viernes, 14 de marzo de 2014

Editorial : MÉS I MÉS POLÍTICA DE PAPERS

I és que si ja ho denunciarem temps en arrere, seguim vegent i seguixen practicant la "política de papers" .

Així, sobre el tema de les acreditacions al nou regidor, l'Alcalde oferix als pressents en el pleno uns papers demostratius de la seua veritat, els quals arreplega de seguida qui tots sabem, i canya al PP . 

El PP contesta de seguida amb una nota de premsa amb part dels mateixos papers degúdament arrimada l'ascua a la seua sardina, com es diu popularment .
I com no, contra-atac dels primers contra el PP ficant-los de volta i mitja per supossàdament xapusses . I curiòssament, quasi al mateix temps , en el blog amic dels populars una gràfica amb els números de la contribució, i sobre la liquidació del pressupost en el dels amics del govern : Almenys entretengudets si que ens tenen , sí ... 

I mentrimentres el blog compromés defenent també el projecte del retén i bofetada de pas a Demòcrates , al que sumen a la conspiració judéo-masònica contra el govern local ... 

I que fem mentres en Quadern ? Doncs ací seguim,  sempre objectívament penjant els papers de marrres quant els en han fet arrivar , opinant sobre els superàvits i retén , tot sense acrituts, tranquilets ... els nervis els deixem per a altres que es veu noten que sel's està, a uns i altres, merejant la cadira i tenen por de pegar-se una culada ...

I nosaltres ens preguntem : I si en vers de tant de nervis, tanta crispació, tanta guerrra , tant de perdre el temps escrivint  notetes uns i altres , es dedicaren a treballar tots junt pel bé de Tavernes ? 

Aiiii, ILÚSSOS !!! 

33 comentarios:

  1. Política de paper?
    Aprobar obres per més de 300.000€ és política de paper?
    Un nou reté de policía és política de paper?
    Convocar un ple extraordinari aprofitant que al PP li falta un regidor és política de paper?
    Jo crec que és política de fets i cada part opina i dona la seua versió.
    Això no és política de papers. Això és política de fets consumats.

    ResponderEliminar
  2. Encara estic esperant que a la Cotorra publiquen algún document en el que quede constància de que les reformes que van a fer-se al retén son legals i s'adecuen a la normativa vigent.
    Tu obri una tendera de xixa i nabo, i voràs com et demanen de tot, memoria o projecte per a obtindre la llicència d'obertura (justificant que tot es legal), permís d'obra si vas a fer una reforma, registre sanitari si vens aliments,.... etc.
    Ja no dic que ens mostren fulla fulla, el projecte (no poden fer-ho per que no el tenen), però ja que tenen informació directíssima del govern, podrien penjar l'informe del tècnic municipal en el que s'assenyale que el projecte s'adecua a la normativa aplicable. Però clar, si no hi ha ningún projecte, ni ninguna memòria que descriga el que va a fer-se, dificilment el tècnic municipal puga informar.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Un detall. Jo encara estic esperant que el pp es disculpe i demane perdo per unes notes de premsa falses, dir mentires i mal copiar documents de la cotorra. A mes, voldria q em digueren perque han votat en contra junt a la transfuga karina de les millores i inversions en tavernes.

      Eliminar
    2. Anonim 15:46, això li ho hauràs de demanar al PP.
      Per altra part, com diu el primer anonim, com a govern, el Bloc haurà d'aclarir els dubtes del condicionament del reté de cara a tota la ciutadania del poble.
      No son comparables les dos peticions.

      Eliminar
    3. Entonces disculpeu-se els dos. Ara que si pel que vos toca a vosaltres (el bloc) no ho feu, després no ploreu quan vos diguen que sou tots iguals.

      Eliminar
    4. Anonim 7:28
      (no poden fer-ho per que no el tenen),

      I jo el dic: Tu si que no el tens ni el tindras.

      El govern municipal sí. I els tecnics que l'han redactat tambe, siguen d'obres, electricitat o comunicació i informàtica.

      Eliminar
    5. Anònim de les 22:25. Quan és va dur la modificació ee crédit de 120.000 € al plenari, no hi havia cap document redactat. M'ho ha dit un "Topo", que em diu que s'està fent tot ara. Per poder desmuntar el que estic diguent, sols fa falta mostrar una de les pàgines del projecte on aparega el titol del mateix amb el segell de visat del col.legi oficial corresponent, on queda constància la data en la qual es va visar el projecte.
      Ànim!

