"El Hyundai Xcient Fuel Cell recorrió caminos europeos durante tres años hasta lograr el funcionamiento óptimo para empezar a fabricar en serie. Lo presentaron en Estados Unidos con una autonomía de 720 kilómetros" (Diego Zorrero, Infobae).
Nota : Esperem que prompte, ben prompte, ho vegam en vehicles particulars i amb molta més autonomía doncs la que presenta este camió es curta.
Com he afirmat en este blog en repetides ocassions, este combustible junt als sintètics son al meu entendre una alternativa molt més econòmica en quan als costos de la automovilística doncs amb uns 300/400€ i com ja també he apuntat en altres articles, es pot adaptar un motor de combustió dels actuals per a que utilitze este tipus de combustible i sense cap adaptació els combustibles sintètics, per tant amb un cost de fabricació moltíssimament més econòmics que els elèctrics, i amb el que el parc actual així com el que encara es seguirà fabricant de combustió d'ací al 2035 no necessitarà sí o sí renovar-se amb uns vehicles, els elèctrics, curts d'autonomía, amb recàrregues llargues, i molt cars de fabricació pel preu de les bateríes, a més de la manca d'una xarxa d'electrolineres homologable a l'actual de les de combustió actuals i que no crec s'equipare a ésta en tan sòls dotze anys, ni siquiera en 27 en que la UE pretén que sòls es fabriquen, venguen i circulen vehícles elèctrics per les nostres carreteras.
Per tant al meu pareixer este es el futur de l'automovilístics i no els cars vehicles elèctrics.
Enric
No hay comentarios:
Publicar un comentario