miércoles, 18 de septiembre de 2013

REPÀS PREMSA DIGITAL , noticies loclas

LAS PROVINCIAS-TAVERNES

ERPV se opone a los Bous al carrer en la Vall

I es que el que està clar , i així ho defeníem en una editorial, que els bous no tenen color polític : Mentres un partit "d'esquerres" com "ERPV" i com a mínim la portaveu d'altre en Tavernes , Esquerra Unida, s'opossen als bous, altres dos del mateix caire polític, Compromís i Psoe, no sòls els defenen si no que els promocionen almenys a nivell local . 

Nosaltres sòls diguem que ni una cossa ni l'latra, sòls que el que vullga bous que s'els pague com s'ha fet sempre .

44 comentarios:

  1. La qüestió és que el que vol bous, Jordi li'ls paga, però amb diners de tots els vallers!

    ResponderEliminar
  2. ERPV de Tavernes ha criticado que haya toros durante las fiestas de la Vall. Para esta formación, con estos actos se permite una tortura hacia los animales. ERPV mantiene que no se atiende a la demanda social con otrotipo de actividades y acusa al gobierno vallero de estar vinculado con la peña taurina que se ha creado en Tavernes de la Valldigna.

    ResponderEliminar
  3. ERPV diu que s'atén la demanda social d'altres tipus d'activitats i acusa la vinculació del govern valler amb la penya taurina. Açò últim deu de referir-se al sr. Jaume Talens, eixe gran defensor dels animals.

    ResponderEliminar
  4. Tortura a les festes majors

    http://locals.esquerra.cat/tavernesdelavalldigna/article/18842/tortura-a-les-festes-majors

    #Nobousalavall

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. UNA TORTURA PUBLICA PAGADA AMB ELS DINERS DE TOTS ELS VALLERS

      Eliminar
    2. Ja s'haveu donat compte de lo PROGRES que son el Bloc?
      Sols busquen un grapat de vots amb populisme barat.
      Els seus principis i el programa electoral ha anat a la basura.

      Eliminar
    3. Mireu la doble moral dels que ens governen, per boca de la cotorra de la vall. Afanyeu-se a consultar-ho, que son capaços de borrar-ho.

      http://lacotorradelavall.blogspot.com.es/2010/08/lajuntament-es-fara-carrec-dels-bous.html

      diumenge 8 d’agost de 2010

      L'ajuntament, ¿es farà carrec dels bous?

      Ens arriben notícies que, a les pròximes festes del poble, no hi haurà plaça de bous. I és que segons comentaris que hem arreplegat d'una de les persones que està en l'organització, el preu que s'han posat les assegurances fa impossible que les persones que fins ara havien preparat aquest festeig, puguen ofertar enguany els bous.
      També per les notícies que hem pogut conéixer del ramader de Quatretonda, Vicent Benavent, hi ha confirmació que no té contractades les seues vaquetes per a les festes de Tavernes.
      Es parla i comenta que si l'Ajuntament de Tavernes se'n farà càrrec i contractarà els bous. No sabem que farà el nostre ajuntament i si serà capaç de tornar als bous de carrer per estalviar-se el lloguer de la plaça, però ha vingut l'anul·lació en bon temps: precisament en l'any del debat taurí i Tavernes sense esperar-s'ho se sumarà a la supressió del bous.
      A no ser que, el govern del PP local, seguesca les directrius del PP a nivell autonòmic de considerar que els bous són art i cultura i, per tant, s'anime a sufragar la festa. I ací voldríem recordar la frase que hem sentit a un bon amic:"si el toreig és art, el canibalisme és gastronomia"
      Estarem amatents a les novetats i si sabeu alguna cosa al respecte escriviu-nos: és es lliure i instructiu.

      5 comentaris:

      Anònim ha dit...
      Que no en fassen!!!!!!!!!!
      09/08/2010 9.20.00

      Anònim ha dit...
      Que una empresa privada vulga portar bous es un comte, peró que amb diners publics es paguen els bous. Aixo hem pareix vergonyos.
      Amb les meus taxes que no ho vagen.
      09/08/2010 12.33.00

      Anònim ha dit...
      Correcte, estic d'acord. Si es privat per mí bè, però si es pagat per tots els ciutadans .... no em pareix be.
      09/08/2010 23.18.00

      Anònim ha dit...
      Per eixir de la situació de no tindre Bous, jo proposaria tornar als bous al carrer Major. Les barreres llogar-les a Barreras El Toril d'Albal, i després portar els bous de Vicent Morell els que te a Cullera, ja que son mes barats. Això tornaria a portar l'alegria als nostres carrers i deixariem de beguda i discomovils que sembla ser el negoci que s'ha buscat. Per tant Bous al Carrer, ja.
      10/08/2010 21.21.00

      Un de Tavernes ha dit...
      Jo no vull que facen bous al meu carrer!!!

