viernes, 10 de enero de 2014

Editorial "extra" : CARTA OBERTA A ROBINJUT I COMENTARISTES EN GENERAL . ES TRASPASSA QUADERN

Estimat amic Robin i demés comentaristes del blog en general , reproduïsc el teu darrer comentari per a , seguint la teua argumentació, tractar d'aclarir coses :  

 Robinjut10 de enero de 2014, 9:24
 Quadern, informació én comentaris .
Enrique, no t'ha de molestar res que ja s'haja dit per ací, com lo del café. Va ser una proposta d'un conegut nostre i no t'has d'ofendre per això, L'únic que s'insinua amb això és que eixe oferiment per part nacionalista és mesurada i en aquest moment en que "et conviden" a baixar el nivell reivindicatiu del blog, disfressa de corderet ara que se n'han vingut uns quants casos d'imatge dolenta damunt (Festivern,Carme,cavalcada). Això a mí sí que m'ofen, en tanta estima com en teniem per este lloc de llibertat d'opinió.
I sobre el comentari no publicat ja et dic que era tanta la confiança fins ara que ací no guardava cap còpia, com si feia a altre blog quan entrava, però tú mateix que l'hauràs rebut tens permís per modificar,borrar o canviar les paraules o frases que cregues oportunes si ho creus interesant.Només afegir que no entenc el que puga ser delictiu, si l'acusació que jo puga fer, o bé els actes o insinuacions que denuncie.Saps que sempre que dic algo, moltes vegades potser sobre altres informacions o pel que es diu pel poble, ho dic en clau de pregunta o confirmació, però quan afirme sempre és rotundament perque ho conec de primera mà, i m'atenc a les conseqüències. Espere que no t'aderisques a la nova llei estatal que volen implantar, on parlar de corrupció serà poc menys que terrorisme, espere que no siga eixe el nivell ni la linea a no traspassar.

Doncs sí, amic Robin, sí em vaig sentir molest perquè ho vaig entendre en altre sentit, el que m'extranyava i de debò de tú , però tot aclarit en quant a este assumpte : Per sort, huí per huí puc seguir prenent café amb Jaume, Manolo, Karina, Juanvi Salavert , Ximet ... i espere que també com fins fa poc amb Jordi, Víctor o altres més , i vaig a procurar que així siga seguent : No tinc enemics polítics, sòls adversaris que no per això tenen que deixar de ser-ho . 

Per altre costat i deixant este tema, tinc que dir que jo també sé a qué el referixes quant parlem de lo delictiu, ho conec , m'han arrivat varis comentaris al respecte a més de que tinc  amics "blavets" dins de la casa que m'ho conten, però no els voràs publicats perquè el problema es que siquiera a qui li correspondría com a defensor laboral, dona la cara i ho denuncia on toca i com pertoca i no seré jo qui es fique en "camisa d'onze vares " pel tema, perquè soc jo qui s'emporta en un cas donat les bofetades, de fet una ja m'ha passat roçant l'orella : No tinc fusta d'heroi de la premsa lliure, això ho deixe per a altres, si algún dia arrive a la política activa, cossa que cada dia estic més decantat per a tractar de cambiar des de dins el que no es pot fer des de fora , ja ho farè des dels estaments , amb la protecció legal i pels mitjans que corresponga .

I sí, per desgràcia si que vaig a tindre que atendrem als nous aires restrictius que ens arriven no sòls des d'Espanya si no també des d' Estrasbug , ahí tens la darrera noticia sobre anònims i la responsabilitat del editor que els publica : Torne a dir que no tinc fusta d'heroi , quant pertoque i com pertoque ja farè el que puga . Per tant, això implicarà el que siga jo, el que en un cas donat s'emportaría les tornes, el que dirimisca  qué i qué no es publica, algo sempre subjectiu per supost i que pot molestar , però ho tindreu que comprendre .  

ES TRASPASSA QUADERN

I si a algú no li apanya ho sent però és el que hi ha, i sempre vos queda el fer-vos un blog propi o si voleu, i ho dic en serio, vos traspasse este , des de la reserva més absoluta de la vostra identidat, sols amb la condició de que no em censureu com fan altres ni com a persona si vos envíe un article, qué sempre serà amb noms i cognoms, ni com a partit , es a dir, que es seguisca la línea de sempre de Quadern . 

