miércoles, 2 de octubre de 2013

Editorial : EL QUE TALLA L'ABADEJO

Anem a fer un supost de qué havera passat en cas de que les dos llistes d'independents s'haveren pressentat juntes, i haveren obtés la suma dels mateixos vots que obtingueren per separat , huí vos ho plasmem en xifres per a que ho entengau millor . 

Com s'obtenen els regidors ? Dividint el número de vots obtessos per cada partit entre uno, dos, tres ... fins als 17 regidors en el cas de Tavernes . Això va donant uns cocients comforme podeu vore en el gràfic segon, on teniu el repart en Tavernes després de les darreres municipals. 

Una vegada obtessos els cocients s'agafa desde el major al menor i es va assignant regidors del 1 al 17 als diferents partits, quedant excluits els que no obtinguen el 5% dels vots emesos , com va ser el cas de Iniciativa, Alternativa, Gent o Esquerra Republicana . Així, com podeu vore en blau, es donaren els resultats que tots sabem .

Anem a voreu gràficament ( les dades son les de la web del ajuntament) .

REPARTIMENT DE REGIDORS PER PARTIT

TOTAL VOTS OBTESOS PER PARTIT

PSOE 1.495 

EUPV 863 

IxTAVERNES:CM 381

BLOC 2.646 

PP 4.246 

ALxTV 289 

G.D.T 289 

ESQUERRA-AM 148

TOTAL. . . . . . . . . . . 10.357 votants .


LLEI D'HONT. TAULA AUXILIAR DE COCIENTS

GRUP POLÍTIC   1        2        3      4       5       6       7      8 

PSOE                1495   748    498  374   299   249   214   187 

EUPV                  863   432    288  216   173   144   123   108  

INICIATIVA       381   191    127    95     76     64    54     48  

BLOC                2646 1323    882  662   529    441  378   331 

PP                      4246 2123 1415 1062   849    708  607   531 

ALxTV                 289   145     96     72     58      48    41    36

GENT                  289    145     96     72    58       48    41    36


Però anem a vore que havera passat en el cas de que els independents haveren anat junts i haveren obtés la suma total dels vots obtesos per cadascún, es a dir, 289 x 2 = 578 vots .


GRUP POLÍTIC   1        2        3      4       5       6       7      8 

PSOE                1495   748    498  374   299   249   214   187 

EUPV                  863   432    288  216   173   144   123   108  

INICIATIVA       381   191    127    95     76     64    54     48  

BLOC                2646 1323    882  662   529    441  378   331 

PP                      4246 2123 1415 1062   849    708  607   531 

INDEPEN           578   289    193   144    116    96     83     72       


El PSOE havera perdut el tercer regidor al ser el seu tercer cocient, 498 vots ,  menor que el primer dels independents , 578 vots , que al ser més que el 5% dels 10.357 ( 518 ) vots obtessos en total entraríen al reparto, i menor així mateix que el quint cocient del Bloc ( 529 ) i el octau del PP ( 531 ) .   

I quí havera tallat doncs l'abadejo en principi davant els 8 regidors del "tripartit" i els altres 8 del PP ? Sí, eixe, l'independent .

Doncs bé, vist el vist, crec que ja anireu entenent el nervioset que els està entrant a alguns davant el moviment existent encaminat a unir baix un sòls paraigües a les forçes i persones independents .

84 comentarios:

  1. Enrique, els nerviosets han començat per tallar-te l'aixeta del gabinet de premsa.
    I això és sols el començament de la seua persecució als que no comulguen amb ells.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Madre mía la perra que cogen algunos con el gabinete de prensa. ¡Pero si cualquiera puede tener acceso a sus notas en la página web municipal!

      Eliminar
    2. ¿Ese gabinete de prensa para que sirve?

      Eliminar
    3. Per a res. Sols per a fer-li propaganda a l'alcalde i de rebot per agraïr-li a Bufante que fora la seua veu a la campanya electoral.

      Eliminar
  2. Fas el teu raonament sobre la base de que s'hagueren presentat juntes les dues llistes independents. També podríem fer el raonament sobre la base de que no s'hagueren presentat, o que no s'haguera presentat una d'elles. El que es presentaren juntes no significa que es puguen sumar els vots, és un supòsit molt suposat. Ara bé, si el que vols dir és que el presentar candidatures juntes i no "escampar" els vots pot canviar el panorama és veritat. També és veritat que si es presenten amb els candidats que es van presentar, poc van a fer. Necessiteu sobretot un bon número 1 abrigallat per una llista de persones honestes, treballadores, formades, capaces, bones gestores, demòcrates, que no es cregen el que no són ..., sobre la base d'açò si que es poden fer conjectures, només sobre la base de números és algo enganyós.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Efectivament es sols un exercici teoric amb el que vullc demostrar que hi ha un espai electoral diferent possible al actual .

