavant rés serà igual i la pagarem tots, ells i els qui els envoltem , i rés de bò eixirà d'això .

I açò es el que vull transmetre en l'editorial, espere ara si me se vaja entés .

Signat, Enrique Estruch i Ferrando .

P.D.   D'açí un rato vaig a vorem amb un altre amic en un lloc públic, amic que ho es al mateix termps d'una de les parts personalment en camí d'enfrontar-se i no massa dels altres, espere no es malinterprete . 

No hay comentarios:

Publicar un comentario