I no ho deixe si bé el cas , que m'ho estic plantejant com vos dic , per covardía, si no no estaría encapselant una alternativa política en La Vall i al més alt nivell en la Comunitat, si no perquè el que començà com algo del que gaudía, des de fa un temps en que a més per assumir dites responsabilitats a nivell supralocal de responsabilitats en Demòcrates i més que en vindràn de segur perquè compten i debò amb mi i per tant tinc menys temps per a altres coses, unit a altres temes personals, professionals i físics , s'ha convertit en quelcom que m'està agobiant , o com es diga en valencià, donat a més el volumen, 142 comentaris en un dia festiu i 888 entrades i una mitjana de 500, que ha prés este modest mitjà de comunicació . 

Pel tant vaig a donar-me uns dies de reflexió i després decidiré, si a ningú li interessa seguir amb ell, si done per tancada esta etapa de la meua vida , el reconvertisc en la veu del centre valencià en La Vall   o seguisc però amb llimitacions com poden ser el no vorem obligat com faig ara a publicar tots els dies , si no sòls quant pense , com fan altres blogs i algun mitjà locals, qué es mereix quelcom comentari o article d'opinió personal o com a partit : Este dos darreres alternatives evidénment cambiaríen el sentit del blog i el restringiría , preferiría que algú es faça càrrec d'ell i continúe la tasca iniciada , doncs sería una llàstima es perguera tot el fet i l'alternativa gràfica lliure i objectiva creada . 

Així qué ja vos diré el que vaig a fer , gràcies a tots per la vostra segura comprensió i ànim a qui puga estar interessat en seguir amb Quadern tal i com és i no com volen que siga : Més abaix vos dic com fer-ho amb tot anonimat .      

12 comentarios:

  1. COM ACCEDIR AL CONTROL DE QUADERN

    Traspassar un blog es algo tan senzill com que es fiqueu en contacte amb mí, inclús per via telemàtica si no voleu siquiera que jo sàpiga quí sou, vos facilite com controlar el blog , tan senzill també com facilita-vos les claus d'accés intern a ell, eliminar d'ell i com a correu vinculat el meu correu electrònic i , si voleu, en fiqueu un altre vosaltres per a que vos pugam fer arrivar tant jo com les associacions, partits , clubs i demés que així ho fan, les nostres notes de premsa i demés .

    Per tant , anonimat total que inclús dirigint-se a mi personalment per a que vos ensenye si be el cas com funciona l'edició del blog, mantindrè.

    El meu correu electrònic és inmoestruch@gmail.com, i el meu telefon vos el facilitaría si be el cas per mitjant d'este , perquè encara qué es públic per la meua professió no vullc pulbicar-lo açí per si de cas .

    Anim doncs sería una llàstima el que s'acabara pel meu cansanci esta font de llibertat que començà modestament i que ja ha arrivat a ser una alternativa a altres que porten més temps i tenen més mitjans .

    ResponderEliminar
  2. Enrique, despres de tot el temps que portes amb esta finestra oberta i amb tot el que has/hem hagut d'aguantar, crec que arribem al punt d'inflexio en que açò s'ha de seguir si o si, per no acabar claudicant davant els qui tenen el poder, tant siga a nivell local com nacional (per la nova llei contra els anonimats en casos d'injuries o acusacions delictives). Crec que tants uns com altres intenten coartar la nostra llibertat per augmentar el seu poder, i això mai es bo, ara es quan mes ens hem de posicionar.
    Has esta clau en la teua postura del raonament,trellat,diàleg,i donant veu a totes les parts i sobre tot tipus de comentari, pero darrerament s'ha donat un gran canvi amb la teua entrada en política activa. Per al poder ja no eres adversari de blog, ara eres adversari politic, a les primeres de canvi t'ho van deixar clar en l'acces al plenari de la moció. Tambe es cert que per a tots els demés ja no es el mateix, darrere de la teua opinió tens a DV, per molt personals que siguen i per molta distinció que faces entre persona i partit, canvia mes que pel que degues i pugues callar que pel que pugues dir. Eixa independència total es molt difícil a dins de la política, quasi impossible, sols es donaria a un partit politic "no politic" vertaderament demòcrata internament, tambe quasi impossible. Per això la proposta que ara fas jo ja la pensava feia temps, per be del blog i sobretot per tu que estaves al mig, no convé que seguires amb el mateix format barrejant amb DV i el millor seria que ho agafés algú de total confiança i contrastada independència política (casi nà), pel que t'aconselle que busques la persona i fins trobar-la fes un últim esforç com que encara queda prou temps a les properes eleccions. Ara be, no ho entregues a qualsevol (no volem altre Ventilador, ni altra Cotorra) ni ens deixes orfes de veu al poble. Com veus no m'he oferit, així que per ara eixe no soc jo, pero n'hi han molts i millors, es qüestió de paciència.