      Eliminar
    2. Els supòsit està clar que només són això, supòsits, però no per això s'han de menysprear perque en eixe cas hipotètic proposat per Enrique igual es podrien escampar vots que arreplegar vots, tot depen dels indecisos, farts de lo mateix o decidits a canviar. Així que esperarem a d'ací dos anyets. Mentre cadascú que vaja fent.
      En l'última reflexió que fas sobre persones honestes,treballadores,bons gestors,demócrates, només partint de zero ja tindrien molts més punts que TOTS els governs que han passat pel nostre consistori.
      Per a ser tractades com a tal, a banda de tindre un bon lider com anomenens, altre hàndicap pot ser aglutinar també en el collage de minoritaris a ERPV. Amb això si que es demostraria que seria una coalició de persones per damunt dels partits i callaria aquells que només volen fer a Enrique i tot el que el rodeja de dretes (que no vullc dir que no siga).

      Eliminar
    3. De dretes és també el Bloc. El nacionalisme és de dretes.

      Eliminar
  3. Esta claro que los independientes perjudican a los partidos de izquierdas y, como tu quieres unirlos a todos los independientes, Jordi y Borràs van a por ti.
    El PP se quedaria igual pero el PSOE del mudo Borràs quedaria bastante jodido si se presenta tu opción que aglutinaria el voto independiente en un solo partido.
    Vas a ser tu el cabeza de lista de esa opción independiente o vas a dejar que sea otro. Si tu opción es personalista creo que será un fracaso.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Es pronto pues aun esta germinando esta opcion pero ya te puedo asegurar que no es personalista y que aun quedan dos años para rematarla, pero se esta formando con gente muy diversa en todos los aspectos y yo solo estoy haciendo de impulsor y coordinador, y llegado el momento ya se vera quien compone una lista .

      Eliminar
  4. La veritat és que Jordi s'haurà d'esforçar molt i deixar a banda eixa actitut autoritaria i xulesca, si vol que els votants d'esquerra el tornen a votar. L'actitut que està tinguent no és la pròpia d'un partit progressista i d'esquerres.
    Per tant, si no te cura en la seua actitut i polítiques autoritaries, els seus votants d'esquerres que li van prestar el vot (que son uns 1000) podrien prestar-lo al partit DV.
    Recordem que el sr. Juan s'ha oblidat del seu programa electoral i això en l'esquerra es castiga a les urnes.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Jajajajajaa un atre xiste per favor

      Eliminar
    2. L'estació de renfe en Borderia

      Eliminar
    3. Ara en conte jo un altre: La megaciutat de l'esport.

      Eliminar
    4. El sr. Juan encara no ha mogut un dit per fer un pas subterrani a les vies del tren (com Cullera o Sueca). I tampoc a fet cap gestió (ni la farà perquè es una fantasmada) per a acostar l'estació de renfe a Borderia.

      Eliminar
    5. Jo no sé quin encono en prometre coses irrealitzables o a molt llarg plaç (quan pot ser que ja no manen) que tenen TOTS (uns més que altres) quan pretenen entrar a governar. Lo únic que aconsegueixen és que ningú ens molestem a llegir cap programa electoral. Tampoc, per suposat, donada la confiança, en exigir a posteriori res d'eixos pamflets.
      És l'arma més valuosa que tenen els en principi minoritaris, com en el seu dia ho fou la UPV, que encara que estan arreplegant tot el que el PP i PSOE han tirat per terra, no tinc clar que hajen deprés la lliçó. A nivell de pais queda vore com queden (disputes internes incloses) i al local no han baixat respecte anterirors ni un cèntim el partidisme acèrrim a l'hora de governar. No és prou el populisme de ferse fallers, criticar funcionaris (dels Ajuntaments tots, de l'educació cap) i anar a processons.

      Eliminar
  5. Deixant a banda que les elucubracions nomes son això i deixant de banda la manipulacio de les dades que fa Estruch - PERQUE NO SUMES ELS VOTS D'INICIATIVA AL BLOC? QUAN ARA ESTAN TOTS JUNTS EN COMPROMIS-BLO? - jo opine tot el contrari. Eixes llistes d'independents de dreta, com es podia vore en la majoria de la gent que anava, nomes lleven vots al PP.
    Això ho va reconeixer el mateix PP i els seus dirigents després les eleccions tant en public com en privat, que la majoria la perdonen per culpa d'eixes llistes que els havien llevat sobre els 400 vots ¿Es veritat o mentira el que dic, que AIXÒ ho van dir, Sr. Estruch? Vosté que parla tant amb Vidal i amb tots ho deu de saber ben be´.
    Mireu caretes que anaven en les llistes i a vore si algu es creu que voten o poden votar Bloc.
    Per tant...
    Des de l'esquerra, que aparega un partit més de dreta en el poble, per molt que es disfresse de centro i mig, com el que potencia el Sr. Estruch.... miel sobre hojuelas!
    Millor per a l'esquerra. Vot de la dreta més dividit. Anim i a vore si n'apareix algun mes.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Que jo sàpiga en ningún moment entre en dir o deixar de dir aquí li restaren o li restarán vots, el meu supost sòls es per a demostrar que els independents junts haveren obtés un regidor, i en aquell moment Inciativa i Bloc anaren per separat .