      Per quina raó m'han de tancar el meu carrer, impedir-me l'accés a ma casa i a la meua cotxera (el gual de la qual pague religiosament)a més d'embrutar-me el portal de ma casa amb restes de beguda, miccions i altres deixalles.

      Eliminar
    4. L'anònim del 4rt comentari sembla Jaume Talens.

      Eliminar
  5. Els bous es paguen en diners de tots els vallers
    Les subvencions a futbol, basquet, es paguen en diners de tots els vallers
    Salvament i socorrisme es paga amb diners de tots els diners (no he entrat ni una volta a la mar enguany)
    El que coste de preparar curses a peu en la platja i poble es paga amb diners de tots els vallers. Jo no participe.
    El que costa de preparar 24 hores de futbet, basquet, etc es paga amb dines de tots els vallers
    El que val la paella de la tercera edat es paga amb diners de tots els vallers ( i a mi em falten prou anys, i no crec vaja)
    El que costa de preparar els tinglaos de processons per Pasqua es paga amb diners de tots els vallers
    El que costa els balls populars i la banda de musica dissabte i diumenge que no vaig es paga amb diners de tots els vallers
    El que costa tots els preparatius, carrers tancats, neteja despres durant falles es paga amb diners de tots els vallers
    El que costa el Festivern (tampoc vaig) es paga amb diners de tots els vallers.
    El que costara avui el monoleg (i tampoc aniré) es paga amb diners de tots els vallers.
    Tota la festa de les paelles (llenya, preparatius, orquestra, neteja del lloc) es paga amb diners de tots els vallers.

    Continue? La llista es pot fer molt mes llarga.
    Tot es paga amb diners de tots els vallers i no només dels que van. Menuda xorrada que heu dit.

    Quanta demagogia, començant per Estruch dien que qui vulga bous que se'ls pague? També vius en un mon de fantasia o es que el creus tu que abans no es donaven subvencions als bous? Enterat i parla primer.

    Sous un demagogos. Parleu dels bous perquè va ser l'alternativa a la plaça quan l'empresari de sempre va voler jugar fort el primer anys i va eixir escaldat. ¿O no voleu recordar-vos? Subvenció per avançat que no es fiava dels nous, dels d'abans si. I es va quedar sense bous, sense subvenció i sense negoci de la plaça.

    Sous un demagogs. I vos ho demostre. Al bou ningu li pega, ni li fa res. Nomes corre i es pot defensar amb les banyes si cal.
    Al tir i arrastre, se li demana esforç, el carreguen de pes, se li pega, se li fueteja perque pàsse la pista i tot el món a callar. Per què? Per que no hi ha ningú del Bloc. Parleu dels bous, quant esteu anant tots els dies, nomes per criticar al Bloc, a Jaume o qui siga si es del Bloc.

    I ER diu que? Va, sou uns demagogos. Si es peleu i s'haveu pelat sempre el cul defensant els bous al carrer a Catalunya i no ara, ja fa anys, fins i tot en plena campanya contra las corridas

    http://www.racocatala.cat/noticia/11809/lexconsellera-marta-cid-denuncia-campanya-contra-erc-pels-correbous.

    En tota la legislatura nomes se vos veu tres voltes, fent notes de premsa identiques a les del PP i per criticar xorrades que son cosa personal de cadau si l'alcalde va a la processó, si anem o no anem i volem o no bous.
    Treballeu pel poble que sou com aquells 4 anys de vacances i quince dies embrutant el poble de papers en campanya. Proposta ni una, ni mitja ni cap.

    I dema s'acosteu a vore si es maltracten bous o pregunteu que es lo que vol i pensa la gent.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Saps quina es la gran diferència ? En que es maltracte o no animals .

      Eliminar
    2. Saps quina es la gran diferència ? En que es maltracte o no animals .

      Eliminar
    3. Si vols demagògia llig aquest enllaç:

      http://lacotorradelavall.blogspot.com.es/2010/08/lajuntament-es-fara-carrec-dels-bous.html

      Eliminar
    4. Em pareix bè que es donen subvencions per a l'esport, ensenyança i d'altres. Però no per al maltractament.

      I un diumenge 8 d'agost de 2.010 a la cotorra, vosaltres mateixa publicaveu que vos pareixia malament que l'ajuntament pagara els bous.

