miércoles, 14 de diciembre de 2011

ACEPLAT o la máfia calabresa



ACEPLAT en la meua humil opinió només treballa pels interessos particulars d'alguns dels seus membres i en ningún cas pal bé comú de la platja, personalment m'he sentit ESTAFAT per l'associació i em pareix que en alguns aspectes s'haurien de fer mirar els presumptes tejemanejes d'alguns sobretot a la zona sud de la nostra platja.

Jo tb conec a un tal E.E i F que tambe te molt de interes en desestacionalitzar la platja i em fa sospitar. Per cert jo vixc a la platja i no em falta de res.... Quina tranquil.litat mes bona!

Uns 60 comerços estables? Vosté quan no sap un número se'l inventa! el meu negoci porta 25 anys en marxa i jo el considere estable. He sigut d'ACEPLAT i he vist amb els meus propis ulls com seu guisaven tot entre cuatre i els altres miraven i consentien, però senyor estruch vol fer-nos creure que vosté busca el bé comú de la platja o els seus tejemanejes personals? no enganya a ningú, vosté està en política pel que està i es fa molt pesat llegir-lo en tots els blogs, li aconselle que al seu blog publique notícies com les del Vergeret i tindra algo de credibilitat...

2 comentarios:

  1. El segon comentari no veig que parle res de ACEPLAT, esta ben clar que parla de voste.... No vuiga enredraro!!
    I tho dic perque el comentari es meu! Prou de victimisme!!!

    ResponderEliminar
  2. No soc tonto, EEF está clar qui es, peró donat que m'ataca dins dels comentaris sobre Aceplat entenc que es perque perteneixc a aquesta associació.

    ResponderEliminar