      I si que es vosté sabut quant qualifica de dreta a qui no sap encara qui compossa la nova opció , alguna sorpressa es va a emportar vosté, tingau per segur .

      Eliminar
    2. Enrique, de dreta és el bloc i a les seues polítiques em remitisc.
      Algú coneix algún partit nacionalista que no siga de dretes?
      Per a fer polítiques de caire nacionaliste s'ha d'excloure a la gent que no pensa com ells i que és d'esquerres i progressista, i per tant governen sols per a un sector molt concret de la societat. I això no és d'esquerres, es de dretes!

      Eliminar
    3. Bloc + iniciativa = 3027 vots
      3.021/6 = 504 < 531
      Per tant la situació hipotètica no es modifica.
      A més Iniciativa va ser una facció de EUPV, per això no es van presentar conjuntament amb el bloc com a coalició compromís.
      Suma els vots d'EUPV + Iniciativa i voras com aproximadament sumen els vots d'EUPV a les eleccions de 2.007.

      Eliminar
    4. Ieeee, de dreta el partit d'Estruch res. De "centroderecha", com diu ser el PP.

      Eliminar
    5. Em dona igual si es de dreta, de centre o d'esquerra. Pareix que DV no aplica el totalitarisme desde la minoria, cosa que si que fa el Bloc Nacionaliste, que pese a qui li pese és de dretes al igual que CIU a Catalunya.

      Eliminar
    6. Molt d'acord amb el comentarista, Estruch no diu que a l'únic que van perjudicar les llistes d'independents de Gent per Tavernes i AxT fou al PP. Per mi poden presentar-se totes les llistes que vulguen, la d'Estrch inclosa, el gran perjudicat serà el PP segur. I ells ho saben!!

      Eliminar
    7. El PP és de dretes, DV és de centre i els que queden son "d'esquerres" (el bloc es d'esquerres?). Per tant, DV restaràn vots al PP i al Bloc. L'únic que pot fer el bloc és llevar-li vots als partits ZOMBIES, que son EU i PSOE. Per tant, a les pròximes podem parlar d'un quatripartit o d'un Bipartit, ja que ningú aconseguirà la majoria absoluta.

      Eliminar
  6. I si que es vosté sabut quant qualifica de dreta a qui no sap encara qui compossa la nova opció , alguna sorpressa es va a emportar vosté, tingau per segur .

    No és que siga sabut, es la veritat evident d'aquelles llistes que altres no volen vore.
    Estic mirant de nou la llista i les cares

    http://elventiladorpertavernes.blogspot.com.es/2011/04/gent-de-tavernes-tambe-presenta-la.html

    http://elventiladorpertavernes.blogspot.com.es/2011/04/alternativa-per-tavernes-presenta-el.html

    i tots els que conec personalment, i són quasi tots, són de sempre votants del PP i ideologia del PP. I si alguns feren llista tots sabem perquè i no pel poble sino pels seus interessos en la platja. Cosa que no es censurable.
    I damunt una llista la segon recolzada per Mut de Gandia, tot pregressista ell! Venga ya, Enrique, llevat la bena de l'ull i no vulgues fer-nos creure que un burro vola.

    I no canvies ni manipules les meues paraules que t'agrada molt reinterpretar el que no s'ha dit. Jo nomes he dit que la gent que anava en les llistes al 2011 eren majorment gent de dreta i que voten i havien votat sempre dreta i votarien PP en les autonomiques. Ho dic i ho mantinc perque els conec.
    I com diu el refrany que voste tant li agraden "te conozco bacalao, aunque vengas disfrazado" i per això sabem que mai no estarà ni apoiara una llista de centro-esquerra. Si fora eixa la seua ideologia haguera fet com molts d'UV (Flor, Lucia...) que fa anys que estan en partits de tipo Compromis.

    No ens vulga vendre ideologia que no tenen ni te vosté i enganyar a la gent, precisament perquè no es tonta i se li tornarà en contra.

    Ala ja te més materia per escriure..