      Eliminar
    6. Serà el Topo de la Generalitat.

      Eliminar
  3. Jo crec que aniran fent "cosetes" per dins com diuen a La Cotorra i quan tinguen el projecte i tot lo legal en ordre ja en faran la propaganda amb foto de politics (seus) i a todo color.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Pues si, com toca ser. Vols ixir tu tmbe?

      Eliminar
    2. A mi en cauria la cara de vergonya de parlar per parlar.
      Hi ha un projecte fet i valorat des de novembre, s'han fet reunions de tots els tècnics i regidors implicats per dur-lo endavant i coordinar el trasllat, s'esta treballant des de fa dies en el condicionament.
      Si tingueren alguns un mm de ètica i trellat, i foren persones de bé no dirieu bestieses com "el Bloc haurà d'aclarir els dubtes del condicionament del reté de cara a tota la ciutadania del poble."
      Que ha d'aclarir el Bloc? Els teus dubtes? Qui t'has cregut que eres si no el creus res del que el diuen? Clar que aclarira que amb el trasllat de la PL al nou reten millorara el cos i l'atencio als veïns? I tant que ho explicara. I també que això fara que la PL deixe la prehistòria, on ha volgut sempre el PP tindre'ls, i botaran al segle XXI, amb dotacions i mitjans.

      Eliminar
    3. Que tu que el penses, KM?
      I vosaltres xinxareu de vore un retén de primera. I es penedireu de fiar-vos del PP i d'altres. Per que no denuncieu la il·legalitat del govern on toque? Per què sabeu que no hi ha cap il·legalitat.

      El proxim escrit de KM, perdo KV, abans del ple d'abril ja se l'imagineu:
      La regidora progressista (firmant d'una mocio il·legal amb la dreta del PP.... ara tinc dubtes, açò ho diu?) exigeix a l'alcalde pitjor pagat de la Safor, segons el rendiment que li dóna a l'Ajuntament, que explique el projecte del nou reten perque ella des de novembre no ha tingut tems de preguntar-ho perque no va a cap comissio ni s'acosta per a res a la Santa Casa de Tots.
      KV demana que els diners dedicats a millorar les condicions laborals de la PL no es gasten, i es dediquen a Caritas, junt al 20% del sou del Sr, Juan i del Sr. Borras.

      Eliminar
    4. Al 18:51
      No, ja saps que no vullc eixir a cap lloc, només done opinions i idees, protagonisme no en vullc cap.
      al 22:19
      Si hi ha un projecte, per qué tants tenen dubtes de que existisca? Dis-los/dis-nos per qué no es publica, més que siga la capçalera per tancar boques? Jo seria el primer que donaria la raó. Que qui soc jo per donar-me ningú raons? Pues ningú, només un valler més, ara si penses que no s'ha de donar cap raó del que es fa als ciutadans o no a tots, dis-ho. No passa res, jo tinc dret a demanar el que vullga i escriure ací el que vullga, com a tú també t'han deixat fer. Que la PL botarà al s.XXI? Perfecte, per mí poden ja botar al XXII o al XXIII, quant més sucre més dolç, mai m'he queixat jo d'això.
      Al 22:47
      No.Erro.Fals.Desencert.Res més lluny.Inexacte.Equivocat.
      No "xinxaré" de vore algo possitiu per al poble.
      Si KV no va a les comissions serà problema seu, imagine que no les cobrarà, això ho tindran que solventar entre ells.
      I aclariste ja: Soc KM? Soc KV? Soc novio de KV? Soc JJ i vullc fer quedar mal tots els d'abans? Esteu fent-me dubtar de la meua personalitat!
      Per a que estigueu tots contents, inclòs jo o la meua novia (segons qui us agrade que siga) es podrien millorar les condicions de PL i també les de Càrites i baixar sous de JJ,VB i llevar totes les comissions,mòvils,subvencions polítiques i tornar sous de mancomunitats. Feu una consulta sobre el tema al poble i fem el que demane la majoria.Si, ja sé que és populiste, acàs no es tracta d'això, del que vol el poble?
      Això si seria transparència i participació ciutadana.Ale, anem en això també al s. XXI, no creus?

      Eliminar
    5. Karl Marxavilopez deixa de disimular i fer el ridícul que tots sabem qui eres. Aneu tu i Karineta a marejar a altres.

      Eliminar
    6. Karl(ina) Mark: podràs dir-me que son coses passades però com deia el poeta igual "cualquier tiempo pasado fue mejor".

