miércoles, 19 de abril de 2023

INMORALITAT (I)

Hi ha una cosa que jo respecte i molt en esta vida com es actuar amb moralitat. 

I em ve al cap vegent el cartell electoral del partit de l'extrema dreta a Tavernes. I em ve al cap perquè quan jo treballava com a Agent de la Propietat Inmobiliaria em varen fer certs propietaris i certs compradors la jugada de després haver fet jo la tasca d'ensenyar una propietat algunes vegades més d'una volta, es ficaven d'acord propietat i client per a formalitzar la compravenda sense comptar amb mi i així estalviar-se els meus honoraris. 

Era legal? Sí perquè jo no tenía un contracte d'exclussivitat signat amb la part vendedora. 
 Era moral? Vostés diràn, al meu pareixer gens. 

Però be, així fonciona la vida, lo legal no sempre es moral i de inmorals està ple malauradament este mon.

ENRIC

No hay comentarios:

Publicar un comentario