sábado, 14 de julio de 2012

El que vos fot ( lo que os jode)

Este artículo lo escribo tanto como editor como contertulio,cada uno que lo tome como quiera. 

Estic rebent estos dies passats atacs com no feia temps des de La Cotorra per part d'alguns dels seus contertulians, els més feixistes i intolerants per descomptat, només per dir el que pense per a variar, i damunt he patit la censura de l'administrador d'eixe blog en la meua contestació a ells, per dir quatre veritats. 

Però per sort tinc este mig per a contestar-los debídamente , sense condicions ni censures . 

A que vénen eixos atacs de vosaltres, feixistes intolerants ? 

A què sabeu que sí que tinc les bones relacions que dic tindre, tant amb els 'vostres' regidors com els de l'oposició, arribant a l'amistat amb molts d'ells, dels quals tinc inclús el número de telèfon en la meua agenda i els cride lliure i diréctamente quan vull saber quelcom , inclosos als "vostres" , i meus, la qual cosa es el que més vos fot, estimats Alcalde i portaveu del govern, el qual no podeu entendre des de les vostres ments cuadrades i atrinxerades en la vostra ideología tancada i obtusa .

El que vos fot és veure'm departint amistósamente amb fundadors i referència històrica dels "vostres" amats partits , bé siga Bloc, Psoe, Eu o ERPV, amb els quals tinc una sana amistat, la qual cosa tampoc conceben perquè per a vosaltres l'adversari polític és un enemic . 

El que vos fot és que no sóc eixa persona de dretes que voldríeu que fóra per a tindre ,desde el vostre limitat coneixement, motius per a atacar-me, i que per contra, en estos moments estiga més pròxim ideològicament , diria a vosaltres, però a vosaltres mai, més pròxim en tot cas a eixes persones progressistes realment demòcrates, que estiga més pròxim al Psoe que al PP, al Bloc que a Coalició Valenciana , als "vostres" regidors i afiliats progressistes que als de dreta pura i dura, això vos fot un muntó, perquè vostres obtuses ments no poden concebre , torne a dir, que un adversari polític no siga un enemic . 



I vos fot que per això tinga una estreta amistat amb una màxima representant progressista del "vostre" govern, i una bona relació amb una màxima representant i referencia de l'esquerra local , així com amb la gran majoria dels "vostres" regidors . 


I vos fot que este blog, Quadern, huit mesos després de la seua creació, seguisca viu i estable, i sent una veu de llibertat i tolerància . 

I que a cada vegada escriga més i milor en esta estimada llengua nostra, la llengua valenciana, que la cregueu patrimoni exclusiu vostre.

Doncs seguiu fotuts però per favor no deixeu d'atacar-me, perquè com més ho feu, més acosteu a mi a persones que no em coneixien i que em mostren el seu suport cada dia , persones tolerants de totes les ideologies però fonamentalment, progressistes moderades que busquen una alternativa al que coneixen : Les vostres obtuses ments no comprenen que quan més m'ataqueu sense fonaments i personalment, més favor que em feu perquè qui vos llig i té dos dits de 'seny' , no sols no compartix els dits atacs si no que simpatitza amb l'atacat. 

I perquè pogau seguir atacant-me cómodament, sense que vos contamine, deu no vullga, no vull gent com vosalters a la meua vora, vaig a remetre aquest article a La Cotorra, encara no crec el publiquen .

Espere les vostres soflames, no dubteu en contestar-me, favor que em feu.



Estoy recibiendo estos días pasados ataques como no hacía tiempo desde La Cotorra  por parte de algunos de sus contertulios, los más fascistas e intolerantes por supuesto, sólo por decir lo que pienso para variar, y encima he sufrido la censura del administrador de ese blog en mi contestación a ellos, por decir cuatro verdades.

Pero por suerte tengo este medio para contestarles debídamente , sin cortapisas ni censuras .

¿ A que vienen esos ataques vuestros,  fascistas intolerantes ?

Pues a que sabeis que sí tengo las buenas relaciones que digo tener , tanto con "vuestros" Concejales como los de la oposición, llegando a la amistad con muchos de ellos, de los cuales tengo incluso el número de teléfono en mi agenda y les llamo libre y diréctamente cuando quiero saber algo , incluidos "vuestros", y míos, lo que más os jode, estimados Alcalde y portavoz del gobierno , lo cual no podeis concebir desde vuestras mentes cuadradas y atrincheradas en vuestra ideología cerrada y obtusa.

Lo que os jode es verme departiendo amistósamente con fundadores y referencia histórica de vuestros amados partidos  , bien sea Bloc , Psoe EU o ERPV, con lo que tengo una sana amistad, lo que tampoco concibís, pues para vosotros el adversario político es un enemigo .

Lo que os jode es que no soy esa persona de derechas que querríais que fuera para tener ,desde vuestro limitado conocimiento, motivos para atacarme, y que por contra, en estos momentos esté más cercano ideológicamente , iba a decir a vosotros, pero a vosotros nunca, más cercano en todo caso a esas personas progresistas realmente demócratas, que esté más cercano al Psoe que al PP, al Bloc que a Coalición Valenciana , a "vuestros " concejales y afiliados progresistas que a los de derecha pura y dura, eso os jode un montón, pues vuestras obtusas mentes no pueden concebir, repito,  que un adversario político no sea un enemigo .

Y os jode que por ello tenga una estrecha amistad con una máxima representante progresista de "vuestro" gobierno, y una buena relación con una máxima representante y referencia de la izquierda local , así como con la gran mayoría de "vuestros" concejales .

Y os jode que este blog, Quadern, ocho meses después de su creación, siga vivo y estable, y siendo una voz de libertad y tolerancia .

I os jode el que cada día escriba más y mejor en esta estimada lengua nuestra, la lengua valenciana, que creéis patrimonio vuestro exclusivo .

Pues seguid jodidos pero por favor  no dejéis de atacarme pues cuanto más lo hacéis, más acercáis a mi a personas que no me conocían y que me muestran su apoyo cada día , personas tolerantes de todas las ideologías pero fundamentalmente, progresistas moderadas que buscan una alternativa a lo conocido : Vuestras obtusas mentes no comprenden que cuando más me atacáis sin fundamentos y personalmente, más favor que me hacéis pues quién os lee y tiene dos dedos de "seny" , no sólo no comparte dichos ataques si no que simpatiza con el atacado.

Y para que podías seguir atacándome cómodamente, sin que os contamine la lectura de este blog, dios no quiera, no quiero gente como vosotros a mi alrededor, voy a mandar este artículo a La Cotorra, aunque no creo lo publiquen .

Espero vuestras soflamas, no dudéis en contestarme, favor que me hacéis, os lo repito.

1 comentario:

  1. Amic soc un simpatitzan del bloc i en dol molt dir este paraules, pero tot el que dius es una realitat com un catells, estos xiquets estan fora del lloc, no tenen ningun respecte per ningu i van a la seua bola, en poc meis d'un any han perdut la credibilidad de molta gent que els ha votat. NO ESTAN GOBERNANT PER A TOTS SOLS PER LES SEUES XORADES i ELS SEUS PROPIS INTERESOS.

    ResponderEliminar