    ResponderEliminar
  3. Ah, i pots corregir i publicar el comentari "quasi delictiu" (ja ni recorde sobre que parlava), ara que queda clar el malentès, si pensaves que insinuava que et declarava venut al poder, et demane disculpes, res mes lluny de la meua intenció.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. No el tinc , ho sent, a l'altra serà , i gràcies per les disculpes .

      Eliminar
  4. Jo simplement dir-te que sempre he escrit en plena llibertat al blog i t'agraixc que m'hages permet escriure al mateix.

    Si em permets un consell: fes el que realment cregues que es millor per a tu. Tant si seguixes com si no van a criticar-te igual. Perquè al final eres tu el que et gites amb la teva consciència.

    Salut i força!

    ResponderEliminar
  5. Moltes gràcies Gekko,amb comentaristes com tú no hi hauríen problemes .

    ResponderEliminar
  6. Em direu malpensat altravegada, pero el Consell de Gekko pot semblar com qui es preocupa per la persona pero per altra banda li interesa que es tanque una paradeta que mai ha esta del gust dels seus. Crec es pot dir els seus perquè 1. Mai ho ha negat, i 2. Mai els ha criticat negativament, com ha molt ha dit que hi ha "cosetes" que no li agraden.
    Dit això, jo tambe aconselle Enrique que faça no el que li convinga a ell (que molts poden pensar quedar-se calladet a casa) sinó el que li convinga a la seua consciencia, pensa que este ja no es el blog d'Enrique, sinó el blog dels del mig, així que si decideix no continuar s'haurà de pensar que si continua no es convertisca en un espai extremiste amb altres administradors que no tinguen res a vore amb esta filosofia que va per damunt dels partits.

    ResponderEliminar
  7. A mi em fona la impressio de sempre: Karl Marx i Robinjut com de costum pressionant a Estruch. I disculpeu si estic errat, però tinc dret -crec- a dir la meua impressió.

    Ara Enrique no tingues por que no es faran càrrec del blog, ni se'n montaran un. Sempre és més facil per a ells i per a mi, per a tots, vindre ací, dir el que vulguen, desapareixer i tu que càrregues el mort. Perquè no ho oblides dir Robinjut o Karl Mark és exactament com dir "Anònim", a no ser que tu per altres vies conegues exactament la seua identitat.
    Jo ho senc molt, pero si es demana sinceritat, a mi sempre m'han fet la mateixa impressio comprovada en centenars i centenars de comentaris que he llegit en mesos: el seu unic objectiu i el seu unic fi en entrar en estes pagìnes es criticar, tirar per terra a Compromís-Bloc, a JJ, els regidors, i tots els que tinguen una mínima relació amb eixe partit.
    Tot això adobat amb unes quantes cosetes per donar color, retorica pura, pero si comproveu els comentaris roda i volta, siga el tema que siga, a parar al mateix.

