jueves, 1 de diciembre de 2011

17 MUSICS JOVENS MES A LA LA UNIO MUSICAL


DEDICAT "AL MEU XIMET                Imagen



La unió musical de Tavernes va donar entrada oficialment a17 nous músics , la granmajoría molt jóvens, en el qual assegurem el futur de la nostra banda i orquesta: I dic lanostra perque, eu reconec, encara que no m'agrada molt la música clásica, el meu pare i el meu tio patern  han sigut músics i directius  de la societat musical, la meua dona també ha sigut músic frustada i es una gran enamorada, per lo qual hem unix a esta una relació de carinyo i sap pot contar en mi per a lo que faca falta.

Donar l'enhorabona a tots els nous músics i a les seues famílies per haver-los encarat ahí, ójala els meus fills eu volgueren, peró especialment a dos :

Joaquim Ordiñana i Sancho, "el meu ximet que li dic jo quant el veig", fill d' uns amics, pare músic, professor de música, director de banda i coral, germà major músic, a més de que es un gran xicot, molt bona persona , educada, bon fill, es dir, de lo que no queda, per desgracia. Igual en cega el carinyo que li tinc, peró tots el que el conegau , sabreuque no exagere. 

I l'altre es el fill i net dels Ramon Adsuar, net de Vicentica "la camusa", també unes bones persones i millor amigues. Bon xaval, bon alumne, bon fill i l'orgull d'el seu iao Ramón al que li cau la bava quant parla d'ell, no pot remediar-ho.

De nou l'enhorabona a tots dos i a la resta de nous músics.

1 comentario: