jueves, 1 de enero de 2015

Editorial : EXTRA, EXTRA, CAP D'ANY !!!

No, tranquils, no passa rés, sols ú que es un desficiós i com els pollastres quant amaneix cacaretja i per a no molestar a la parienta i que demane el divorç per desficiós, he bixat i dic, vaig a escriure algo que estic inspirat !!! . 

I açi estic preparant l'editorial per a demà en la que, com tenía previst, no vaig a parlar de política local, ho deixarem per al dilluns, si no del Festivern contestant ara que puc a més de quatre.

I de pas vos deixe una xicoteta crònica d' anit, la de la Plaça Major, on un any més ens han deixat sense campanades en el relotge del Ajuntament, o almenys no es sentiren, i ens tinguerem que apanyar amb les del campanar de Sant Pere. I  mira que es fàcil de solventar tan sols fent com un altre any on hi havía una pantalla on es projectava la "Puerta del Sol"  i així tots coordinats. 

I tots descoordinats, com l'exercit de Panxo Villa, cadascú menjant-se el raïm al seu aire. Però no es va quedar ahí, "pa ca dins" que va anar.

En fí, un altre any serà, li ho farem saber el dilluns a Llàcer encara que el acte estava ens dirà programat per altra regidora, i jo li diré que lo de sonar o no les campanades no depen de regidors, i a vore si el proper any el regidor al que li pertoque festes està més afinat i  ho acertem. 

Bon any a tots i vos deixem unes imatges.




Un grup de "carques" a l'entrada del Festivern.
La veritat, feiem pegat !!! jejejeje.

I el Festiven vist des de dins de la carpa.


  Signat, l'administrador del blog, Enric Estruch .

32 comentarios:

  1. Eren les campanes de Sant Pere? No em vaig donar conter. Si que vaig vore al DJ molt animat i sense ganes de parar abans de les campanaes.
    Bon Any

    ResponderEliminar
  2. Respuestas
    1. Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.

      Eliminar
    2. Al censurat, fica nom i cognoms i llavors parlem de pressions, baixes i ussos de vehicles, estás afirmant possibles fets delictius i no seré jo qui apexugue amb les possibles consequències.

      Eliminar
  3. Però per a que no es quede la denuncia que es fa sense publicar, dir que el comentariste denuncia caos a les 11:45 hs en Marjaletes per la quantitat de cotxes de gent que está desmontant i vol partir i ni un policía a la vista i es pregunta on están així com el seu cap.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Això és mentira!! Jo he estat passejant el gos des de les 10 fins les 13 i la Policia està ahí, treballant amb fermesa. Que hi ha tràfec: pues si, cosa normal! Uns que vénen a arreplegar fills i filles i altres que se'n van!! Però la Policia està ahí on ha d'estar! Qui fa eixa falsa denúncia només vol que fer mal i posar en mal lloc la polícia.

      Eliminar
  4. De que s'extranyen. Ahir va denunciar un sindicat la falta de policies en Tavernes per un event com el Festivern.

    ResponderEliminar
  5. La qüestió és armar jaleo i criticar sempre. Jo he passat a les 12h i he vist 2 patrulles de policia a Marjaletes

    ResponderEliminar
  6. Jo visc al Passeig País Valencià i si que vaig sentir les campanades de l'ajuntament

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. En la plaça no s.apreciaren i si les de l.esglesia

      Eliminar
    2. Els altaveus del rellotge deuen estar encarats cap les finques i no cap la plaça.Clar que sí.
      Uns només volen fer mal,i altres només volen fer-ho tot bò. I els del mig,desinformats.

      Eliminar
  7. Ni un policía x la mar... Tots al festivern

    ResponderEliminar
  8. Tot per Festivern SL.
    Negoci privat amb recursos públics.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Un altre que se'n va al moro.
      El que va el negoci es Tavernes. Amb 10.000 euros de l'Aajuntament (menys que li costava a TAvernes el Fitur de Manolo i tots els acompanyants i llibres que no es repartien, o menys del que costava uns varietes de Manolo Vidal en la plaça) dona negoci a centenars de llocs de Tavernes, alegra el poble, posa el poble en el mapa, i tenim un poble conegut, estimat i apreciat per milers de persones que son els millors ambaixadors fora del nostre terme.
      Sense oblidar la propaganda mediatica en centenars i centenars de pagines digitsls i premsa.
      Els contraris sou uns amargats i no teniu arguments.
      L'Ajuntament esta fent des del punt de vista de promoció i propaganda de Tavernes el negoci del segle. Això està dit per publicistes i gent que sap de que va la cosa. A un cost rídicul.

      Eliminar
  9. Per a Festivern SL sols no. Panaderia la Dula, Mercadonda, l'Excusa Perfecta, Bar Ángel, Bar Colon, El Garage, TNT, Tito's, MasyMas, Super Patri, Pastissería Salva i molts mes que no m'enrecorde el nom ara han tingut 3 dies de negoci espectaculars. I m'alegre molt per ells.