    Crec que si hagueren deixat de banda tant de capficar-se en el Bloc i s'hagueren dedicat a comentar més, hauria esta millor per a tots. Per a mi, han estat dos dels grans culpables de la crispació que s'ha creat temps arrere en este blog i de que les coses hagen desembocat en els fets dels darrers dies.
    Se que els dos no l'acceptaran però pense això.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Robinjut, fent amics (I)11 de enero de 2014, 0:00

      A mi em fa la impressió de que sempre parla qui hauria de callar.
      Pressionant a Estruch, tú, diu. Va, no li contestaré jo, Enric, contestalí tú com al·ludit. deu ser que faig màgia negra i tinc controlat a l'administrador d'aquest lloc,je,je,je. O que dec tindre al darrere polítics, grans empreses o financeres poderossíssimes de les que fan por a qualsevol. Jo sols hi veig un teclat i prou.
      Uiii, quines acusacions, que no soc (no sé com pensarà Karl) prou valent per muntar o dur un blog! (com el 99% dels qui ací som,clar). Però si fa més feina Enric tot sol que els demés blogs locals amb partits al darrere! Sí, Sí, mira quin èxit té de participació, i sense quasi mitjans, el seu partit encara no té subvenció pública per poder fer res com vosaltres, així que no serà això que fa tan difícil, però com no soc tan equànim com ell no m'atrevisc a radicalitzar el Quadern. No sé el que farà Karl, pel que escriu potser ell encara siga més extremiste.

      Eliminar
    2. Robinjut, fent amics (II)11 de enero de 2014, 0:02

      Tampoc gens d'acord en igualar pseudònim amb anònim, un blog d'opinió es tracta d'això, de llegir,comparar i reflexionar sobre els continguts i importa més el que es diu que qui ho diu, encara que amb l'àlies és pot aglutinar comentaris i entendre millor el tarannà de cadascú. Jo ho recomane. Respecte a l'anonimat o no, dir que la norma no la posem els clients, sino els duenyos, molt de parlar però seguiu tots acceptant l'anonimat i la majoria donant feble exemple. D'això només en podrien parlar E.E. i J.T., jo per suposat mai m'he queixat de cap anonimat per molt dur fora el que (em) diguera, per això està l'argumentació, inclòs davant l'infàmia i la mentida.Altra cosa són els insults, cosa de la qual ja s'encarregarà qui li pertoca.
      Sobre el contingut dels (meus) comentaris, dir que vas molt equivocat, ara bé en un blog que es parla de política local, on hi ha un govern que decideix i que dona per a molt parlar (això ens ho diuen fins des de fora del poble), no voldràs que parlem de lo guapo que és nosequi o lo valent que és noselaltre, parlarem del que es fa ara i qui ho fa, no com altres que sempre es queden en els d'abans. I he parlat sobre tots partits, hi ha varietat i clavades de pota de tots:Karina,Víctor,Jordi,inclòs Manolo (d'ell en fariem un tomo apart), segons el protagonisme de cadascú. Del que està meravellòs ja ho digueu els interesats, per a mí sobra quasi tots els mèrits per la feina dels polítics, ja s'ho cobren a final de mes i justament es van triar a les urnes per això, per la seua capacitat. Quan no ens agrada el que comprem deurem anar al Super a queixar-nos, no a dir un per un els vint meravellosos productes que allí hem comprat, ací som menys?

      Eliminar
    3. Robinjut, fent amics (III)11 de enero de 2014, 0:03

      Que risa, que comentem sense ficar-nos amb el Bloc,diu.Però és que si ens ho posen "a huevo", este mes entre Festivern,cavalcada,no festa platja,IBI si IBI no, i ara pàrking, no donàvem a basto. Això és el que voldrieu vosaltres, que no en parlàrem gens.
      Sobre la crispació que dius hem sembrat l'altre amic pseudònim i jo, dir que no haveu convençut gens a l'administrador, perque ens posa d'exemple junt a Gekko del tarannà a seguir per no sobrepassar la línea roja, eixa que Enric vol baixar però altres voldrien enfonsar. Així que si volies brou, dues tasses!
      Els que no acceptareu que tot seguisca ací amb la llibertat i bonrollisme que caracteritza Enric sou els del no mig. Espere no torne a manar mai el PP, perque si no canviarien les tornes, ells serien el govern-diana i vosaltres s'avorririeu tant de falta de protagonisme com d'indiferència dels del mig.
      Vinga, ànims i paciència ,que ens queda per a estona llarga!
      I Enrique, no els tornes a dir "Ahí le has dao" altra volta, que els baixes la moral i només queda any i mig per a eleccions!!

      Eliminar