miércoles, 23 de noviembre de 2011

ELS RESULTATS A TAVERNES, QUI HA GUANYAT ? LA DEMOCRACIA

El Diumenge per la nit vaig sentir una traca a la seu del Partit Popular, donat habíen guanyat les eleccions :  Sí, evidentment han segut el partit mes votat, pero, i els mes/menys700 vots que han baixat respecte al 2008? No es preocupa? No n'hi ha millor cego que el que no vol vore.

El PSOE ha baixat sobre 1.600 vots, era de esperar, ERPV una dotzena, i els demés hem pujat :

El Bloc ha multiplicat per quatre els seus resultats.
EU ha conseguit 200 vots més, mes menys ha multiplicat per 1,5 els vots obtesos abans.

UPyD, segon alguns un mal de cap més per als valencians, ha multiplicat quasi PER DEU els seus resultats.

En conclusió, qui ha guanyat realment les eleccions a Tavernes? vostés mateix.

Curiósament , a partir de Dilluns alguns que ni en saluda-ben ara en saluden i altres qu'em menspreynaben ara m'estimen  o al menys també fan per saludar-me, els que sempre m'han estimat ara m'eu seguixen demostrant tan normalment, sense lloançes , saben que sobren, que jo també els estime.

Se que ara m'espera, perque ja eu he vixcut temps arrere, un estona de lloançes i de gent arrivista, de palmadetes en l'esquena en el sentit de "que eres", etc.  : ajudeu-me a que no, encara sabeu els qu'em conegueu que no será així, me s'en puge al cap tanta "gloria", pegeu-me un calbot si m'en passe, vos eu pregue. 

Doncs a tots ells es tinc que dir una cosa : que no sols jo he conseguit estos resultats, també estan la meua dona Lourdes, pilar básic per a mi en tots els aspectes, Diumenge vegent a la dona de Rajoy en el balcó amb el seu marit, em vaig identificar plenament amb eixa imatge; la meua cunyada Mensy i el meu cunyat Pepe, el meu amic Vicent i altres que no anomene doncs no volen eixir de moment a la palestra, peró que, des de altres tasques, m'han ajudat també.

I tinc que dir a aquells qu'en altre blog ens senyalen de "pesadilla" lo que he dit moltres altres vegades : tila i bicarbonato, que va per a rato.

Moltes gràcies a tots.

Signat, Enrique Estruch i Ferrrando, un simple afiliat, com tants i tants, de UPyD.

1 comentario:

  1. entre cegos, debacles i mitjes victories, evidenment qui mes ha creixcut es UPyD.

    ResponderEliminar