martes, 24 de diciembre de 2013

ACEPLAT informa : MILLORA WEBS MUNICIPALS - TURISME

  •  Diari Serpis , Diumenge, 22 Desembre 2013 23:11

La Safor, des del Castell de Cullera.
La Safor, des del Castell de Cullera.

El secretari autonòmic de Turisme i Comerç, Daniel Marco, ha informat aquest diumenge que s'introduirà la 'Travel Open Apps' en les web dels municipis turístics en 2014 mitjançant "una coordinació entre les destinacions, les associacions turístiques i empresarials de producte i les empreses locals, de tal forma que permeta donar una major visibilitat al contingut de la plataforma".

Sobre aquest tema, ha assenyalat, en un comunicat, que aquesta actuació segueix el model ja implantat a Calp, on a través d'un metabuscador implantat en la web turística del municipi s'accedeix a l'oferta carregada en Travel Open Apps d'eixa destinació.

Travel Open Apps és la plataforma de distribució turística global que la Generalitat posa a la disposició de tots els agents del sector de la Comunitat Valenciana per a la comercialització de l'oferta turística en Internet.
Així mateix, Marco ha assenyalat les últimes xifres registrades en la plataforma, "les empreses que han sol·licitat l'alta en Travel Open Apps són més de 800 i en aquesta xifra s'inclou l'allotjament, les agències de viatge, els restaurants, el turisme actiu, visites guiades, entre uns altres".
"Atès que aquesta eina tecnològica és modular, les seues variades solucions s'adapten a les empreses turístiques, de tal forma que les diferents estratègies comercials tenen cabuda en aquesta plataforma", ha afegit.

En aquesta línia, ha manifestat que "aquesta consolidació" de Travel Open Apps ha permès que el volum de negoci generat en la plataforma en els mesos d'estiu haja augmentat un 47% en 2013 respecte a l'any anterior. Així, des de l'inici de Travel Open Apps fins a octubre de 2013 s'han generat més de 51.000 reserves per un volum total de 25 milions d'euros.

D'altra banda, Marco ha declarat que "com s'ha vingut fent des que començara la seua activitat, Travel Open Apps continua incorporant aquells operadors que el sector turístic demanda com a prioritaris, amb l'objectiu que les empreses disposen d'un major nombre de canals de venda per a distribuir el seu producte en Internet".
Finalment, ha posat l'accent que "la participació de Travel Open Apps en el projecte europeu TourismLink s'ha traduït ja en les primeres accions encaminades a posar en contacte a empreses dels països europeus que participen en el projecte europeu amb les empreses de la Comunitat Valenciana, tot açò amb l'objectiu d'ampliar els possibles canals de venda per al nostre producte turístic

No hay comentarios:

Publicar un comentario