Que diu el Mariano que la culpa de la debacle dels populars en part ha segur pel martilleig constant de les televisions denunciant les corrupteles.
El mateix ens ha passat a nosaltres alguna que altra vegada, i quant hem denunciat cosses mal fetes del govern local ressulta que es que som unes malespersones que anem contra ell per motius electorals, i el mateix quant malparlem dels partits de l'opossició per fets que no ens pareixen correctes, ressulta que estem fent-li el joc a Compromís.
Sí, serà això.
Qué fácil es disparar al missatger i que difícil assumir responsabilitats i culpes, i més en lo polític.
Pozí,la TVE,Canal 24h,Teledeporte estan totes en contra d'ell.
ResponderEliminarAy Enrique, que vuelven las conspiraciones judeo-masónicas de otras épocas, típico de un partido digno heredero de Fraga y de la calle es mía y que con la ley mordaza y otras quisiera callar al pueblo pero no pueden gracias a cadenas como La Sexta o Cuatro, internet y medios como éste blog y tantos otros blogs. Ayer oí que sociatas, populares y convergentes han aprobado prohibir imágenes de la detención de gentuza como Rato y demás, está claro que como todos tienen no quieren que de aquí a las generales veamos sus decrepitudes. Pero siempre habrá quien lo grabe y emita en internet, por mucho que se empeñen no se puede poner puertas al campo.
ResponderEliminarStalin també els volía a tots calladets i así te alguns herederos
ResponderEliminarParles del PP i la llei "mordaza", no?
ResponderEliminarPer actuar com Stalin no cal ser comunista.
Els feixistes tenen actuacions iguals iguals. Això de que els extrems es toquem s'ha vist clar en la llei mordaza.