      S'han publicitat abans tal com i alguns demaneu, els projectes en este Ajuntament, mai en la vida? La resposta es no, no mai.
      Per entendres: El PP va publicitar com vosaltres diguen projectes com:
      - Carril bici
      - Pistes esportives sector 12
      - Projectes de rehabilitacio moli Camí Pla o ermita Sant LLorenç
      - Col·lectors del Carrer Mitja Galta
      - Obres de noves voreres zona centre
      i podria seguir fins arribar als anys 1995 i poc més:
      - Casa Cultura
      - Pavello Esportiu
      - Braç Treballador
      - REforma Mercat
      - Ajuntament del poble
      I podria seguir que hi ha mes.
      o tornar arrere en el temps en l'alcaldia per exemple del PSOE
      - Centre de Salut
      - Centre de Musica del Prado
      - Pla de Defensa entre Tavernes i Cullera

      Millor ja ho deixem i anem al gra:
      La publicitat dels projectes municipals és la que és i en este poble sempre s'ha fet igual: un cartell si s'ha posat i s'ha acabat. El que vosaltres demaneu, el totxo de tot el projecte, valoracions per partides, unitats d'obra i demés, mai s'ha fet. Ni a Tavernes, ni a Gandia, ni a Socuellamos ni a Madrid.

      Ara es busquen els dos mil tres cents peus al gat (no dic cinc peus al gat com toca en valencià ni tres pies al gato com es diu en castella) sino 2.300 peus al gat i només ho feu per justificar una colla de tonteries respecte al projecte que ni vos interessen ni vos interessaran mai, ni es publiquen ni es publicaran mai i si es publicaren ni les llegirieu perque el 99'5% de tota la paperassa d'un projecte no interessa a ningú, nomes els que va a executar les obres en ser temes tècnics, materials, etc.
      Tot el que interessa saber del projecte als ciutadans, tot allò que es fonamental i principal del projecte, s'ha dit, s'ha explicat, esta en el web municipal.
      No justifiqueu el vostre desinteres exigint als demes.

      Eliminar
    7. Ja ja, que rabiós està l'equip de govern i el director d'orquestra. Ha quedat clar que no podeu demostrar que no tenieu cap document ni projecte que demostrara la legal.litat de les obres del retén, abans d'aprovar la modificació de crèdit de 120.000 € per a obrar en casa dels altres.
      I el plànol que heu publicat a la Cotorra no val. No te cap segell de visat del col.legi profesional ni cap firma de tècnic competent.
      Publiqueu la portada del projecte i el segell de visat (en el qual podrem vore la data de realització del projecte). També podeu publicar l'informe del tècnic municipal en el que es deixe patent que el projecte de l'obra que es pretén executar s'ajusta a la legal.litat i la normativa vigent que li és d'aplicació. Aquest seria el procediment correcte i legal.
      Ara que si es va a "SALTO DE MATA", no cal tanta cosa.

      Eliminar
  4. Anònim de les 15:28.

    "El que vosaltres demaneu, el totxo de tot el projecte, valoracions per partides, unitats d'obra i demés, mai s'ha fet. Ni a Tavernes, ni a Gandia, ni a Socuellamos ni a Madrid."

    Queeeeee?

    No tens ni idea. No es tracta de fer un totxo de projecte, es tracta de justificar que les actuacions que van a realizar-se s'adecuen a la legal.litat i la normativa vigent.
    I sí, això (el justificar mitjançant una memoria realitzada per un tècnic competens) s'ha fet sempre. I et pose un eixemple, el projecte del qual pots consultar al archiu municipal (sabem tu i la Cotorra teniu linia directa per consultar estes coses).

    Reforma del Braç Treballador. Hi ha projecte de la reforma i projecte de totes les instal.lacions realitzades.

    Enrique, pots contrastar esta informació.

    Amb el teu comentari s'haveu delatat de que no hi ha cap projecte, que explique i justifique técnica i econòmicament, què va a fer-se al local de Modus Vivendi.



