jueves, 13 de abril de 2023

SOBRE EL LLÍMIT DE VENDRE COTXES DE COMBUSTIÓ TANT NOUS COM D'OCASSIÓ EN L'ANY 2050



Com sabreu els que seguiu este tema, entre els objectius de la Unió Europea està el que a partir de l'any 35 es deixen de fabricar vehicles de combustió, plaç que ja es va allargar en cinq anys del 2030 al 35, dit plaç per les pressions de dos grans fabricants de vehícles com son França i Alemania, a més de que s'admitisquen els combustibles sintètics.

I que a partir del 2050 no es puguen comprar ni vendre cap vehicle ni nou ni d'ocassió que no siga elèctric.

Doncs be, estic segur que quan arrive este darrer plaç es tornarà a prorrogar éste doncs serà tanta la quantitat que hi haurà de cotxes de combustió i híbris tant circulant com de stock tant en cotxes nous com en compravendes, que la pressió de fabricants i de Compravendes serà tan gran que pressionaràn per a eixa pròrroga almenys uns 10 anys més.

  I que i al ritme de vendes que porten, no seràn majoritaris els cotxes elèctrics que els no elèctrics donat el gran preu d'uns vint o trenta mil euros actualment per damunt dels de combustió, ni la xarxa d'electrolineres serà suficient per a atender la demanda.

I en quan a les bateríes, s'ha de retallar tant el temps de recàrrega com el d'autonomía, ara totalment insuficients.

Sòls si baixen significatívament els preus dels vehicles elèctrics i s'augmenta l'autonomía i es rebaixa el temps de recàrrega de les bateríes, i s'augmenta suficienment la xarxa d'electrolineres, podrém atisbar un horitzó de tot vehícles elèctrics. Però, torne a dir, no crec siga el 2050.

Pense que el futur passa pels dits combustibles sintètics com el Gas Liquat com l'hidroguèn verd més que pels elèctrics, però es una mera impressiò d'aficcionat al motor, qué opineu?

ENRIC

No hay comentarios:

Publicar un comentario