lunes, 30 de abril de 2012

CONTESTACIÓ AL ARTICLE DEL LEVANTE-EMV DE LA SENYORA LIDÓN.


Ahir la senyora Lidón Ordóñez, en ves de callar per vergonya, ens contestà en el Levante


perquè dic que deuria tindre vergonya ? Mireu aquestes xifres :



PARTIDO CONCEJALES VOTOS



ESPAÑA-2000 0 411 1.09 %



GIVAL 0 409 1.09 %



UPYD 0 246 0.65 %



CVA 0 125 0.33 % (aquestos no se ni qui son)



NEC 0 98 0.26 (seria el cantant ?)



Qui encapselaba la llista en eixes eleccions ? BINGO, la senyora Lidón : 



Fins a Espanya 2000 i Gival (amb tots els meus respectes per a Ximo Faus i companyía, no entenc perquè no trauen més vots : Gandiencs, espabileu en les locals, no tot es blau o roig, el rosa ja vec tampoc que vos va masa, ara ja no m'extranya) tragueren mes vots qu'ella. Es dir, no li votà ni el tato.



I en la comarca, Ador Guardamar, Xeresa i Palmera han obtés millor resultats que Gandia ( Per cert, el company de Xeresa, també s'ha donat de baixa per, mens o menys, el mateix que nosaltres).



I ara, en Gandia, en les nacionals han obtés 1.530 vots: Algo fallaba en les locals en eixea ciudat. 



Però sols hi han 6 AFILIATS (sí, no es broma, erem 7 i després la meua baixa, 6, no té ni els 15 que li fan falta per formar un "Consejo Comarcal", sí, en eixe partit tot es en castellà).



I damunt la premien pujant-la de càrrec, ara es "Secretaria de Organización Autonómica " o algo així, però, això sí, sempre en castellà, que a aquesta dona i a tot eixe partit pareix que li molesten las "lenguas vernáculas" .



I ara anem contestar-li :



Diu que tinc interesos en el Vergeret ? Sí, administre dos finques allí, en total 56 vivendes i tres baixos, dels que obtenc uns 2.800 euros anuals de beneficis bruts ( un d'els locals per cert, el famós baix que era per a Cárites i Creu Roja en l'era del PP i ara no sabem encara per a que serà) : a més del interés del poble, més motiu encara (trac d'allí un dineralaso) , sic cap, per a defendre un projecte de defensa del sector (solar ni pisoso, ni finques no en tinc cap, si es aixó el que vol deixar caure. M'avora cofundi't a mi amb el Estruch constructor? segurament). 



Diu que no existia un col·lectiu local ni per el tant, un coordinador:



Legalment, com jo mateix ja he assenyalat, no, eixa figura no existix en UPyD.



Però, que son un afiliat i 6 simpatitzants ? un col.lectiu o una garba d'alls ? 



I un coordinador? aquell que posa a un grup d'acord de cara a un fi comú o serà un que passava per allí?



Diu que deuria de haver anat en qualitat de administrador ha eixa reunió:



Efectivament, ella no volia que jo anara, dia que"Eso es un problema de quién lo ha creadoy que lo solucionen el PP y el gobierno local, no te metas en esa guerra, que se quemen ellos" (això sí, tot en castellà, es que es madrilenya). 



Però, jo, cabut, allí : perquè? 



Primera, el Alcalde em va citar com a representant del partit, doncs tots sabeu qui era el referent d'aquest en Tavernes, i si no eu sabeu, llegiu els blogs, sobre tot La Cotorra. Per el tant no podia acudir com Administrador.



Segona : Així i tot, perquè vaig anar? Perquè amb això podia assebentarme d'un tema que preocupa al meu poble, i , en línia a lo acordat en eixa reunió, fer una al.legació para que el partit al que representava en ella la presentara als PPGG del Estat, el que vaig fer al dia següent.



Perquè per a mi, per damunt d'ella i dels seu partit, estan i estaran els interesos del meu poble.



I ahí va estar tot el meu pecat, com assenyalí en altre article.



VOSTÉS MATEIX.




Signat, Enrique Estruch i Ferrando.

No hay comentarios:

Publicar un comentario