lunes, 4 de agosto de 2014

Editorial : SOROLLS ESTIUENCS

Hem llegit recenment en la premsa la prohibició de ficar música en dos establiments de la plaltja de Gandia, concrétament en les terrasses d'una discoteca i d'un hotel i per molesties al veïnat.

Ací a tavernes anem llegit en diversos mitjans de comunicació i des de ja fa anys denuncies similars, la darrrera contra un dels xiringuitos de la paltja per parar la música més enllà de les 3 de la nit qué és l'hora permesa, i a més denunciant la passivitat de la policía local davant els requeriments d'un veí.

A més es denuncien vomiteres, pixades a tot arreu, crits pel carrer , etc. etc. , sobre tot pels veïns de la zona més als extrems del cas urbà de la paltja, es a dir, de la zona dels campets de fútbol al nord i de la de Pa Dur al sud, encara que esta zona pareix més calmadeta darrrerament.

Però com no hi ha més realitat que escolat als afectats i veïnat en general i com fem moltes voltes seguint el principi de que Quadern el fem entre tots, volem sentir qué opineu al respecte : Nivel de soroll, passivitat de l'autoritat i sobre tot de la policia local al respecte, bruticia adhient, possibles solucions ...

14 comentarios:

1. Seran els dos unics llocs de la platja on hi ha moviment perque la resta esta morta.

ResponderEliminar
  2. Anem anar tots al cel, per que hi ha que vore que bons xics anem a ser........., i segurament també es carregarem el turisme, com ja ferem anys enrrere, tots recordem els anys de turisme, quant a la platja de Tavernes el turistes estrangers venien en manaes i a que venien a disfrutar, beure, menjar i xillar..........., aixo si, aquelles eren altres èpoques, en esta som Sants, pero com diu el dit sant que caga no val per a res, mentres el nostres mandamaços estàn dalt de la poltrona i en bons sous, la gent d'a-peu no te ni pa viure........., vosaltres mateix, tindrem el que volem tindre......, pero en la meua modesta opinió, el que estan fen es acossar a la gent jove i als turistes........, pero anirem al cel, ja que sou els salvadors del mon.

3. Un poc d'ambient que hi ha a la platja i volen acabar amb ell.
    Que volen que els jovens vajen fora a divertirse?
    Entre controls, antibotelló i horaris estàn matant la festa.
    Algú sap que fa la poli amb la beguda que lleven als del botelló?

ResponderEliminar
  4. La platja ha estat sempre morta. El sistema d'urbanització usat la va matar als pocs anys d'iniciar-la i d'això fa 40 anys i sense entrar -perquè Enrique ens mata - a criticar l'unic interes de promotors, urbanitzadores, comerciants i baristes: fer diners facils, i no invertir en res.
    Tenim exactament els mateixos locals, les mateixes propostes, els mateixos llocs i amb les mateixes condicions generals que fa anys i anys. Alguns canvien de propietari pero tot seguix igual. No s'oferix res de nou ni d'atractiu a la gent, i si es munten xiringuitos o demes i ix el vei desficios que esta rellotge en ma i nomes passen 2 minuts a protestar.
    Ara sobre el que diu Enrique de denuncies, sempre hi ha un desficiós a qui li molesta tot perquè actuacions se'n fan a cabassos.
    I seria interessant que la Policia Local convidara a Enrique Estruch un cap de setmana a anar amb ells i estar fins la matinada i després a vore si continua amb això de passiviatat de l'autoritat i de la policia.
    Lamentable.

Respuestas
    1. Enrique Estruch no ha afirmat res sobre passivitat o hiperactivitat de la Policía Local , sóls ha constatat una opinió, així que si no teniu altres arguments no tireu contra el missatger perquè no es va a permetre, avissats esteu.

Eliminar
  5. “A criticar l’únic interès de promotors, urbanitzadores, comerciants i barristes: fer diners fàcils, i no invertir en res.”

- Com sempre la generalització no condueix a res bo. Els constructors i les immobiliàries estan ara lligats de peus i mans, la economia està estancada o morta per a ells. Els comerciants i barristes pretereix-me a la classe mitjana afonada, els dines fàcils, no els e conegut mai, sempre e treballat per a tornar a invertir en el meu propi negoci, i pagar els impostos honradament, de treballar ningú es fa ric.
    A nosaltres no es pertany invertir en infraestructures.
    En el meu cas particular portè del any 86 en la platja de autònoma, ni me’n anat mai de vacances, ni ma malgastat els dines, per a sobreviure, obrint tot el any, sempre que e pogut. Me consta que nia’n altres empresaris en la platja que fan evens i mantenen els seus locals impecables, sempre nia’n excepcions com en tot.
    Estes expressions sols demostren enveja i pareix que pretereixes al mon funcionariat o
    treballes per a la empresa priva, pues be que desconeixes el tema, si me equivoque disculpes, malgrat el tip de expressions ja les estic sentin prou vegades últimament.
    Sense rancors.....-