    ResponderEliminar
  5. Anònim de les 15:28.
    Menudes animalades acabes de dir. Cada tècnic possarà a la memoria del seu projecte tota la paperassa que vullga, però haurà de tindre un mínim d'informació técnica que justifique que l'obra s'adecua a la normativa i a la legal.litat vigent, ja que de no ser així, el projecte será informat negativament. Et pose algún eixemple del que ha de tenir un projecte:
    - Estabilitat i resistència al foc de l'estructura: en cas d'assegurar el local, pot serque la aseguradora demane està informació.
    - Accessibilitat. Hi ha que justificar que les obres a realizar compleixen tots els requisits d'accessibilitat que exigix la legislació.
    - Sistemes de protección activa i passiva en cas d'incendi. A més de comprovar que les exides del local i els corredors son adecuats en cas de tenir que evacuar si hi ha un incendi.
    - Instal.lació eléctrica. Depenent de la potencia que baja a legal.litzar-se, será exigible un projecte el.lèctric o una memoria técnica de diseny.
    - Si hi ha instal.lació d'aigua calenta sanitaria (dutxes, ... etc),será necessari instal.lar plaques solars per a estalviar energía (tal i com exigeix el Codi Tècnic de l'Edificació o CTE).
    - El CTE també exigix una justificació del nivel d' il.luminació del local.
    - I més coses tècniques que s'han de justificar en base a la legal.litat i normativa que li siga d'aplicació al les actuacions que vagen aejecutar-se.

    Altra cosa és que no es vullguen fer bè les coses.

    ResponderEliminar
  6. I vols dir tu que això no es té? Treballes dins de l'Ajuntament que ho saps?
    Continueu, cada dia que passa mes avançat i més prop de la inauguracio el local.

    I tot eixe rollo de coses que poses despres els guionets vols dir que "Modo Vivenda" no les tenia abans i ara fan falta? O siga el PP va donar llicencia al local de manera il·legal? Que fort, el local i venta de mobles estava il·legal i va treballar la passada legislatura i l'anterior.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Anónimo de las 23:25, creo que has patinado bastante. Cuando un local modifica su actividad (de tienda pasa a ser retén de policia), debe solicitar una nueva licencia de actividad en la que se identifique el titular y la calificación de la nueva actividad en cuanto a peligrosidad e insalubridad entre otras cosas. Y por supuesto contemplando las reformas que se van a hacer y justificar que cumplen con la normativa.
      Además de retén, el local va albergar un depósito de vehículos, el cual debe estar contemplado en la memoria.
      El local de muebles tendria licencia, pero solo para desarrollar esra actividad. Ahora se ha de solicitat nuevamente para obteber la licencia de la nueva actividad.

      Eliminar
    2. Els requisits tècnics no son els mateixos per a una botiga,local expositor,reté de policia o dipòsit de cotxes. Sense treballar a l'Ajuntament ni ser arquitecte ho deuries d'haver pogut pensar. No has de fer el mateix per muntar una fruiteria o una guarderia, aixo es de caixó.

      Eliminar
    3. Anònim de les 23:25. Quan un local canvia la seua activitat, ha de sol.licitar la llicència d'obertura novament.
      Per eixemple, si llogues un local l'activitat del qual era una tenda d'esports, i es vol convertir en perruqueria, s'ha de realitzar una nova sol.licitud de llicència.
      Eixe és el procediment habitual i també és aplicable a l' ajuntament. El fet de ser ajuntament no t'eximix d'estos tràmits.

      Eliminar
    4. Evidentment no es té, ja que de tot el que tenen, li passen parte a la Cotorra per a que ho penje. Fins al momento sols han penjat la foto d'un plànol en que no pot vores ni la data de realització.
      El plànol en qüestió, podría ser de fa un any, 7 anys o de fa uns dies.
      En aquest plànol, tampoc es pot vore cap tipus de segell del col.legi oficial del tècnic competent que ha realitzat el projecte.
      Al pareixer, han demanat "el que siga" per tal de acabar amb els dubtes que esta generant el nou retén de la policía.
      Per cert Enrique, si ara tu demanes que et passen este plànol, tel facilitaràn? O és que l'exclusiva del plànol sols el té la Cotorra?
      Un de les coses que també preocupa és l'explicació del per què un blog local pot tenir accés a informació de l'ajuntament, a la qual altres no tenen accés encara que mostren el mateix interés i siguen igualment un blog local (mateixes condicions, diferents resultats). O no és així Enrique?

