Demòcrates tria nova 

 Gestora i 

 incorpora 
                        Carmel Ortolà

Dimecres 11 de desembre s’ha celebrat reunió general de Demòcrates Valencians  a la seu del partit 
de València-Ciutat, amb la finalitat de reordenar l’organigrama del partit, atesa la dimissió del 
coordinador general Carles Choví.
 L’ordre del dia preveia la proposta i aprovació del reglament de la Gestora, la votació de la candidatura 
per a què esta fóra dirigida i l’exposició i aprovació del seu programa d’objectius per als mesos següents 
dels pressuposts per al 2014.
 Tots els punts han sigut aprovats per majoria, de manera que la candidatura unitària de la Gestora ha 
començat a exercir amb l’explicació de les línies mestres del seu programa d’actuacions. La Gestora 
està integrada pels següents membres:

  • Coordinador general: Albert Sarrió
  • Coordinador general: Carmel Ortolà
  • Coordinador general: Ferran de Rojas
  • Secretari d’Organització: Sandre Llopis de Pau
  • Secretari d’Expansió: Pep Gonzàlez
  • Secretari d’Administració i Finances: Miquel Juraco
  • Secretari de Comunicació: Joan Manuel Miralles

Els coordinadors generals han passat a descriure als representants dels partits adherits els objectius 
principals de la Gestora. Tant Albert Sarrió com Ferran de Rojas han destacat la necessitat de dotar-se 
d’un organigrama funcional i persistir en la política de tancament d’acords amb grups independents 
i locals, mentre que, per la seua part, Carmel Ortolà ha remarcat la demanda existent d’un partit que 
defense, sense complexos, els interessos dels valencians.
En este sentit, l’exalcalde de Pego ha valorat la importància de crear arrels fondes en les eleccions de 
2015, les quals mostraran, a diferència d’altres projectes polítics que no són més que productes de 
màrqueting, la nostra implantació local i la presentació d’un rograma elaborat per i per als valencians.  

A tall de cloenda, la Gestora de DV s’ha fixat unes pautes de treball ambicioses i pren el compromís 
d’informar-vos puntualment de les activitats següents.