domingo, 13 de mayo de 2012

ALTRES NOTICIES D'INTERÉS O CURIOSES, RECOLLIDES EN LA PREMSA AUTONÓMICA

AQUELLS DIUMENGES QUE ACTUALITZE EL BLOG, I ELS DILLLUNS, NO HI HAURÀN " ALTRES NOTICIES COMARCALS" / DE LA  SAFOR, DONAT QUE ESTE BLOG S'ALIMENTA, COM BE SABEU,  EN QUANT A ÉSTES, DELS DIARIS REGIONALS, I AQUESTOS NO S'ACTUALITZEN EIXOS DOS DIES.

      LAS PROVINCIAS


CONSEJO DE MINISTROS :

Los gestores públicos que escondan facturas en el cajón serán inhabilitados 10 años.


Si la llei fora retroactiva, no quedaven en el seu lloc ni la meitat dels nostres governants actuals en tots el ámbits, escomeçant pel Rubalcaba i acabant per qualsevol Alcalde o ex-alcalde però regidor, passant per concejals, diputats nacionals, autonómics i provincials, senadors... i demés fauna de politicastros, i acabant amb ex-directors de caixes, fundacions públiques i demés invents per a enxufar als amiguets.  


Los casos de sarampión 

se triplican durante los últimos cuatro meses .

La conselleria ha recibido la notificación de 879 diagnósticos entre enero y la primera semana de mayo 
Preocupant, molt preocupant, doncs es una de les enfemetats en via d' erradicació donat les vacunes preventives.

El Hospital de Torrevieja ofrece visitas al paritorio para reducir el estrés de los padres.


No acabe de vore el fí d'estes visites : Jo ja fa 13 anys entrí en ell junt a la meua dona quant parí al meu major, e igual em donà haver entrat o no abans, el bonic era estar ahí, en eixe moment, i vore el teu fill eixint de sa mare, cosa que en el segón, prematur, no vaig poder fer.
No obstant, mal no serà quant eu fan. : Ara, vore el "potro" on parixen, no se si dir-te que tranquilitza o acollona, no vos pareix?

El calor sigue hoy y se suaviza a partir de mañana

Las temperaturas alcanzan los 36 grados en Xàtiva y esta tarde hay riesgo de tormentas en el interior de Valencia 
Millor, massa calor, jo soc del que signaría una tenperatura tot l'any com la de Canaries.


El calor em dona mal de cap, i el fret no l'aguante gens be, i per aixó demane que si conseguixen desterrar-.me eixos comentaristes feixistes de Cotorra i Ventilador que em volen fer fora per a callar-me,  m'envíen allí, doncs alguna finca quedarà per a administrar o lloc de faena venent pisos o cotxes, que es el que se fer.


Los propietarios de suelo que estén afectados por un plan parcial podrán participar de forma voluntaria

Açò pot ser perillós, pot frenar l'ampliació dels cascos urbans .

Sería millor que es controlaren les indemnitzacions o permutes per a que foren lo més just possible, en els casos d'els que vullguen vendre o siga precís expropiar per a poder portar endavant el Pla, o que es pogueren acoplar les vivendes construides ja legalment amb el pla a desenvolupar si es possible.

El próximo curso se ofrecerán 18.000 plazas más de FP e idiomas.


Se ofertarán más de 7.000 nuevas plazas de Formación Profesional y 11.000 plazas en idiomas, 5.600 de ellas en inglés

.
Em pareix una messura molt acertada, es una eixida que sempre ha segut i es  mal vista, com si fora per als que no valen per a estudiar o per al que no poden económicament fer una carrera universitaria, i no deu ni es  així : Eu estic comprobant amb el meu fill, quant dic que vull que faça informática via FP.

I en quant a lo dels idiomes, es fonamental hui en dia l'anglés, però sense deixar de costat la nostra llengua autóctona, que a més es obligatoria per a poder opositar en moltes oposicions i obri portes a l´hora de trobar faena fora de la nostra terreta, en Catalunya o Balears.


No hay comentarios:

Publicar un comentario