miércoles, 11 de julio de 2012

EDITORIAL : Estic dessesperat


Vosaltres sabeu el que es treballar amb 1,5 megues tenint faena per a 15 ? Doncs aixó m'està passant a mi des de que he vingut a la platja, amb eixa magnífica conexió de 3 megues que ens oferix telefónica , eixa gran companyía de comunicació, en la platja, de les quals damunt sols me'n arriven 1,5 com a molt, i quant arriven.

El administrador d'este blog
cada vegada que intenta
fer-lo des de que està en la platja
 Gràcies telefónica pel bon servici !!!
Per el tant, i com vos he estat diguent i avoreu vist, no tinc més remei que llimitarme en el blog a reproduïr alló que rep per correu electrónic del ajuntament, grup de muntanya, etc, així como els e-mails que rep d'amics, com el de hui de Pérez Reverte, donat que esta supervelocitat no em permet obrir ni els diaris digitals amb la rapidesa i certesa necesaria per a poder fer un blog decénment : El reproduïr el que rep ja me porta vora dos hores diaries !!!

Així que, a la tardor, quant torne al poble i als meus 45 megues reals de ONO (vos recomane eixa companyía), més . 


Mentres tant, paciència, que es la mare de la ciéncia, fare el que podré, i vos agraixc a tots el que segiu seguint-me la vostra lealtat .

No hay comentarios:

Publicar un comentario