      Com va dir Groucho Marx "Tengo unos principios, y si no le gustan tengo otros".

      http://lacotorradelavall.blogspot.com.es/2010/08/lajuntament-es-fara-carrec-dels-bous.html

      Eliminar
    5. Amb aquesta referencia al 2.010 els haveu deixat sense poder defensar-se als cotorros.
      Ara el papaíto Cotorro no comenta per ací?

      Eliminar
    6. A l'insensible amic de les 13:59 d'ahir.
      Eres un mentider o desconeixedor total de l'ESPORT del Tir i arrosegament. Existeix una Federació, una normativa i uns àrbits, i està totalment prohibit foetejar l'animal. És una prova de força amb 3 aturades i càrrega proporcional al pes de l'aca i no és fa patir més que un atleta o altera (que són persones) en les seues competicions. Així que no ho compares amb la vaca que rep colps, se la provoca per xocar el cap contra cadafals i se la sotmés a extrés en un lloc tancat i tots cridant-la.
      Comparar esports i activitats culturals amb la "festa" dels bous et defineix com a persona, ves un any a vore el gran espectacle del toro de la Vega i ens ho contes.

      Eliminar
    7. Per a l'anònim de les 13:59.
      Si vols l'any que ve, fas tu de bou. Tranquil que no vas a patir, sols van a tindre't tancat unes hores per a que patisques calor i quan isques van a pegarte més patades que a messi. Després per la nit, t'encendrem 2 metxes mullades amb petroli al costat dels ulls i a correr. Vas a pasar-te-ho super bé. Sona bé, veritat?

      Eliminar
  6. Nosaltres sòls diguem que ni una cossa ni l'latra, sòls que el que vullga bous que s'els pague com s'ha fet sempre.

    Això es una mentira mes gran que la catedral de Roma. En este poble sempre s'han fet bous al carrer i no s'han pagat. Va ser el PP i gent del PP qui va imposar la moda de la plaça i pagar per entrar. O es que no te'n recordes quan eres xiquet? I sino pregunta-ho als teus tios, pares, etc que siguen mes majors.

    No faces com el PP una mentira darrere una altra.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Jo no soc partidari dels bous.
      Qui paga el tancament del carrer, les valles, el bou, ... etc?
      La penya taurina? A que no? Ho paguem tot el poble.
      Qui mentix?

      Eliminar
    2. Doncs en tinc 48 d'aneyts i no, no ho recorde, es veu que ho farà l'edat.

      En quant a mon tio o mon pare, dir-te que el que fà uns anys era algoo normal huí es una aberració, i a més pagada amb diners de tots . També el pareix bé el bou de la vega o que tiren pollastres des de un campamanr perqué s'ha fet sempre ? .

      Eliminar
    3. Y porque no hacen como en el Puig. La batalla de las ratas

      La mecánica, cuanto menos, sorprende: los animales son encerrados vivos en vasijas de barro que, a modo de piñata, cuelgan de la plaza del pueblo hasta que son reventadas y las ratas saltan por los aires. Es entonces cuando los vecinos las matan a palos y las arrojan muertas a los espectadores que se encuentran en sus inmediaciones.

      Eliminar
  7. Ho diuen els reis de la demagògia:

    "si el toreig és art, el canibalisme és gastronomia"

    ResponderEliminar
  8. Per una part el bloc diu defensar el medi ambient i el correcte tractament als animals. I per l'altra vol els bous al carrer, on l'animal no ho deu pasar massa bè.
    No és molt contradictori?
    Després no hi han diners per a menjadors ni material escolar, però per a fer-ho pasar mal als animals si que en tenen.
    El bloc sols veu votants, i si fa falta els seus principis van a la basura.

    ResponderEliminar
  9. Jo tampoc vull que amb els meus impostos es paguen els gastos de les provesson (neteja, retirada vehicles, etc). No en vaig a cap
    Jo tampoc vull que amb els meus impostos es paguen tots els gastos que porten darrere les falles (a San Jose i en el mig any faller). No participe en res.
    Jo tampoc vull que amb els meus impostos es pague el Festival SSSL. No vai per a res.
    Jo tampoc vull que amb els meus impostos es pague Salvament i Socorrismes en la platja. No xafe l'arena ni a la de tres.
    Jo tampoc vull que amb els meus impostos es paguen subvencions al futbol. No hi vaig per a res. No m'agrada.
    Jo tampoc vull que amb els meus impostos es pague l'Escola d'Adults. No vaig tampoc.