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Els que ens han venut la idiologia que no tenen és el Bloc.
      Quan passen a dir-se Bloc-compromís i no Bloc Nacionalista, és perquè volien vendre'ns que son d'esquerres i amb la coletilla de nacionalista no colava. Sols has de vore que governen sols per als seus i el sectarisme i autoritarisme no és d'esquerres.

      Eliminar
    2. Molt d'acord amb tu.

      Eliminar
    3. Em pareix molt bon comentari. De totes maneres continue pensant que la gent vol molt a Jordi, vaig vore molta gent en la plaça i al facebook donantli el seu recolzament quan volien tirarlo fora els que tenen ansia pel poder. Em pareix el millor candidat. Sobretot si torna a presentarse Manolo.
      Encara que la dreta pepera cerril sempre l'ataque i el critique perque li tenen enveja. I parlen de borderia. Els qui no han cumplit mai cap promes electoral. Almenys axo era un bon projecte a uns anys vista. Pero.que es van trobar en el ajuntament? 20 millons de deute, -4 en tresoreria i 2 millons en factures per pagar a provedors en els caixons. Sense contar les caixes q van buidar del ajuntament. A saber que amagaven els poca vergonya.
      Les proximes eleccions van anar a "matar" visto lo visto hasta ara: mocions ilgals, difamacions sobre els sueldos, critiques a tot... El pp ha fet tan de mal a este poble que no sap com a excusarse. Encara no han asumit que el ajuntament no es casa, que no governen. Ni una proposta en dos anys en positiu, ni la vorem. Com van a votarlos la gent? Al partit de la alta tensio, al partit dels sobresueldos, dels lladres, corruptes i imputats, de carrils bicis que no van a cap puesto i valen 200.000 euros, de les vivendes del vergeret en zona inundable, de la piscina a una empresa de parkes, del parking deficitari a canvi de llevar una zona verda, etc etc. Ja ens han arruinat prou. Ja han fet tancar a moltes empreses del poble pagantlos a 2 anys vista. Sense poder pagar als treballadors.
      Ja tenen prou faena els de ara solucionant la seua destrosa economica. I qui la paga? Tots, el poble. I tenim la sort de que ara gracies al Bim i les reunions en la casa de la cultura ens expliquen com esta la situacio de tot i de la economia. Transparencia en els compters que mai hem tingut. Ni hem sabut res.

      Eliminar
    4. Totalment en contra.
      Por molt que difameu i digueu coses que no son no es convertiran en veritats.
      El problema que tniu es que es un govern per a tots i que aten a tot lo mon i tot el mon esta content que te, i mes si es empresari i cobra als dos mesos, molt lluny del sectarisme del PP que nomes donava negocis a a qui en donava, no cal parlar massa.
      I que parlen d'autoritarisme acusant els demes aquells que son partidaris de regims feixistes com el de Franco i continuament els seus "fills" estan en les xarxes recordan-nos-lo.

      Ací hi ha que te molt poca memoria i no recorda com el PP de Tavernes va deixar de convocar els Consells Assessors quan es van posar en contra de decisions del PP com recolzar l'alta tensió o com van tirar del lloc que ocupava l'Associacio de Veïns perque estava dins de la coordinadora o com pasaven de boca en boca als seus que es borraren i que no acudiren a actes com la Setmana Ciutadana i com començaren a potenciar i a donar-li de tot a la Tiryus.
      Eixos son els que no son sectaris.

      Eliminar
    5. Tenim als fills de Franco i als fills de Stalin. A vore qui és mes dolent!

      Eliminar
    6. Ay mare cotorrins, si que vos afecten els passos que està donant Estruch. Les vostres reaccions són d'odi i de temor. Sabeu que la candidatura que està preparant vos pot afectar i molt.

      Eliminar
    7. Ai Mare ventilats!! Quin acollone porteu damunt AxT, GxT i ara Estruch!! Estes eleccions no en tragueu ni 4!! El vot de la dreta està partint-se i això vos passarà factura!!

      Eliminar
    8. Pues jo veig els del PP la mar de tranquils. Els que veig més nerviosos son els del Bloc, que el primer que se'ls ha ocorrit fer es dir-li a Bufante que s'ha acabat de pasar-li notes de prensa a Estruch.
      I és més, els que més es claven amb Estruch son els cotorros i afins al bloc, intentant desprestigiar els seus articles.
      Tot açò ho fan els nervis i el totalitarisme que practiqueu, que a més fan que no doneu peu en bola i cada 2 per 3 esteu clavats en alguna empastrada.
      D'ací any i mig vorem quants vots trau el bloc, que per cert és de dretes, com tots els partits nacionalistes.