Respuestas
    1. Tu portes des del 86 i jo porte d'abans en la platja i me l'he viscuda des que no hi havia platja, nomes una barraca de canyes i ombra de bova "Botones" i "l'Allero" i para de comptar i mon pare va comprar un dels primers "pisos" en lAvenida. Generalitzar no condueix a res bo i dir: jo no, són els altres, tampoc.
      A vosaltres no vos correspon invertir en infraestructures, pero si en millorar els locals de restauració d'oci, oferir alternatives, altres serveis una altra oferta en restauracio o en oci, ball o el que siga, i això no passa. Conec restaurants, locals, sales que porten decades sense cap reforma ni modernització general. Ací només s'ha anat al diners facil amb una platja de preus de lloguer, bars i restaurants p.e, mes cars que a Gandia i oferir serveis ni pareguts.
      I l'excusa que hem dit sempre: és una platja familiar. No, no es una platja familiar, és una platja de pipes i passeig, i el que té alguna cosa a gastar se'n va on li donen més oferta i mes qualitat-varietat que el d'un simple bar-restaurant.
      Tinc cotxe, ens desplacem amb els amics a les platges veïnes com Gandia o Cullera a sopar o a prendre alguna copa. Se molt bé el que tenim i el que no tenim.
      I em dol que això siga així perquè es on visc.

Eliminar
    2. El que no tenim son parkings al centre de la platja on damunt nomes tenim una linea de transit. Aixo no es soluciona perque qui mana no vol. Menys dolors i mes fer.

3. Bo cadascú en els seus dines va a on vol, els forasters venen ací també. No se quin tips de locals eres asiduo. O els teus gustos personals.
      Continuem dient que el principals locals de la mar estan reformats, ofertes de oci nia’n,
      se fan monologues i altres coses, si no se fan balls i musica en directe será per que no es rentable, pues ja s’ha fet abans ací. Si algú te alguna idea de oci novadors i te dines per a invertir, benvingut i que sé posem ma a la obra.
      Ofertes en restauració ni a de tots els preus i de tota esmena de cervells ací i en tots els pobles. Dius “No, no es una platja familiar, és una platja de pipes i passeig “
      Jo fa 40 anys que li u sec dir als de Gandia i als de Cullera lo mateix.
      No ja tan de ric per a poder viure tots, donem cervells a les persones.
      Lo que dius es una generalització de lo que se comenta per tots els llocs, no aportes res de nou. Sempre es queixa el que meins gasta i quant mes llunt la mare de Deu fa mes milacres. Dines fàcils en restauració no an agut mai, al menis jo nos e conegut, pura ximpleria retòrica.
      Jo soc forastera i admire i vull la platja, en el seus defectes i les seues avantatges.
      Lluitem per defendre lo nostre i no desfer lo que tenim.
      Treballem per ser ambaixadors de la terra que mos dona de menjar.
      Que cada ciutadà de aquest poble siga el que millor venedor de lo nostre.
      Estem en grups de treball per a aconseguir-ho i no cobrem res.
      Solucions, propostes i menis queixes. Amb els dines que temin i lo que ja disposem.
      Taula de Economia. Sub- Taula Turisme i Comerç de Tavernes.

Eliminar
  6. Respecte als sorolls no es l’ únic problema de Tavernes, si llegiu la prensa, voreu que
    últimament la queixa es generalitzada per tota Espanya, es últims dies, Benidorm, Gandia, Cullera i Xeraco per ficar un exemple tenen la mateixa problemàtica.
    Els mitjos de comunicació diuen que som desprès de Japó el país mes sorollósdel mon.
    Pot ser que la gent esta fent-se mes major, però tot en la vida te que tindre moderació
    i el dialogar totes les parts per a arribar a una mesura que porte a una convivència entre tots.

ResponderEliminar
  7. Mentre els joves diguen que l'hora de sopar es a les 12 i que la festa comença a la una, no anem a solucionar res. Tot es un problema d'hàbits.

Respuestas
    1. Depen d'on sopen i facen la festa. Als locals els dona els permisos els qui manen, que ho facen be.

Eliminar
  8. No es un problema d habits. No vullgam fer com al nord d europa de sopar a les 20 o 21 hores. El problema es les zones on es concentra l oci. Consiliar descans i diversio es impossible.

ResponderEliminar
  9. La solucio es posar la zona d oci a llocs q no moleste i aixi es podria tancar mes tard. I si la llei no permet tancar mes tard, almenys no molestes al veinat. I despres dir q no entenc com hi han pobles on les verbenes tanquen a les 8 del mati i els xiringuitos els tanquen a les 6 o a les 7 del mati.