lunes, 5 de marzo de 2012

CAP DE SETMANA AMB ACTIVITATS FALLERES


Un cap de setmana ple d’activitats falleres amb sopar de germanor, autos locos i matinal motorista

La FdF Junta Local Fallera va celebrar el passat divendres 2 de març el sopar de germanor, al qual acudiren més de 300 persones.

A l’acte hi acudiren les falleres majors de Tavernes, Sheila i Vero, acompanyades per les respectives corts d’honor, les falleres majors de les diferents comissions i els respectius presidents, el president i membres de la FdF i la corporació municipal, encapçalada per la regidora de Festes.

Dissabte, el concurs d’Autos Locos va ser tot un èxit en la falla La Dula, on es va realitzar per primera vegada. Hi van participar 15 creacions molt particulars,  que van fer que la gent gaudira de debò.

Diumenge va ser el torn de la Falla La Via i la seua tradicional Matinal Motorista, que va arribar a l’edició XVII. Al voltant de 1600 persones es reuniren al passeig de Lepant i carrers adjacents per a esmorzar, i després van realitzar la volta turística amb moto per la Valldigna, des de Tavernes fins a Simat i, al tornar, van entrar dins de Benifairó. Els més menuts de la casa també s’ho passaren bé en la Matinal, ja que tenien atraccions infantils, mentre que els majors van gaudir de la música del grup local P-bus.
  
Com sempre, l’organització de la falla va ser absolutament impecable i la matinal va esdevenir un any més un brillant espectacle per a grans i menuts.

#



3 comentarios:

  1. Bó vuí es la segona vegada que escric amb este blog o com se diga i pareix ser que la primera vegada no li vaig caure be a algú amb el meu comentari sobre el tema dels autos boixos i aixó que va ser prou suau el comentari i la megua opinió sota el escrit. no se d'on au tret l'informaçió de que van ser 15 els participans amb els autos botxos ja que jo estava allí i crec que van ser 13, pero como vaig dir amb el primer comentari d'air, també pot ser que no eu vetjera be o potser també que després de que tot s'acabara es tiraren algúns autos perduts carrerons avall per a dir que tmabé avien partiçipat. nou se.
    Si pot ser; voldría dir algo mes apart de lo que ja e dit vuí i es que no tinc res en contra del auto que eu possat amb la foto peró auría segút un detall que aiguereu possat la foto dels guanyadors de la cursa i mes encara la foto dels guanyadors rebent el premi de conçolaçió i dic de conçolaçió per que como vaig dir air va ser molt poca cossa per la feina que van fer tots els concursans dorar semetjant premi, pero també entenc que la crissi te part de culpa amb aixó. Voldría dir ara que estic llançat que ja que la notiçia dels autos botxos a segút tan breu per part del administrador d'aquest blog, jo màtrevixc a afetgir que el mitllor temps per als guanyadors de la cursa a sigút de 23 segons per als guanyadors del primer premi i 26 segons del següent premi i encara vos diré mes i es que els dos primers premis guanyadors eren del mateix equip "teamrunny" el primer cotxe fos el nombre 6 i el següent fos el 7 i si màtrevira a dir els noms dels guanyadors ja sería massa pa la carabaça que pareixería que soc el pare d'un dells per conforme parle i pense. dons ara bé. espere que els noms si algú vol dirlos els diga i que eu faça mes que res per als jovens participans perque sels tinga en compter i que pensen que per al meins a sigút noticia la segua partiçipaçió.
    Soles dir una altra cosseta antes de anarmen i es que espere que esta vegada Enrique traga el meu escrit a la llum d'este blog, o sinó com vaig a poder tornar a parlar amb el seu blog altra vegada.
    Espere que no em tingau en compter el meu mal valençiá i que les crítiques siguen sense maldát ninguna.
    Per a Enrique que no li sápiga mal res del que e dit amb este escrit de reflexió ja que el tinc en molt bona estima i em considere un bon amic dell.
    fins un altra reflexió.

    ResponderEliminar
  2. Soles vullc disculparme per el que e dit amb el passat comentari, diguent que Enrique no mavía tret el comentari que abans avia escrit ja que la culpa a sigut megua de no mirar bé tota la informaçió d'aquest cuadern de reflexións; auría vist que mes avall del full estava el meu comentari amb la notiçia d'air. mil disculpes
    fins un altre día.

    ResponderEliminar
  3. Estimat lector, si no he posat res més del tema es perqué l' única informació que m'àrrivat sobre aquest event es la del ajuntament.Si es vosté d'eixa o qualsevol altra falla, ben gustosament publicaré tot el que en facen arrivar a inmoestruch@gmail.com.

    ResponderEliminar