viernes, 3 de enero de 2014

El Quadern denuncia/informa : CARTA DE UN VECINO DE LA PLAYA


5 comentarios:

  1. Jordi aplica el popular refran: "al amigo el favor y al enemigo el reglamento"
    El amigo es el Festivern SL.
    El enemigo es ACEPLAT

    ResponderEliminar
  2. Un resident de la platja3 de enero de 2014, 11:38

    A mi esta carta en sembla una invenció interesada. Jo visc tot l'any en la platja, si soc dels pocs que viuen en una platja buida, que no hi ha ningú. La festa, des del meu punt de vista, anava a ser un gran fracàs amb el Festivern i festa en la plaça major, que si va ser un fracàs no cal ni pensar en la platja sense gent. I està carta em sembla una completa invenció.
    Les persones que han escrit açò, ells sabran perquè i amb quina finalitat, si realment pretenen alguna cosa positiva és mes normal anar als diaris en Cartes al Director i firmar-la, i no escriure el titular que ha posat i la proclama final, i no enviar-ho a un bloc local que només lliguen unes quantes persones i per a mes color de la cosa es publica anonima.
    Em sembla un frau interesat. Es ma opinió.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Pepito Perez DNI 69696969693 de enero de 2014, 15:06

      Tu si que eres un frau, critiques que opinen anònimament i ho argumentes fent igual o pitjor.

      Eliminar
  3. "BURROS QUE EN CAMPUS PACEN"
    "EN GUITARRA DELS ALTRES BONS COLPS"

    ResponderEliminar
  4. Carmen Canet hauria de donar la seua versió dels fets. Jo no em crec que Jordi Juan no estiguera al corrent. I més sabent que el regidor encarregat i redponsable de la brigada és Josep Llàcer.
    Per ara l'unic que se sap és la versió de Jordi Juan, que sembla més una llavada de mans amb mentires incloses, que no pas una versió dels fets.
    Carmen tens que donar una explicació dels fets. No val agaxar el cap i callar. Eixa no és l'actitut d'un polític responsable.

    ResponderEliminar