      Eliminar
    9. El Bloc, a pesar d'anar amb Iniciativa vorem qué trau. No crec que puga pujar molt més. Pot mantenir la gent jove, els de casa i poc més. El PSOE, encara que no pot baixar molt més no crec reaccione massa i EU prou faria si conserva la regidoria, falta vore si troben algú i no torna a eixir rana. Els del mig, que sempre existeixen (mig no vol dir centriste, són els que volen representació i no en troben o no els agrada qui es presenten) poden tindre molt a dir. I com sembla pels darrers intents, conformen part important dels descontents del poble i poden sumar més dels 500 vots que comptava Enrique. Sobretot si als descontents econòmics (comerciants) s'afegeixen els descontents polítics, que poden haver-hi molts, una vegada que totes les faccions ja s'han passat la vara de l'alcaldia.
      Com diu algú per ací, fins ara molts dels del mig eren més arrimats a les dretes, però el PP ja ha perdut el que podia perdre per la dreta, i com ara no mana, els únics que poden perdre són els partits que governen. Com s'ha demostrat amb lo de Karina, si que faria por al Bloc que el PP repetira resultats i els d'Enrique llevaren una regidoria a "les esquerres". Així, que no deuria ningú predre-s'ho tan fort amb ell i ser cautelós, perque també podria fer-se altre tri -o quatri- partit gràcies als nous. De moment, pel que sentim, Enrique no és una Karina, ni tampoc deuria soportar tot a un Manolo ni a un Jordi. Però per a tot això encara en resta molt. Massa. Crec que encara haurem de sentir i llegir moltes burrades i desqualificacions intencionades. A vore si els del mig es fan grossos i no deixen ample als vividors de la política.

      Eliminar
    10. Estas fet tot un tradicions

      Eliminar
  7. Sabemos que las cosas están cambiando y que no nos son validas las formas de gobernar que nos ofrecen los partidos actuales, y a los hechos me remito, cada día mas paro, cada día más pagos, cada día mas cierres de empresas. Hace tiempo que sabemos que hacer las cosas como hace 5 ó 10 años ya no funciona. Quizá la verdad posiblemente nunca funcionó, pero ya nada es ni será como era, por lo que hay que buscar políticas que sean positivas para el pueblo.
    Seguro estoy que tienes cosas importantes que decir sobre la política actual de Tavernes, estoy convencido de que tienes buenas ideas, y mejor y buenas propuestas, te encuentro muy seguro de ti mismo, y ello es importante si uno quiere aglutinar a la gente, tal como tu expones y nadie será capaz de impedir de forma legal que esta formación que tu propones, termine siendo una realidad notable en Tavernes.
    Espero que de momento Enrique, no informes de quien será el cabeza de la lista, eso daría ideas, y posiblemente incluso algunos llegarían a reaccionar.
    Puede que algunos lleguen a vetarte dentro de su círculo, pero eso solo hay que verlo como un signo de debilidad, (cuando uno teme a otro -- es porque su defensa es nula)
    Bbs…

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. o por que el vetado es muy insoportable y se empeña en que las cosas sean como él quiere y no és asi...

      Eliminar
    2. Totalment d'acord. Enrique també s'ho hauria de fer mirar, que es molt prepotent i sempre parla aci com a dogma de fe.
      Ara ningu es veu la càrrega.

      Eliminar
    3. El que s'ho hauria de fer vore és el govern i el gabinet de prensa. Els arguments que han donat son incoherents. Segons estos, la nota de prensa del dia 18 no l'haguera tingut que rebre, ja que era secretari local de DV.
      I el més curiós de tot es que deixa de rebre les notes de premsa després de destapar la polémica de les paelles.
      Cadascú que traga les seues pròpies conclusions.

      Eliminar
    4. Si saberem qui sou tal volta podriem vore la carrega vostra, la vostra sopartibilitat i demes , pero com sempre sou anonims .... I torne a preguntar , perque entreu en este blog , jo no entre per exemple a llegir el diari avui .
      I quadern cada dia amb mes lectors : Perque sera ?

      Eliminar
    5. Quantes entrades té per ara aquest article? Més de 200 segur!

      Eliminar
    6. A les 16:44, 110 entrades i 44 comentaris . El dit, quant el carro sòna perque roda .

      Eliminar
  8. El cotó fluix no enganya2 de octubre de 2013, 14:12

    Enrique Estruch: només cal donar una miradeta al seu currículum polític. Veure per on ha passat.

    ResponderEliminar
  9. Ahi esta la gran diferencia meua amb vosaltres , que jo no m, amague i vaig amb la cara ben alta i vosaltres sempre anonims, algo tindreu que amagar .

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Amaguen una relació patern-filial entre la cotorra i el bloc. Això és el que amaguen i del que tant s'avergonyixen.

