miércoles, 25 de abril de 2012

PERQUÉ HEM DIMITIT DE UPyD ELS SEUS MEMBRES DE TAVERNES




El motiu últim ha sigut que volien obrir-me un expedint per haver aparegut com a "representant" del partit en la premsa, en la reunió sobre el riu, : Però açò ha sigut sols la gota que ja ha omplit el got.


I perquè? em digueren en l'última reunió comarcal en Xeraco, 4 persones, en que això era un asunt entre PP i govern local, que no em clavara, que pastara del tema, siquiera que anara a la reunió, i que qui havia creat el problema que el solventara, i com jo sempre he dit que per davant dels interesos dels partits, el interés del poble i per davant de ideologies, les persones, vaig enviar l'a-legació igual i al aparèixer el meu nom en la premsa , ha vingut la recompensa.

Vull que sapigau que tant jo com els altres ex-upedistes, seguim sent els mateixos, per el que li he comunicat a l'alcalde que per al necessite pel bé del poble ací ens té.

Jo personalment seguiré col.laborant com eu estic fent i si elles així eu consideren, amb les concejales en que eu estic fent i en quins altres estimen fer-ho, tant del govern com de l'oposició, al igual que amb associacions civils de tot tipus, si es bo per al interés comú. 

Gràcies senyor Alcalde per haver contat amb mi fins a aquest moment, i ens vorem, al menys, en els plenaris, doncs d'editor de "Quadern de reflexions" no em pot tirar ningú.

I gràcies a tots els que han confiat amb  : no es un adéu, es un fins prompte, perquè pense seguir en la lluita política, donat que pense que algo bo podré aportar al meu poble des de la meua llarga experiència professional i política.









NOTA : POR FALTA DE ESPACIO, OTROS ARTÍCULOS DE HOY, APARECEN EN LA PAGINA SIGUIENTE, PULSANDO EN "ENTRADAS ANTIGUAS": UN POCO DE HUMOR Y ALGO DE LOS CHINOS MUY CURIOSO.

No hay comentarios:

Publicar un comentario