martes, 13 de diciembre de 2011

VERGERET : TOT NO VAL EN POLITICA

Esta vesprada, i per a un tema tan important i que ha alçat tan de revol, des de el govern local se nos ha citat a les 7 de la vesprada en el ajuntament, i el PP a les 8 en el Bar de La Placa.


I jo em pregunte ?  Ni per acó son capaços de sentarse junts i explicar el tema als ciudatans i acabar amb l'alarma creada, siga per siga?


Doncs no, Canal 9 per un costat assustant explicant el tema a mitges. 

Serà casualitat que ací no governe el PP ? no vull pensar mal.


Per altre costat, el ex-alcalde, criticant al govern i acusant-lo de generar alarma innecesària per a fotre-los.


El govern supose que hui posara verd al d'abans.


Mentres tant, uns blogs fen-li costat a uns i altres als altres, i aquest blog "Qua dern ..." informant. 


                
          

               Menys mal que les urnes ens posaran a cadascú on toca. 

                             Signat, Enrique Estruch i Ferrando

6 comentarios:

  1. Mes que informar, el que fas es propaganda electoral, sino aixo de les urnes sobraria...que aburrit esta prenente la gent!!!! Si les urnes posen a cadascu al seu lloc, vas a caure molt baix!

    ResponderEliminar
  2. Enrique Estruch i Ferrando dijo...Jo açi no dic que informe , açi no parla l'editor parla el politic eixe que esta caiguent tan aburrit i caurá tan baixet que als actes de hui m'han convidat, l'ajuntament com administrador de finque i com a UPyD a les 7 i el PP com a lo últim, i per dos vegades, a les 8 hs.
    Saludos del "odiós baixet" i de 326 més de Tavernes i quasi 450 de La Valldigna.

    13 de diciembre de 2011 18:46

    ResponderEliminar
  3. Benvolgut senyor estruch:
    Li recorde que les 325 persones( + voste ) no el varen votar a voste, les eleccions eren generals, no locals. I si l'han convidat al acte, sera com a administrador de finques, ja que com a politic no representa a NINGU de tavernes.

    ResponderEliminar
  4. Enrique Estruch i Ferrando, abans el baixet i aburrit, ara el benvolgut dijo...
    326 + jo, com a politic no se a qui representaré, peró, curiosament, gent que abans ni em miraba ara em saluda i gent que em saludaba ara em toca l'esqueneta. Perqué será?
    Igual es que m'he convertit en un George Cloony sense adonarmen....

    ResponderEliminar
  5. P.D. En els dos actes dels que informe després d'este , he segut convidat professional i personalment, m'han cridat dos persones diferents a cada acte, cadascuna per ú dels motius assenyalats, i m'han donat les gracies personalment per haver assistit als mateixos.

    El cas es que, si no soc ningú políticament, perquè em conviden com a tal? Vorem de preguntar-ho a "misterios sin resolver".

    Bona nit tinga vosté, així mateix benvolgut lector.

    ResponderEliminar
  6. El govern municipal actual no s'ha clavat en l'anterior, sols ha informat neutralment i a emés un missatge de tranquilitat.

    ResponderEliminar