martes, 23 de abril de 2013

LA JUSTICIA ... ¿ ES IGUAL PARA TODOS ?


2 comentarios:

  1. Joan Josep Sala Escrihuela DNI 20007598J23 de abril de 2013, 11:35

    Ja dic jo que no.
    Ho podeu comprovar al mur del meu Facebook, amb la notícia de fa uns dies on els municipals motoritzats em van multar pel mateix fet, al mateix lloc i hora en que va incórrer també una patrulla de la guàrdia civil.
    Els ciutadans em vam respondre amb un recolzament moral de quasi un centenar de persones amb "notícia compartida" a la xarxa i mes de 150 "m'agrada".
    En publicar-ho als perfils d'alguns polítics locals, la resposta del sr. Alcalde va estar la de suprimir-me com amic seu, després de no dignar-se contestar ni comentar el fet. Pocs dies abans de "donar-me de baixa" em deia pel Twitter que estava molt content d'haver-me vist pel carrer. Amb amics així...
    Per altra banda, la regidora Karina em va fer costat en les meues manifestacions.

    Esta doncs clar, que continua havent abús de poder per part de qui deu donar exemple, i els polítics quant no els interessa la polèmica, es giren de cul i passen del ciutadà de a peu. Dona igual que siguen de dretes, progres, veterans o joves.

    ResponderEliminar
  2. I per acabar d'arreglar-ho ara ix pel Facebook un municipal com el Sr. Airós volent donar explicació al tema, proposant que jo he manipulat la foto on ix una patrulla de la guàrdia civil mal aparcada. Diu que potser la foto siga d'un altre dia al de la sanció que em posen els seus companys per eximir-los de "l'oblit" de no sancionar-los també als de la patrulla. Clar, em denuncien i a partir d'eixe dia continue aparcant sempre al mateix lloc, fins que un dia aparca una patrulla darrere meua per fer-li la foto. Menys mal que hi havien molts testics i a la càmera del mòbil es registra el dia que es fa cada fotografia, si no son capaços de dir que vaig furtar el cotxe-patrulla per aparcar-lo darrere del meu i després fer-li la foto.
    Com la que deia que estarien fent un servei d'urgencia. Si, al bar els amics. Si estaven fent algo urgent ja no ho puc assegurar.
    També potser que els municipals anaven a multar els guàrdia civils i en eixe moment es va acabar la tinta del bolígraf, que llàstima!
    Lo que hi ha que sentir. I després diguem dels polítics...

    ResponderEliminar