En altres articles hem parlat dels combustibles sintètics.
I també hem parlat dels en contra de les bateríes elèctriques.
Doncs be, al meu pareixer son estos dos tipus de combustió, hidrògen verd i sintètics, el futur de l'alimentació dels motors dels vehícles del futur, que a més de no necessitar cambiar els milions i milions de vehicles de combustió actuals si no adaptar-los a éstos dos combustibles, a més el preu dels nous vehicles serà molt més econòmic que el dels elèctrics, estem parlant de varis miliars d'euros.
I crec que no vaig dessencaminat quan a día de huí i a dotze anys de la data en que en teoría ja no es podràn fabricar altres vehicles més que elèctrics, els fabricants de cotxes seguixen llançant al mercat i tenen previst seguir fent-ho en els pròxims anys, vehicles de combustió : Quin sentit té açò si no es perquè pensen que el futur no sòls passa pels elèctrics si no pels de combustió amb els mentats tipus de combustibles ?
A mes de que com també hem tractat en altres articles varis grups automovilístics estàn estudiant nous combustibles sintètics.
I que els dos grans productors europeus d'automòvils, França i Alemania, han imposat el seu criteri en la Unió Europea de que junt als elèctrics puguen conviure els nous motors de combustibles nets.
Però be, el temps dirà.
Enric
No hay comentarios:
Publicar un comentario