    Jo demà a la una als bous, darrere la barrera, a fer-me la cerveseta i de xarreta amb la gent. Bon ambien, bon rotllo i tot el demes, bufes de pato.

    ResponderEliminar
  10. Home, no ho farà l'edat. Serà que no has menjat rabos de pansa fa temps.
    Sempre es feien fins els anys 80 en el Carrer Major, no es deia Carrer La Mar?. El Sr. Eduardo Bononad va fer bous en el Prado de les Tomaques. No fa tants anys.

    Si ens tens 48 i fa sobre els 30 anys... redeu, no em digues que de jove, no anaves als bous que no m'ho crec! Estas prenent-nos el pèl.

    ResponderEliminar
  11. Tens rao , de lo del prado si m, enrecorde . Ara be , u amb els anys va canviant i evolucionant cap a la racionalitat .

    ResponderEliminar
  12. Ja era hora que apareguera un comunicat d'algún partit s'esquerres de veritat! El Bloc és de dretes i sectari:

    - Pujada d'impostos. Fets: cada dia paguem més impostos i si no mireu-se les contribucións d'anys anteriors. I prepareu-se per a la canyada d'este any.
    - Insensibilitat amb els més necessitats. Fets: Es nega una beca de menjador a 93 xiquets i es pulixen els 25.000€ que hi havia per a material escolar.
    - Maltracte als animals. Fets: Corren amb totes les despeces per a que un animal ho passe malament, mentre li peguen patades, l'agafen de la cua i li tiren objectes. I no parlem del bou embolat, que li posen foc al costat dels ulls i el deixen ceg.
    - Despeces innecesaries. Fets: Cabalcades majestuoses de 30.000€, rentings abusius de 38.000€/any, Festiverns repetitius que suposen despeces de més de 50.000€, gabinets de prensa per a autbombo partidista de més de 25.000€/any, BIM de més de 10.000 €/any...etc

    ResponderEliminar
  13. Segons vosaltres es maltracta al animal no? I quan a la plaça, no es maltractaven no? On estaveu vosaltres per defensar als animals? En aquell entonces no dieu res! I els bous ja els he pagat ben pagats igual que les mil histories que fan...

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. I que penses de l'article que va publicar la cotorra en agost de 2010?

      Eliminar
    2. Pense que fa com tota l'oposició; d'ara, d'abans i de tota la vida. Quan no son govern encara que estiga ben fet li trauràn alguna pega o de segur que està mal fet i quan tenen el poder tot canvia, es contradix totalment en el que diu ara i publicava fa tres anys. I a més jo no te dit que siga d'algun partit, havera segut un altre partit havera anant igual o més.

      Eliminar
    3. Totalment d'acord. Es complix el dit popular de:

      Oposición es el arte de prometer aquello que el gobierno no puede asegurar

      Eliminar
  14. Recordeu que en agost de 2.011 van apareixer cartells en borderia en defensa dels bous i el govern va manar als operaris de l'ajuntament que els llevaren.
    Que curta és la memoria!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Això es fals. En el 2001 posat per una persona concreta femenina i familiar d'una altra persona concreta implicada es van posar uns cartells que demanaven la plaça de bous, no els bous.
      Que no es el mateix demanar espectacle o un acte per a tots que demanar una plaça per al meu negoci particular o el d'un familiar.

      I tu com saps que els va manar retirar el govern i no la gent de l'autopista com tantes voltes fa? Perquè per ahi van mes els tirs.
      Parleu i parleu i no sabeu ni lo que parleu.

      Eliminar
    2. L'autopiasta manarà a la seua gent no als operaris de l'ajuntament de Tavernes, no creus?

      Eliminar
  15. Tots els nacionalismes son, per definició i actitud, de DRETES. I quan més nacionalisme hi ha al perol, més olor a feixisme ix del mateix!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Jo soc nacionalista i d'esquerres..aixo es mentira. El nacionalisme no es de dretes per definicio. No digues tonteries.

      Eliminar
    2. I com a persona d'esquerra t'agrada fer patir als animals, llevar ajudes per a material escolar, pujar els impostos i malgastar els diners amb excesos com les macrocavalcades o el renting dels vehicles de policía, que és una moniatada de contracte.
      No ens contes històries, perquè amb l'etiqueta de compromís voleu amagar el nacionalisme i les pràctiques sectaries que esteu fent. I la mostra més palpable l'estem visquent a Tavernes, que esteu governant per a un sector molt concret que balla al son de la vostra música.

      Eliminar
    3. No se si ho és per definició o no, però ací a Tavernes, el Bloc Nacionaliste és de dretes. I com a prova tens el sectarisme que practiquen.

