sábado, 5 de mayo de 2012

AHIR, LLIÇÓ SOBRE ENERGÍA NUCLEAR A LA CASA DE LA CULTURA

I vostés es preguntaran, però no era la presentació d'un llibre? 

Doncs sí, per a En Vicent li pot la seua faceta de "mestre" en el més gran sentit, i en un acte que durà una hora i mitja, i davant un auditori amb més de un centenar de persones, va donar tota una lliçó sobre el tema del llibre, com tan sols eu pot fer un entusiasta convençut de el que diu i el que fa, i un, torne a dir, "mestre" com ell, que fa que el tema , tan farragós, s'entenga i, sobre tot, es compartisca pel auditori present.

Al acabar el acte, va signar exemplars del llibre a qui li heu demanà, el qual llibre el podeu trobar a la venta en laPapereria de Aida ( la del "Tio Juan", al Carrer Nou) al preu de 18 euros.

A continuació reproduïx part d'un article que li vaig dedicar quant acabí el crèdit sobre aquest tema que impartí temps arrere En Vicent, i del que vaig eixir, i ahir encara més, un convençut anti-nuclear

DE EDUCADORS I "MESTRES"

Al llarc dels meus 20 anys de vida estudiantil m'he trobat amb multitut d' educadors, però sols alguns "mestres" : per a mi aquells que no sols es dediquen a donar classe, si no que fan  que l'alumne s'involucre en l'assignatura, per farragosa qu'esta siga, i la sentixquen com algo més que un pur trámit.

I tot acò ve a conte de que esta semana passada m'he trobat amb un altre gran "mestre", el simater En Vicent Martínez i Sancho, professor de física de l'universitat de València, que des de la seua sabiduria i millor forma de fer arribar als seus alumnes les seues ensenyances, m'ha convertit d'un pro-nuclear en un ferm 
anti-nuclear, tasca en la qu'endavant en faré paladí des de allà on puga. 

I hui, un mesos després,  vaig a afegir, missió complida, mestre.



No hay comentarios:

Publicar un comentario