jueves, 27 de abril de 2023

Es pot estar enamorat de la teua parella i al mateix temps fer-te "tilín" altra o altres persones ?

Este planeta Terra, el nostre, te mes de 8.000 milions d'habitants, dels quals uns 47 viuen en Espanya.

Una vegada dites estes xifres entre al tema de la qüestió amb una premisa : Pense que en este inmens mon hi han centenars per no dir miliars o milions de persones amb les que pense que ú pot ser compatible amoròsament, no crec que tots tingam a una sola persona concreta destinada de la quí enamorar-nos i passar junts tota la vida.

Per tant tinc que concluir que sí, que es possible que a una persona li puga fer "tilín" altra o altres persones, inclús estant amb una parella estable, el que no significa que per això ú d'eixe d'estar amb ésta : Es pot tindre un amor real i altres "platònics" al mateix temps.

Evidenténtment quan més amplies siguen les relacions socials que ú mantinga més fàcil es trobar-se amb eixa altra persona que també el pot fet "tilín" i de ahí que en el mon del "famoseo" es done més el fet de persones casades i divorciades varies vegades.

Moltes vegades no donem el pas, no es el meu cas, no estic parlant de temes personals si no de teoría, de trencar amb la parella amb la que convivim per comoditat, per temes econòmiques o per falta de valentía.

Així qsue i en conclussió no cada olleta té la seua tapadoreta, una olleta pot tindre varies tapadoretes, es qüestio de trobar la adequada i estar amb ella i com diuen els retors "hasta que la muerte os separe", jo almenys així estic huí per huí, no se demà , espere que siga de per vida, en estos moments estic convençut que així serà.

Enric


No hay comentarios:

Publicar un comentario