sábado, 21 de abril de 2012

DELS, AMB PERDÓ," MERDA AL MIG"



Estem dilucidant els Administradors de La Cotorra i jo un mal entés, i apareixen els "merda al mig" : covards anònimsaixò sí, sempre anònims, mai donen la cara, que aprofiten qualsevol escrit meu a eixe Blog per acomençar una serie de insults personals sense entrar la majoria de vegades en el fons del tema.

L'altre dia em deia un amic perquè seguia escrivint en dit mitjà i m'aconsellava que no contestara a estos individus donat que em pose al nivell d'ells : Té raó però es que la temptació de dir-los quatre coses es tan gran...



Menys mal que els caps visibles dels partits afins en idees a eixe Blog , Jordi Juan i Salva Salavert no son així, ni la majoria de afiliats del Bloc,( de ERPV en conec pocs), al contrari, quant parle amb ells no sols em respecten sinó que note, jo al menys els la tinc, una certa simpatia a la meua persona deixant apart les idees (inclús el mateix Salva es un dels que m'ha aconsellat que no entre al joc d'eixos desgavellats).



    Intentaré, endavant, no fer-los cas i no entrar al seu joc, encara la temptació siga grandíssima.


Signat, Enrique Estruch

No hay comentarios:

Publicar un comentario