viernes, 25 de mayo de 2012

EDITORIAL : Sobre critiques i veritats / Evolució entrades


SOBRE CRÍTIQUES I VERITATS

Ahir, en l'editorial, " De tot un poc ", em vaig fer ressò de noticies i la línia editorial d'alters blogs, i he rebut , com podeu comprovar, una crítica acusant-me de donarme-les d'imparcial i no ser ho, i jo li he contestat :

Des de quant dir la veritat es criticar ? 

A cas neguen els de La Cotorra la seua lligança amb el Bloc-Compromís ?


A cas nos saps que el blog "Diari de Tavernes" es del PP legalment ?


A cas tots els temes que nomene no s'han tractat en eixos blogs?



A cas no t'has o no has volgut enterar-te de que, encara em faig responsable per omissió, no vaig ser jo qui escriguí eixes coses sobre Josep Llácer ?



Des-de quant, excepte per als feixistes , el donar l'opinió sobre els temes d'actualitat, i dir la veritat de lo ú pensa, es pecat o delicte?



Doncs si tot açò es criticar, jo criticador professional i damunt pecador o delinqüent, el que preferisques.



Però no em callareu aquells que esteu vegent-li les orelles al llop amb la Plataforma Units per Tavernes (Per cert, hui m'han tocat del Levante-emv per vore si podien publicar sobre la mateixa, estigues atent).


Així que, tila i bicarbonato ...que teniu per a rato, moltíiiiisim de rato.


I ara eu puge a editorial , perquè em reafirme en totes i cadascuna d'estes paraules. 



Perquè encara que este editor, a títol particular, apoye ( faltava més, el contrari sería esquizofrènia greu) per que es qui la ha promogut, una nova plataforma política e ideològicament independent i formada per persones independents / deslligades de qualsevol partit de àmbit supra-local o clarament ideologitzat, no influirà en la pluralitat de Quadern , que seguirà estant OBERT A TOTES LES ASSOCIACIONS DE TOT TIPUS, o particulars que vulguen donar la seua opinió o comentari sobre qualsevol tema, tractat o no en el blog, sempre i quant es mantinguen el respecte i la tolerància de la que fem gala.



Per el tant, i en resum , les idees particulars de qui edita MAI van a influir sobre el fons del blog, que es servir de plataforma d'informació i de reflexió per al debat, sobre tot en temes socials, educatius , culturals ... encara sense poder fugir de la política, perquè esta eu impregna tot.



EVOLUCIÓ ENTRADES








No hay comentarios:

Publicar un comentario