jueves, 19 de julio de 2012

MÉS SOBRE CASACALBA




Rep aquest correu d'un dels que deuen de ser "capitostes" d'este ens cultural
 (dic jo, perquè es qui em contesta i a més, el seu e-mail es el primer en la página 
web del ens)  :
" A veure, senyor, si llegim bé, o simplement llegim. No es tracta de rectificar
 "pensaments" sinó "malpensaments", acusacions de destinar diners 
públics a esdeveniments privats. Li queda clar? "

           I jo li conteste : 
Però en tot cas convençent, i no exigint, no el pareix ?

 Lo primer es de demócrates, lo segon de totalitaristes, no creus ?

I per la vostra actitut massa no m'esteu convencent, al contrari, doncs esteu fent
d'una opinió un atac al opinant, algo no massa democràtic, no creus
també ?


A més, en ningún cas he parlat jo de destinar diners públics a

esdeveniments privats, donat que eu feu en un lloc públic i amb
entrada lliure, sino a esdeveniments minoritaris, i no sou els únics.



Ale, salut , que tingau sort, vos vaja bé i cada vegada em sigau més,

amb lo que podré canviar d'opinió sobre el vostre acte.


Em sorpren el tò agresiu d'este personatje al que no tinc el gust o disgust de coneixer, perquè concec 
a varis membres d'este col.lectiu i no son, almneys en el tracte dia a dia, així de prepotents e imperatius,
per contra, son persones tolerants i dialogants : Espere que la majoría d'eixa "casa" siguen com estos 
segons i no com el qui parla en nom d'ells . 






No hay comentarios:

Publicar un comentario