      Eliminar
    4. Home, si es compareu amb la Falange, et done la raó, el bloc està a la seua esquerra.

      Eliminar
    5. Aci lunic que ha malgastat els diners a mans plenes son els del pp. Quan entraven a cabasos i quan tenien 6 millons mes de pressupost. Mira si ara san malgastat que el 2012 el presupost municipal va acabar en superavit de 1'8millons. Vosaltres en piscines, parkings i obres inutils i innecesaries heu arruinat tot un poble. I factures per pagar quantes? Quan tardaven els proveedors en pagar? Ara sols 2 mesos. Abans un any o mes. Sou els unics.culpables de que moltes empreses del poble hagen tancat. No vull que ningu de vosaltres vinga a donarme lliçons de moralitat ni de ideologies. El partit dels lladres, de les corrupteles i dels sobres en B.
      Per molt que s' empenyeu no hi ha cap maltracte animal. Ahir ho dia el president de la penya taurina. Ni retalls en serveis socials. Quan molts de estos venen de la generalitat o la diputacio governada pel vostre partit. Sempre mes interessat en saraos per a 4 que en ajudar als.mes necessitats. Que voleu ara? I perdona, no es nacionaliste, es nacionalista. Pareixes manolo vidal en les seues notes de premsa, penoses totes per cert. Jo no veig cap sectarisme aixo ja ho hem patit 16 anys. No ara.
      I per ultim, i si vols que comparar. Ahi en el PP pregunta a vorr quans de la falange ni ha. Perque tots els dies tenim per la tele als vostres caxorros de les nngg lavats el.cervellen el braç alsat i el aguila en la bandera. Un partit on tots tenen cabuda: la extrema dreta, el sector catolic de les cavernes, espanya 2000, el gav, unio valenciana, i els 4 mangantes que cada dia sabem que son molts mes.

      Eliminar
    6. Si em pareix molt bè tot el que dius. Però t'equivoques perquè jo no soc del PP. I que ells ho feren de pena, no vos dona carta blanca per a balafiar diners en macrocavalcades i altres desficacis quan negueu altres necessitats bàsiques excusant-se en que no podeu arrivar a tots. Per a un partit que diu ser d'esquerres és totalment vergonyós.

      Eliminar
  16. Els bous sempre seran més suportables per a uns catalans disfressats mentre no hi haja plaça de bous. Tot allò que recorde al espanyolisme més "cañí", i que tinga forma de toril, sembla que els cause urticària.

    ResponderEliminar
  17. Cojase unas vaquillas, hagalas correr por la calle, buen ejercicio para el corazon y musculos del animal... eso es maltrato animal.

    Cojase varios caballos, metanlos en unos cajones, pongales 50 kg encima i hagalos correr por una pista. Eso es hipica no maltrato animal.

    Cojase unos galgos, encajonelos, pongales un señuelo delante y que corran hasta la extenuación. Eso es una carrera de galos no es maltraro animal.

    Cojanse miles i miles de gallinas, pongalas en un recinto amontonadas que no se pueden ni mover, cebelas y metales en el cuerpo mil sustancias para que engorden en dos meses. Eso es una granja no es maltrato animal.

    El mismo ejemplo anterior con conejos, pavos.... nunca es maltrato animal, con la excusa que hay que comer.

    Cojanse animales variados, cuando mas mejor, quitelos de su habitat natural, metalos en un recinto cerrado y pequeño, y luego exhibalos. Eso es un zoo no es maltrato animal.

    Cojase centenares i centenares de ocas, saqueles la cabeza y cuello por un agujero, cebalas sin parar hasta que su higado se agigante a extremos impensable. Eso es el metodo para el foigras no es maltrato animal.

    Cojase unos cuantos caballos, pongales un peso detras y que tiren, si no lo hacen fustiguelos, arreeles fuerte con el latigo. Eso es el deporte del tir i arrastre, no es maltrato animal.

    Saquese de su habitat focas, delfines, etc. Obligueles a hacer juegos, cabriolas y mil cosas antinatura engañandoles con una saridina o parecido. Eso es adiestramiento, domesticacion... no es maltrato animal.

    Cojanse animales variados sacados de su habitat natural, muchas veces muy calido, pongalos en jaulas y viajelos por toda Europa: frio en Paris, Nieve en Berlin, etc. Y luego saquelos a la pista y que hagan mil monerias a los espectadores. Eso es un circo, no es maltrato animal.

    Suma i sigue.

    Demagogos.

    ResponderEliminar