    ResponderEliminar
  10. L'exqsa perfecta, bar angel, cafeteria colon, ca tròlec, mossets, dolç i salat, bar l'estadi, el murciano, solo pizza, polit, bar ferro, pub Tnt, la taska, Màgik, Barull, Dreams, Bombonera, supermercats, taxis, etc, etc, etc. Negocis del poble que han fet l'agost gràcies al Festivern. Pregunteu-los si volen que es faça el Festivern a Tavernes. El que es gasta l'ajuntament és insignificant si comptes els beneficis que obtenen tots estos negocis regentats per veïns de Tavernes

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Pues que paguen ells els 10.000,no tenim per qué fer-ho tots.

      Eliminar
  11. Que brut està tot per Marjaletes.

    ResponderEliminar
  12. Hi ha gent amarga que soles sap criticar i fer mal aposta per a desprestigiar. La nota de premsa del pp dona pena i risa, igual que l'article de opinio de pilar altur. M'agarra vergonya ajena lo ridicula que pot arribar a ser la gent

    ResponderEliminar
  13. A Karl Marx li tenim que canviar el nom i dirli de ara endavant Groucho Marx perque lo unic que fa es fer gracia

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. M'alegre que et faça riure,ara,als de la plaça s'els quedaria la cara a quadres esperant les campanades. Ací també tenim el nostre Canal Sur.

      Eliminar
  14. Felicitar a l'ajuntament de Tavernes per l'organització del vestivern, també un toc d'atenció als organitzadors municipals, ja que per a ells tot val, conssum de begudes alcholiques , porretes a doquier al carrer, zona d'acampada sense ningun control, beguda i mes beguda per tot a rreu fora i dins de la carpa grans i menuts, xinguitos sense cap de mesura sanitaria.
    Per tant la meua proposta de cara a les associacions del poble i sobre tot les falles que d'açi poc sufrirant l'assediament de la Policia Local i l'ajuntament i altres que s'ha fegixen per tancar pompte les berbenes, control dels cohets carpa berbenes i els xiringuitos.
    Que li passen el testic als qui han organitzat el festivern i aixi barra lliure, o també recomanar-los que poden dir que fer com fan no es pecat,

    ResponderEliminar
  15. Total Enrique que anoche volvimos a ser el patito feo de la fiesta, al Festivern que no le falte de nada y estoy de acuerdo que hay que mimarlo pero no tratar al resto de esta manera, con un discomobil flojito en equipamiento y sin campanadas.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Sobrava tot això perquè l'ambient era bo i ho suplia. Jo vaig saludar a Enrique, a la seua familia, a molta gent i no vaig notar a faltar les campanades: tenia les de l'amistat i les felicitacions de la gent que érem i això era prou per a molts.

      Eliminar
  16. 2 anys dels ultims 4 ens hem quedat sense campanaes i la discomobil va ser de pena. Tots els esforços s'han dedicat al festivern i s'ha descuidat a la resta del poble i la platja.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Encara sort ara tenim el Festivern. Quan estaven els teus no hi havia res. Bueno, ens anàvem a Gandia, a Benidorm i fora del poble. Ara ens quedem en casa.
      Tu pel que es veu continues anant-te fora.

      Eliminar
    2. Sí, a Enrique i més majors que ell, envial's al Festivern, jo crec que també la gent major té dret a una festeta.

      Eliminar
  17. El que diu el comentariste de 20:00 hores ho podríem aplicar també a les campanades de la plaça : Que ho organitzen els del Festivern i éxit segur perquè com no els mancarà de rés als que allí anem tampoc, fins cava i tot segur.

    ResponderEliminar
  18. Jo vaig estar allí, vaig estar bevent la meu copa de cava, vaig xerrar amb la gent, i ni entre ni ixc en les crítiques, però tal com les llig, quasi totes son de gent que no va estar en la Plaça Major i nomes busca la crítica per si.
    De tota manera, i es pot comprovar en les imatges que publiqueu i també n'hi han en la Cotorra i jo també tinc les meues fetes en el mòbil, no érem més de tres cents en la Plaça Major comptant també xiquets.
    Jo vull parlar del lamentable paper informatiu dels diaris. El Levante, i allí no vam vore cap dels seus corresponsals, d'això en diu:
    "como en Tavernes de la Valldigna, donde también hubo una gran afluencia de público a la plaza Major"

    Vaja, vaja, 300 persones ara resulta que és una gran afluència. I de les 10.000 persones del Festivern no diu res, eixe event ni el nomena. No va existir. Si Gandia fera un festival de tres dies on nomes acudiren, 5000 persones, la mitat que ací, una pàgina de diari sencera, com fan en els concerts d'estiu. Ara això si, criticar que les campanes del rellotge de l'Ajuntament molestaven fa unes setmanes això sí. Caldria saber a qui molestaven.

    ResponderEliminar
  19. No ve res en l'edició digital. Si que venen unes fotos i una resenyeta en edició paper.

    ResponderEliminar