miércoles, 14 de noviembre de 2012

PARTIT POPULAR : Deixadesa del tripartit front el temporal

NOTA DE PREMSA DEL PARTIT POPULAR DE TAVERNES

EL PARTIT POPULAR DEMANA RESPONSABILITATS POLÍTIQUES PER LA DEIXADESA DEL TRIPARTIT FRONT EL TEMPORAL PATIT.

El Partit Popular vol expresar la falta de previsió i preocupació que ha tingut el Tripartit en este temporal que estem patint.

No sols el govern del senyor Juan no ha avisat a la población de la preemergència, i ha moltes irresponsabilitats que hagueren pogut suposar greus danys per a tot Tavernes.

La Platja de la Goleta ha quedat inundada per l’aigua. El Tripartit no ha sigut per a tindre un manteniment del Canal de Defensa i les comportes han quedat taponades per l’arena de la platja. Fet que fa imposible que es puga desaiguar. Uns pocs centímetres falten perquè este Canal de Defensa desborde.

Encara hi ha més irresponsabilitats. Tampoc el Tripartit ha previst tindre preparades les vies per desallotjar l’aigua del Llac dela Goleta i això ha fet que este llac se’n haja eixit. Els ànecs d’este parc anaven nadant pels carrers de la platja.
Eixes circumstàncies s’hagueren pogut evitar si el Tripartit haguera atés les advertències del PP. Enlloc d’escoltar ha fet cas omís i ens hem trobat un Vadell ple de canyes, una platja inundada, un llac desbordat i una falta de previsió total del Tripartit.

Però el més dolent  greu és que en la Goleta, en tot el matí del dimecres no s’ha posat ni una senyalització, no s’ha vist a cap persona encarregada d’evaquar l’aigua, no s’ha vist cap moviment del Tripartit. El Partit Popular ha sabut que durant el matí de dimecres sols hi havia una patrulla de policía. Els agents de la Policia Local havien rebut ordres de fer pràctiques de tir. Pensem que és una altra irresponsabilitat anar a fer practiques de tir en un dia on hi ha Vaga General i preemergència d’aigua. Primer era estar al costat de les persones que no pegant tirs en una activitat que es pot ajornar. Val que no s’havia netejat, ni previst res, però el que no es pot consentir és abandonar les responsabilitats quan l’aigua ja està plenament en la Goleta.

El Partit Popular vol demanar responsabilitats. No es pot consentir eixa deixadesa del Tripartit. Ni una acció per evitar l’aigua i mentre, el nostre alcalde, jugant amb les xarxes socials.


1 comentario:

  1. Siempre que ha habido un hecho luctuoso en nuestra ciudad, una desgrácia, un caso de inundaciones, una catástrofe, un temporal todos los partidos han arrimado el hombre y han colaborado en lo posible con el gobierno de turno. Sin diferencias de colores o posicionamentos políticos, modélico fue el comportamiento del consistorio en la riada del 82, tanto para los vecinos afectados como los de las comarcas vecinas, como fue modelido su comportamiento en el 1996 y posteriores.
    Me duele comprobar que un partido de mi ciudad actúa desde el rencor y el odio hacia los demás, sin pensar en el bien de Tavernes y en la necesidad de colaboración ante hechos imprevistos de la naturaleza.
    Es la primera vez que veo, desde que se instauró la democracia, un intento de aprovechamiento político de un suceso que, en si pensamos en los vividos en años de gobierno del PP, caso de la inundación de 1996 o la del 2007, ha sido una gota de agua comparado con el embravecido temporal y fuertes lluvias de esos dos años. Entonces todos los partidos ayudaron, nadie puso en duda el trabajo y la voluntad de los gobiernos y de la oposición de aquellos años.
    Sí, es lamentable la actuación del PP. Hace tiempo que vemos que en nuestra ciudad han perdido el norte, que su interés no es trabajar por Tavernes sinó criticar, echar barro, despreciar al gobierno y en especial al alcalde. En realidad no es que el PP y sus dirigentes hayan perdido el norte, creo que nunca lo tuvieron tras dejar de gobernar, sino que han perdido el norte, el sur y todos los puntos cardinales, porque ni tienen ni parece que quieren tener una brujula que guie sus pasos en bien de Tavernes.
    Porque Tavernes necesita una oposición responsable, colaboradora y que se ofrezca a trabajar codo a codo, por encima de las ideologias, cuando sus vecinos padezcan un suceso imprevisto como posibles inundacions o catástrofes.
    A mi me hubiera gustada una actuación así, pero todo indica, si nos ceñimos a la nota, que no ha sido el caso en esta ocasión, sino más bien lo contrario.
    Simplemente, y por no ponerme a su nivel, lamentable. ¿Quo vadis, PP?

    ResponderEliminar