miércoles, 7 de agosto de 2013

Editorial : CAÇAR AMB GOS

Dilluns a l'eixida del plenari una bona amistat em va dir que si no estaba publicant massa, que allà jo, que si no em donava conte que la dreta havía deixat els seus blogs i havía vingut al meu ... es a dir, el mateix que temps arrere em digué altra persona .

I li vaig dir que sí, que clar que ho veig , però que l'alternativa era censurar-los i això no ho vaig a fer . També li vaig dir que no publique ni un 70% del que m'arriva, autèntiques animalades . I em va quedar per dir-li a eixa persona perquè ens van interromper i açí ara com veig que em llig li ho dic, que d'ella mateix ni de la seua parella no he publicat ni mú quant m'ha arrivat tot tipus d'insinuacions , perquè per a mi per damunt de tot estàn les persones i no admetisc insinuacions sobre qui rés té que vore en política activa , i menys si son persones per mi apreciades, com es el seu cas . Com he dit altres vegades amb els polítics es distint, es va en el càrrec  però sempre fins també a cert punt .

Però no es eixe el tema que volía retraure açí, volía destacar que sobre este blog m'arriven dos tipus de comentaris : Els que em lloen per la feina i els que em diuen el mateix que esta persona . Curiósament els primers son gent amb inquietuts polítiques però sense activitat ni idea de participar actívament en politica, que m'agraixen poder llegir algo d'informació neutral front als altres tres blogs clarament partidistes . Per contra es que em recriminen , segur o almenys en el cas d'esta pesona estic segur que ho es de bona fé i per apreci a la meua persona , son militants actius de partits d'esquerra . 

I amb qui em quede ? Doncs amb els dos , amb els que m'aconsellen de bona fé moderar el tema pel que intentaré moderar si cap més el blog , i més per a judar en el que puga a estos aires de consens que pulularen ahir pel pleno , però sense per això deixar de ser lliure e informar, denunciar, criticar o lloar a qui pertoque com em demanen els que volen tindre una informació neutral , objectiva, no partidista .

Es impossible contentar a tots , sempre a qui critiques o als seus acòlits , siga a dretes o a esquerres, li va a sentar mal , així com la lloança a lo bé que ho fa el contrari , ho podeu vore dia a dia en el blog . Però bé, com he dit altres vegades, mentres dormim bé vol dir que estem actuant de bona fé i jo almenys dorm a "pierna suelta" , per algo serà , no ? .    

Sòls afegir per acabar que qui crega que s'aprofiten de mi uns o altres , recomanar-los llegir l'article d'opinió "La teoría del tonto útil" d'este blog , i que no solc eixir a caçar mai sense gos , i en tinc dos : A bon entenedors ...

No hay comentarios:

Publicar un comentario