jueves, 11 de mayo de 2023

Sanitat pública valenciana

 Necessite parlar amb el meu psiquiatra, li deixe dos demandes per a fer-li una consulta i no em toca, han passat ja dos setmanes, menys mal que no es un tema vital ...

Entre dilluns en la app gva salut de la Generalitat per a demanar cita també telefónica davant açò per a la meua metgesa de capselera i no em dona cita fins al día 22, es a dir, d'ací quasi dos setmanes per a una cita com dic telefònica, per a una presencial ni ho he intentat, a més de que no em fa falta per al que vullc.

Toque al Centre de Salut per a demanar una cita urgent també telefònica amb ella i em diuen que toque de 8 a 9 del matí que es quan donen eixes cites 

Després de dos díes tocant i que no me l'agarren a l'estar comunicant huí em contesta un call center que em diu que des d'allí no em poden donar eixe tipus de cita.

Insistisc tocant al centre de salut i per fi m'agafen el telefon el dimecres a les 8:54 hs. i em diuen que sí, que li deixen avís i que he tingut sort perquè era la última cita que donaven per a eixe día.

Espere que em toque i m'ho solucione però açò de demanar cita s'ha convertit en tota una odisea si tens urgència, siquiera telefònica com vos dic.

Esperem que el día que el País Valencià estiga lo suficientement financiat açò es solucione, entenc que ara hi han falta de mitjans per l'infrafinanciacent.

Enric

Nota  : La metgesa de familia m'indica que el que vullc es cosa de parlar amb el psiquiatra, encara que m'ha indicat unes pautes per a tractar de solventar el problema mentrimentres. Així que torna a començar de nou a vore si éste es digna a parlar amb mi, tenim un sistema de psiquiatría molt deficient a Tavernes.


.



No hay comentarios:

Publicar un comentario