sábado, 28 de julio de 2012

EDITORIAL : Seguim de vaques flaques, però per poc

Com tots  els que em seguiu sabeu, tincs problemes d'internet, per la poca quantitat que m'arriva , sobre uns 1,5 megues dels 3 que tinc contractats ( es el màxim que aí ens permeteix contractar ) , amb eixa gran multinacional denominada ara Movistar, que tant mal tracta als seus usuaris.

Doncs bé, els Dissabtes, supòse que al ser més gent a repartir el xorret, el problema s'accentúa, i hui, en Dos hores i pico , sols he pogut publicar el que vegeu , i encara gràcies .

Son les dos de la vesprada, tinc ja més fam que Carpanta i me'n vaig a dinar una cassoleta d'arrós al forn que m'està esperant. Així que, el Dilluns més , i espere, millor donat que els problemes espera es vajen acabat doncs, com vos digué ahir, he contractat els servicis d'una xicoteta empresa de Gandía, recomanada per un conegudíssim valler, que per menys de la mitat que Movistar, sols 5 euros, em proporcionarà 6 megues reals .

I eu torne a repetir per a que tots aquells que tingau els mateixos problemes, sapigau que hi ha solució i barata, sols uns 80 euros de l'antena i 15 mensuals, amb les altes i baixes que vullgau, sense cost adicional per açò.

I eu torne a repetir a més, perque hi ha que donar tribut i a coneixer a tots eixos xicotets emprenedors que donen solucions moltes vegades , a lo que eixes grans empreses no donen .

No he pogut pasar a este text el corrector perqué tampoc em deixa, així que, disculpeu les errades, que de segur hi han, una abraçada i , com vos he dit abans, fins al Dilluns .

No hay comentarios:

Publicar un comentario