      Eliminar
    5. Que algú de Compromís revise els comentaris d'estos anònims que están intentant ajudar justificant l'actuació del govern amb les reformes i tràmits que están (o millor dit, no están) realitzant-se en l'adaptació del local Modus Vivendi per a nou retén de policía i dipòsit de vehicles. Per ara han donat a entendre de que:

      1. No tenen cap projecte, ni falta que fa. La justificació es que l'anterior local que exercia l'activitat de venta de mobles, ja en tenia una llicència i esta aprofita per a exercir l'activitat que pretén implantar-se (retén de policía, emmagatzematge de vehicles, .... ).
      - S'ha anat a salto de mata, perquè s'ha deixat tot per a última hora (el contracte de l'antic dipòsit de vehicles, finalitza el proper mes).
      - No està previst el servici de grua. Ja que encara no saben si va a ser municipal o será mitjançant un contracte a una empresa privada. Que si es vol fer d'una forma transparent, s'haurà de fer mitjançant un "concurs". Que entre traure les bases, el temps per presentar ofertes, ressolució, temps per a posibles reclamacions ...suposa prolongar el contracte de servici de grua actual que va lligat al dipòsit de vehicles que tenim fins al mes que ve.

      Jo anime als alts dirigents de Compromís que aconsellen a estos comentaristes (afins a la seua idiologia), que pensen el que comenten abans d'escriure, ja que Compromís està donant una pèssima imatge de com s'han de fer les coses, gràcies a ells.

      Eliminar
    6. Els dirigents? (No son el pp) de compromis que jo sapiga no tenen el perque de donar explicacions a gent anonima que no sap ni que esta preguntant. I intenten desprestigiar qualsevol acte o fet del ajuntament. Tot el contrari, donen una bona imatge perque estan gestionant correctament els diners publics de tots, amb trellat i responsabilitat. No com antes. I estic segur que les preguntes de projectes, reformes, etc. arribaran quan toquen i de la millor forma a la ciutadania. No quan vosaltres vos rote que sou els que menos vos heu preocupat pel poble. Encara estic esperant que el pp conteste perque ha votat en contra de les millores i inversions per al poble...

      Eliminar
    7. La pèsima imatge la doneu aquells que nomes tenen com resposta NO

      Eliminar
    8. Xè tu, a la Cotorra publiquen tot tipus de documents oficials de l'Ajuntament. I ara que els demanem un, no volen penjar encara que siga la portada. A mi m'han dit que no teniu cap projecte i que quan vos pregunten vos poseu fets unes fieres.
      Enrique, podries anar com a portaveu de Democrates Valencians i dir-li a l'alcalde que t'ensenye el projecte i l'informe del tècnic municipal en el que diga que les obres s'adequen a la normativa. I després vens i ens ho contes per a quedar-nos tranquils de que s'estàn fent bé les coses.
      Encara no he sentit dir a ningú que sí que existix el famós projecte.

      Eliminar
    9. Anònim de les 20:10.
      Sols has de contestar si existix el projecte o no! No es que em rote a mí o al PP, es tracta de cumplir la normativa. Amb la mateixa vara de medir que li aplicàreu a Carmen Canet demanant-li un projecte visat per un tècnic competent de la carpa on anava a celebrar-se la festa del cap d'any a la platja.
      On està eixa vara de medir per a l'execució del retén de la policía?

      Eliminar
  7. POLITICA "A SALTO DE MATA" 2.013-2014:

    Taller Ocupacional:

    * 10.000 € destinats.
    * Ubicació a la platja (els "afortunats a desplaçar-se a la platja almenys 2 vegades al dia).
    * Destroça de les aules ja homologades i necessitat d'homologar-les a la guarderia de la platja.
    Serà necessari:
    * Sol.licitar una llicència per a realizar l'activitat de taller.
    * Homologar les aules. Al final no farà falta, perquè amb l'aportació ridíqula que es va fer, no ens donaràn els 500.000 € de subvenció.
    * Adaptar els aseos dels xiquets per a adults. Contractar un suministrament LEGAL d'energia el.lèctrica.

    Tallers a la guardería: Toscana + bicicletes

    * Suten les places del taller de la Toscana quan ja està tot donat.
    * Es connecta el suministrament d'un edifici públic a l'enllumenat públic, cosa que és IL.LEGAL. I el que justifique que és legal, no deuria tenir cap càrrec public per negligent.

