martes, 17 de abril de 2012

SOBRE EL BLOC-COMPROMÍS I ELS SEUS VOTANS

Cavernícola, sense idea de rés, amb doble personalitat,no soc mes llest perquè no he anat a les indelecies ,barbar,vergonya com a persona i polític, abominable.... 


Aquestos son, entre altres, son els insults que rebut per part de comentaristes del Blog La Cotorra davant un article d'opinió en que proposava posposar la compra de la casa de Les Inadalécies o, com a segon opció si es que es tan important sentimentalment, jo no eu acabe de vore, per al poble eixa compra, el comprar-la i mantindre-la però tornant el que sobre del milió de euros que tenim en aquestos moments parat per a reconstruirla, però pagant els interesos corresponents , la qual resta es pot aplicar, si tenim capacitat per a fer-ho, es suposa que sí doncs si podíem tornar tot el milió eu podrem fer partit en dos préstecs que sumen el mateix, per a fer front a aquesta situació en la que es troba econòmicament aquest Ajuntament que ja té un préstec ICO de 2,7 milions concedit per a este tema i te previst demanan-ne un altre per apoder seguir endavant (Podeu o voreu llegit el meu article en aquest ,mateix blog, es diu " De com no tindre que fer retallades").



Crec que s'han creuat les línies roges màximes en quant a insults, jo de moment estic prenen-meu amb humor, però crec que ja està bé. 



No em preocupen gens els comentaris d'aquest tipus per gent que sols expressant-los mostren la seua verdadera cara feixista doncs, jo sols me he limitat a expressar una opinió , sense insultat ni clavar-me amb ningú, i a partir d'ahí, vinga insultar, però crec que ja està bé.



Políticament, com no sou,espere, del tipus dels que em votarien,ni fu ni fa, no sou, gràcies a deu, el tipus d'electorat al que em vull dirigir.



Lo que sí em preocuparia es que  eu siguen del Bloc (eu dic evidénment perquè tots sabem qui està darrere La Cotorra), doncs no es eixa la classe de persones en els que he tractat i seguix tractant des de el any 88 en eixe partit : En aquestos moments, Evarist Sansaloni, Amador, el mateix alcalde (excel.lent persona per cert i per el que me he oferit per a lo que necessite i he tingut algún canvit d'impressions molt bones, de fet,estic col-laborant activament amb dos concejales del actual govern, el dimecres en voreu per l'ajuntament, per a mi primer les persones i el bé del poble i després les idees) ara la meua estimada Llucia, JaumeTalensexcelent, pacífic i tolerant conversador , Miquel i el Nyau (els quals després d'unes bregues immenses amb mig cafenets'estimaven, al menys per part de Jose Luis així em consta), Pilar Pons i Vicent, Dolors Palomares , el mateix pare del alcalde, en el que aquest estiu he departit alguna vegada entre aigües, i tants altres i altres amb els que mantinc bones relacions. 


Perquè si es així, mal, molt mal anem, seria un radicalització d'un partit fins ara tolerant i democràtic al 100%.


Sí he trovat ha faltar un poc d'ampar per part dels editors-administradors del blog, jo, com a editor no permitixc aquestes actituts e insulst personals al meu blog.

A tots ells, una abraçada internàutica.



Signat, Enrique Estruch I Ferrando

No hay comentarios:

Publicar un comentario