      Eliminar
  10. Si que están nerviosets estos del Bloc sí. Veuen que no van a repetir i perden els papers.
    Al xiringuito de Jordi Juan li queda any i mig.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Diuen que quant el carro fa soroll es perquè roda, i este es veu que està rodant i de calent ...

      Eliminar
    2. Pues entonces els peperets aneu aviats, la gent no para de soltar perles del pp local i del nacional.

      Eliminar
    3. Calentets están al Bloc. S'han passat 2 anys preparant el xiringuito per a estar 4 anys més i ara resulta que cada dia que passa la intenció de vot baixa en el Bloc. En 6 mesos han perdut un grapat de vots de lo mal que están fent-ho. I continua la tendencia.

      Eliminar
    4. La intencio de vot baixa al bloc i compromis?? Jajajajajaja!! Estas poc flipat!! Tu no veus la tele ah!? Ni veus les enquestes?? Veritat. Ara el 9 octubre en tindrem un altra i vorem si el PP I psoe continuen en la seua tendencia a la baixa... I les vostres corrupteles imputats I cia no es que vos ajuden molt.... teniu tanta por que el vostre unic recurs es mentir i difamar.

      Eliminar
  11. Resulta decisivo que Tavernes de la Valldigna, despierte del letargo en que nos han sumido, y como ciudadanía, nos planteemos los instrumentos y dinámicas que hagan valer nuestros mensajes, para que no se queden flotando en la atmósfera del descontento.

    ResponderEliminar
  12. CADA DIA ESTA MÁS CLARO.
    Enrique, ten en cuenta que los Políticos y periodistas siempre comparten el triste destino, tienen que hablar de cosas hoy que lo mismo son realidad mañana.
    De todas formas creo que puedes estar contento, primero nadie se fijaba en ti, después les has metido tanta caña que casi te evitan, hoy creo que los del PP, se callan porque no saben si les conviene ó no, aunque a algunos de ellos están pidiendo tu cabeza, todos se callanasí que a boca cerrada no entran moscas.
    En lo que se refiere al resto de los partidos situados en tu parte Izquierda, los tienes desconcertados, y eso les produce mucho escozor hacia sus adentros y no pudiendo aguantar más están cada día mas descontentos por lo que seguro que intentan poner alguna zancadilla.
    Enrique, COMO DICEN LOS SABIOS,,,, mala cosa es no tener amigos, pero más triste debe ser no tener enemigos, porque quien enemigos no tenga, señal de que no tiene: ni talento que haga sombra, ni valor que le teman, ni honra que le murmuren, ni bienes que le codicien, ni cosa buena que le envidien.
    Bbs…

    ResponderEliminar
  13. Este blog, esta que se sale, solo hay que verlo para comprender que a nivel informativo estas metiendo el dedo en la llaga, puede que algunos blogs sean visitados por si acaso sale algo no partidista, ó algo que interese, pero puedo darme cuenta de que día a día estas subiendo la cota de mercado siendo el blog con mas participación de tavernes.
    No pares Creo que está en plena ebullición.
    Eres hoy el centro de las miradas críticas.
    Bbs…

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. I els del bloc están que rabien.

      Eliminar
    2. Ara conta una peli de vaqueros, més val que els peperots es dediqueu a la petanca, per que no n'encerteu una.

      Eliminar
    3. Els peperos es dediquen a pasejar fins a borderia, a vore pasar el tren i saludar a Jordi que és el maquinista.

      Eliminar
  14. Cuant veus a la gent del Bloc dir lo mal que el PP va governar CUATRE legislatures,TRES en majoria absoluta,el dones conter de lo autoritaris que son.
    El Bloc NO respecta lo que la majoria dels votants han volgut estos anys en els que el PP han guanyat CINC vegades les eleccions locals.
    El seu despreci es tan gran,el seu odi tan fort que son incapaços de admitir que algo es te que haver fet be per a tindre eixes victories.5

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Si que ha fet una cosa bé el PP!!! Molta propaganda, molt de Màrketing i enganyar a moltíssima gent!! Veus, algo bé ha fet el PP, enganyar! Per què de forment ni un gra...

      Eliminar
    2. Home enganyar a enganyat el PP en la.seua época i el bloc a la seua, que és ara. Com definiries tu al programa del bloc? Un engany, una farsa o una burla?

      Eliminar
    3. El colector de la platja per a quan? Molt de propaganda però encara estem igual. Que voleu esperar, a que estiguen les eleccions damunt per a fer propaganda?
      Si amb l'excusa dels permisos ña cosa va allargant-se. Quan es vol fan falta permissos i quan no es crema sense il.legal i negligentment al polígon, segons convinga.

