jueves, 21 de noviembre de 2013

ACEPLAT informa : PROMOCIÓ TURÍSTICA EN GANDÍA

A estos a vore qui els agafa.........
DIARI SERPIS ,  19 novembre 2013.

Just-Bolta-Playa de Gandia Vivela
• Tallers infantils, jocs tradicionals, exhibicions i el galeó pirata, principals atraccions del pla de dinamització turística “Vívela”.

• La primera línia de la platja i el passeig Rosa dels Vents acolliran els diumenges al matí els esdeveniments i activitats de “Vívela”.


Gandia mantindrà durant tot l’hivenr el programa “Playa de Gandia Vívela”, un de dinamització turística en època de temporada baixa per a la platja. Pepe Just, edil del districte de la Platja, acompanyat de Carlos Bolta, cap de l’Àrea de Turisme, han presentat hui la campanya per a promocionar la platja i el Grau fóra del període estival.


“És un pla fonamental que està en constant relació amb el comerç, els hotels i l’hostaleria de la platja de Gandia”, ha assegurat Pepe Just. “A més, servirà de reclam i divertirà a famílies i xiquets que visiten la platja cada diumenge”, ha conclòs el regidor de Platja en referència al públic objectiu d’aquest pla de dinamització.


“Vivela” està present en tres grans punts d’animació de la platja. La zona del Club Nàutic, la Ducal i el final del passeig acolliran tallers infantils, jocs tradicionals, música ambient i castells inflables. Des de les onze del matí i fins a les dos de la vesprada el passeig marítim de la platja de Gandia es converteix cada diumenge en focus de diversió per a xicotets i també per a turistes. D’altra banda, el passeig Rosa dels Vents acollirà el ja tradicional mercat ambulant dominical, tot un referent en la comarca de la Safor.


Esment a part rep el galeó pirata, que tornarà a estar present en el mes de març. “El galeón tornarà de nou en Falles, una activitat vital per a la campanya, que també volem que es convertisca en una activitat extra per als col·legis de la comarca gràcies al seu contingut nàutic i d’oci per la seua temàtica pirata”, ha afirmat Carlos Bolta. La nau ja va reunir a més de 6.000 persones la passada temporada, convertint-se en l’atracció clau d’aquest pla de dinamització.


Les activitats ja van començar el passat 15 de setembre i s’allargaran fins a la setmana de Sant Joan, moment en el qual enllaçarà amb el “Vívela” edició d’estiu. A més, es reforçaran les activitats bàsiques amb “sorpreses”, com ha esmentat el cap de l’Àrea de Turisme. Exhibicions esportives complementaran el pla des d’aquest mateix cap de setmana per a convertir la platja en un centre turístic tot l’any, “una oberta, a la recerca de la tan anhelada *desestacionalització”, ha ressaltat Just.

No hay comentarios:

Publicar un comentario