    Retén de Policia

    * Anava dins dels pressupostos de 2.013 que al final no van ser aprovats. El local ja estaba aparaulat.
    * S'intenta dur endavant, disfressant-lo de concurs transparent. Els requisits i la forma de puntuar estàven fets per a que el "FAMÓS LOCAL" guanyara el concurs d'una forma transparent. En diversos blogs locals (inclós aquest) es denuncia la fosca maniobra del govern. Hi ha un encert del 100 % dels comentaristes que denuncien la "ESTAFA" inclós abans de coneixer els propietaris que es presenten al concurs. (Molta coincidencia, no?).
    * No es contempla l'opció d'alquiler amb opció de compra. Adéu a tenir una sol.lució definitiva per a la policía. D'ací 5 anys igual toca fer trasllat a un nou local d'alquiler.
    * No se sap qui és el guanyador (Es veu que el Gabinet de Premsa continua de vacances desde juny de 2.011). Ningú sap qui ha guanyat el concurs en noviembre (segur que es publica, però està molt amagadet per a que ningú s'emporte les mans al cap).
    * No tenen partida pressupostaria i si la presenten com a modificació de crèdit l'oposició els la votarà en contra. Per tant, no es molesten en començar a redactar un projecte per a legal.litzar-ho. Això si, al propietari se li han de pagar els 2.700 € + IVA a partir de Gener.
    * Dimiteix un regidor del PP per temes professionals. Es el momento d'aprovar totes les modificacions de crèdit votades en contra, i afegir una partida per a les reformes del local. En esta modificació sols es contempla la reforma i dotació del retén. Del servici de grua no es realitza cap previsió.
    * Amb el vot de qualitat del Alcalde s'aconseguixen els 120.000 € per a començar les obres, però no es te cap document que puga garantir que les actuacions que van a realizar-se s'ajusten a la normativa i legal.litat. Tampoc hi ha cap informe realitzat per el tècnic municipal que aclarisca que tot el que va executar-se s'ajusta a normativa.
    * La Cotorra de la Vall trau un plànol del local en el que no queda clar si es tracta d'un extracte del projecte de legal.lització. No es pot apreciar cap dada que ho demostre (visat, data de realització, ... etc).


    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. La part del retén pareix un relat cronològic de com s'ha procedit en el retén de la policía.
      Per cert, si no hi ha previst cap servici de grua, què passarà quan s'acabe el contracte actual que va lligat al del dipòsit d'emmagatzematge del Massalari:

      1. Que es prolongue el contracte de grua, fins a que s'adjudique per concurs "públic" un de nou. En aquest cas l'empresa que realitza actualment el servici, podria exigir una duració mínima contractual (6 mesos, 1 any,...).
      2. Les mateixes condicions que l'apartat anterior, en el que l'empresa que realitza el servici actualmente, exigirá a més de prolongar el contracte de servici de grua, que es prolongara també el contracte de servici d'emmagatzematge de vehicles.
      3. Adjudicar directament el servici a l'empresa actual quan finalitze l'actual contracte.
      4. Adquirir una grua i contractar a 1 ó 2 persones per munipalitzar el servici. Esta opció si no està apunt abans de que s'acabe el contracte actual, suposaria prolongar el contracte amb l'actual empresa amb els mateixos condicionants de l'apartat 1 ó 2.

      Siga quina siga l'opció, queda patent la falta de previsió del nostre director d'orquestra, l'alcalde Jordi Juan (o Jordi Joan, com els agrada en la Cotorra a pesar de que els documents oficials de l'ajuntament els firma com a Jordi Juan).

      Bones falles a tots.

      Eliminar
  8. * Amb el vot de qualitat del Alcalde s'aconseguixen els 120.000 € per a començar les obres,

    Això és fals,
    KV no va votar. Resultat 8-7.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Dona igual el que votara. Es el mateix 8 a 7 que 9 a 8.
      I la resta, es veritat o mentira?
      On està el projecte del retén?
      Ja fa una semana que estem esperant que a la Cotorra penjen la portada del projecte i no un plànol que no sabem de quan està fet i si correspon al projecte o no.
      Ànim i a vore si trobeu el projecte, que ací continuem esperant!

      Eliminar
  9. Esta vesprada estaba parlant amb un company afí al Bloc de Gandia.
    Hem estat comentant els últims episodis de les actuacions del govern de Jordi Juan, com la manera amb la que ha convocat el plenari plenari extraordinari i el cas "retén de la policía". D'aquest últim tema no estava massa enterat i quan li he contat com s'ha desemvolupats els fets i la falta de previsió davant l'inminent finalització del contracte del dipòsit i servei de grua i sobre els rumosrs que corren de que no hi ha cap projecte de les reformes del local, s'ha possat les mans al cap.
    Hem comenta que cada vegada que Jordi Juan en fa una de les seues, el PP de Gandia ho trau al Tele 7 Safor (televisió a les ordres del PP) i els fa molt de mal, ja que de rebot es dona una mala imatge al Bloc de Gandia.

    ResponderEliminar