      Eliminar
  15. Estruch, enhorabona. Menys mal que no has dit amb qui pactaries (o parlaries primer per a fer-ho). S'haguera armat la de sant quintin.

    ResponderEliminar
  16. A mi el que em sembla trist es que únicament es parla de qui tallarà el badejo. Mira l'exemple d'Esquerra Unida Enric. Quan la regidora va voler complir el seu programa electoral el seu partit i el Bloc li varen dir que no pintava res i que era broma (com lo de Borderia o lo de protegir el Bolomor o incrementar la despesa social). Si vols tallar el baejo cal que tingues un programa molt clar i que qui t'acompanye ho tinga clar. Sino et passarà com a Karina que voldràs fer algo del teu programa i encara eixirà Robinjut diguent que li ha sortit Rana a EU.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. No sigues ignorant. La vieja guardia de bloc, psoe i eu ho van tancar molt abans del dia de les eleccions i abans de tindre un programa electoral. L'unic programa electoral que portava ña vieja guardia era fer fora al PP. I això s'ha complit per part del Bloc que encara no ha complit ni un sol punt del seu programa electoral. Se li hauria de caure la cara de vergonya a qui s'ha oblidat del seu programa electoral amb la que a enganyat a tots els seus votants.

      Eliminar
    2. Els que estàn al govern, no ho fan per complir un programa electoral, sino per endur-se un bon jornalot tots els mesos. Dis-me quants punts del seu programa electoral han complit els millors pagats de Tavernes.

      Eliminar
    3. Clar que va eixir rana a EU. Com que esperàven vassallia i acatar ordres i va voler ser protagonista. Sense entrar a valorar la seua valúa, això és el de menys. Per a no eixir rana, has d'estar amb total sintonia amb el respectiu aparell de cada partit. Per això molts inclòs dins dels partits, trien fills, cosins o amics. Aneu en compte de fer política honrada, que es pot trencar més d'una família!!

      Eliminar
  17. No cal que ho diga: amb el PP.
    O d'on li venen totes les lloances? Alguna cosa buscareu..

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Pues dels del mig, d'on van a vindre. DV ja pactarà (si es dona el cas) amb qui crega més convenient.
      Però això si, la veu del poble es sentirà, no com ara o com abans que ens han tingut oblidats 4 anys.

      Eliminar
    2. Enrique ja ha dit que no pactaria, es votarien pròpiament i manaria la llista més votada (o siga, el PP). per al Bloc, vol dir el mateix que pactar amb el PP.

      Eliminar
  18. Tots critiquen a este blog, però al final tots acaben entrant i comentant. Si molt de criticar perö li heu agafat gustet al blog de Enrique.

    ResponderEliminar
  19. Jo tinc una curiositat. Enrique si vols em contestes, sinó almenys dis-me que no ho faràs. Està clar a qui votaràs les pròximes eleccions i des d'ací et dóne la meua enhorabona per fer un pas avant en la política activa (tot i que el PP diga que només volem atacar-te, ja saps... Una mentida dita 1000 voltes...). La meua pregunta és: a qui votares les passades eleccions? Moltes gràcies.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. I a tu que t'importa a qui ha votat? El vot és secret.
      No em digueu que ara el del bloc es dediqueu a anar preguntant a la gent a qui ha votat?

      Eliminar
  20. Enrique Estruch i Ferrando3 de octubre de 2013, 0:30

    No ho he amagat ni tinc perquè amagar-ho : En les locals, a Manolo Vidal, ojo, que no al PP , perquè a mi almenys i durant tota la seua alcaldía em va demostrar que era un tipo resolutiu, sense dos cares . Així per exemple va estar preocupant-se i quasi , per poques setmanes, va solventar el problema del garatge del carrer Riu , que seguix en estos moments i dos anys després sense solventar-se . A més fa mòlts anys que ens coneguemi mai he tingut ni que demanar-li audiènia si m'ha pogut atendre en eixe moment , en això no era gens protocolari.

    Però no compartisc les idées del PP , estic encara que mòlts s'empenyen en que no, prou més a l'esquerra , i ara he retrobat una opció que a més de valencianista es regeneracionista del mon polític , en un partit que naix de baix cap a dalt , des de les llistes independents ciutadanes , i torne als meus origens polítics amb una opció de centre com la que fomentarem i en la que participarem els que ens eixirem d' Unió Valenciana pel sector nacionalista a l'esquerra del partit , quant este el vengueren al PP els Chiquillos i companyía , que era Opció Nacionalista Valenciana , partit en que va acabar la legislatura Lucía .

    I en les generals a Units x Valencia , hereu d'eixe partit surgit de UV , ONV .

    Pel tant i diguen el que diguen , llevat de l'era UPyD, com he dit ja varies vegades tropessos que té ú en la vida, mai he cambiat d'ideología .

