martes, 6 de diciembre de 2011

DE FAROS QUE ES PODEN CONVERTIR EN FANALETS

        


"Somos fácilmente engañados por aquellos a quienes  amamos".  Moliere.   
                                                                                           
Moltes vegades, supose que a vostès també els ha passat o, desgraciadament, els passarà, moltes vegades, en lo personal o en lo professional, u actua en bona fe, tractant de fer, des de el seu punt de vista, el millor per a una bona causa , i eixa o eixes accions li s'ha tornat en contra i li reporten unes consecuencies desagradables i que el ferixen, i molt, de tot cor, el mateix que u ha posat en eixa causa.

Doncs al que escriu li ha passat en dos setmanes dos accions , una en lo professional i altra en lo personal, que l'han deixat "tocat", molt tocat, fins a , després d'una mala nit, posar-se a aquestes hores d'un dia festiu, a escriure estes línees i pensarse  seriosament, el retirarse de la "vida pública" i anar endavant a lo seu, als seus interesos, sense que l'importe el que li passe als demés, siguen persones particulars o col.lectius.

I es que un "amic" de molts anys, pràcticament des de els 46 anys que u te als lloms, ha sigut el incitador per a que no assolira una faena, m'ha traït , m'ha pegat una punyalada per l'esquena que m'ha deixat, sentimentalment, que no gracies a deu professionalment, tocat.


I en lo personal, eu deixe estar, ja m'he reconciliat, que a la fi i a la postre es el que importa en aquest tema, estic reconfortat.

Esta llum està pensant en convertirse en fanalet, una xicoteta llumeta suficient pera iluminar el seu camí i el de la seua familía i veritables amics, i als demés, amb perdó , "que els donen".

Vostés, estimats lectors, diran, i a mi que m'importa lo que li passe a este senyor? Doncs igual tenen raó, peró a mi m'ha servit per a desfograme i, espere, que a aquells que m'estimen, sàpiguen el que en passa i m'ajuden a reprende l'ilusió que tenia per ajudar als demés.


Gracies per aguantar este "rollo" i, si a algú li está passant el mateix i li servix d'algo, benvingut siga aquest article.
.

3 comentarios:

  1. otra rosa del ramillete6 de diciembre de 2011, 11:48

    Ni se te ocurra, sigue adelante, en esta vida todos tenemos momentos de flaqueza ante las injusticias, pero nos volvemos a levantar y adelante a toda popa. Ya me contarás que te ha pasado, pero, créeme, el que se expone tanto es diana segura, y tu tienes c... para que te tiren todas las flechas, las devolverás cuando toque y a quién toque.
    Aunque no, eres demasiada buena persona y no eres rencoroso, aún saldrán de tu brazo.
    Confiamos en ti, seguro no nos fallarás.

    ResponderEliminar
  2. el teu amic Enricque6 de diciembre de 2011, 11:49

    Gracias, me has levantado el ánimo, seguro que eres uno de mis verdaderos amigos.

    ResponderEliminar
  3. Com afluxes al que li talle els o... es a tu bandido, avant sense por, a per ells que son pocs i cobrades

    ResponderEliminar