    He estat una època sense participar actívament en la política despagat primer del fracás de les opcions nacionalistes no fusterianes elecció darrere elecció primer , i després pel despago d'un partit que no es el que pareixía, UPyD , i ara torne al peu del canyo perquè com he dit, he retrobat amb una opció que m'ilusiona, vorem que tal va . Però no cregues que m'he llançat a la primera de canvi , porte seguint l'evolució d'esta opció des de fa un muntò de messos i el que més m'agrada es que estic formant part de la seua creació e implantació : En desembre encara fem el primer congrés on aprobarem els estatuts .

    Com pots vore, jo no tinc rés que amagar, altres ...

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Enrique, molts valoren que posares fi a UPD amb els motius que vas donar. Això fa vore a la gent que no et vens a un partit pel fet de tindre uns padrins que t'aporten marketing electoral i vots, a costa de vendre els teus principis.
      Aixö els qie et donem suport ho valorem i molt, ja que ens dones la seguretat de que no vas a ser cap marioneta en mans de ningú i que vas a defendre els interessos dels veins i veines de Tavernes.
      Avant!

      Eliminar
    2. Gràcies per la teua resposta Enrique. Sé que eres un tio honest. La pregunta era per exemplificar que, de moment, el PP perdrà ja un vot. El teu. I segur que el PP en perdrà molts més amb el teu nou partit. Jo crec que Tavernes necessita d'una dreta més moderada o centrada i en això tu pots aportar molt, segur que amb tu es pot parlar. Et desitge molta sort per què sé que llevaràs molts vots al PP.

      Eliminar
    3. També necessita una esquerra menys sectaria, menys totalitaria i més esquerra. Per ara sols s'han aplicat polítiques de dreta.
      Amb el partit DV de centre i l'aparició d'un altre partit d'esquerres, podrien fer desapareixer al PSOE i a EU, a més d'arrapar-li els vots a bloc dels indecisos descontents, que están vegent que jordi no esta complint res del que va prometre.

      Eliminar
    4. La major font de vots de DV vindran dels que van votar als partits independents AxT i GT, així com dels vots dels indecisos que van anar a parar majoritariament al bloc.
      Això Estruch o sap molt bé. Si es capaç de fer vore als indecissos que van votar al bloc, que Jordi els va vendre la moto i no ha fet res del que ha promés, podria llevar-los un bon grapat de vots.
      Estem parlant de que si Enrique sap jugar, podria traure prou més de 1000 vots, que li donarien 2 concejals.
      Ara entenem la por del Bloc que estàn nerviosos per este motiu i per un altre, i es que Iniciativa no es presente. Iniciativa a Tavernes és una escissió d'EU i és molt dificil que vullguen anar junts baix el nom de Compromís. El bloc no ho va aconseguir a les passades i tampoc ho aconseguirà a estes.
      Molts fronts oberts per al bloc i molts nervis.

      Eliminar
    5. Acabes de demostrar que no tens ni idea anònim de les 10:31, però no pajolera idea!

      Eliminar
    6. T'ha picat, a què si? Agarra saliva i traga.

      Eliminar
  21. Vamos a vore si arribem a 100!! En dos ans podem arribar inclus a 1000. Tots contra el pp i el bloc!!! Tots a tirar les pedres! I els del bosc, gekkos i robinjuts, karl marx i la tropa que tenen la piedra filosofal tambe!! Anem tots!! Visca Enrique, els del mig i la democracia banal!

    PD. Jo tmb estic nervios. Este mati he perdut tres vots

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. El Gekko no tirarà cap pedra contra la seua teulada. Un ultraliberal no pot ser mai del mig.

      Eliminar
  22. Que roin es el bloc eh! A por ellos! Q mos han llevat el pa i la casa!

    Manolo i karina units per Tavernes! Si sumeu els vots poden fer majoria! Ojo!

    ResponderEliminar
  23. No oblidem que el pp mos a fet mes prosperos. Ens ha donat riqueses al nostre poble i a la comunitat valenciana. Tenim un index de atur molt baixet gracies a ells. I Valencia es la enveja de Europa! Som la primera autonomia de tota espanya! Quan algun pobre o ric ha tingut problemes, a parat la ma i el pp a respost sempre gracies a la seua caritat cristiana. Visca!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Els pobres que ha deixat el PP, ara s'han fet rics amb el Bloc. Almenys alguns tenen bon jornal: Jordi, Chofre, Nyau, el dels columpios, el del Festivern...

      Eliminar
    2. Axo!! El pp no ha fet pobre a ningu!! Ha donat molta riquesa i prosperidad a esta gran comunidad

      Eliminar