viernes, 23 de marzo de 2012

PLÀ DE SANEJAMENT DEL AJUNTAMENT

 700.000 euros amb Aquest  Pla de Sanejament , que forma part del Pla de Sanejament Econòmico-Financer establit  pel govern de Rajoy, s'esperen estalviar.


Dit plá es presentarà al plenari previst per el plenari anunciat per al dia 30 i no es sabrà si s'aporvarà o no fins a éste, donat que  Karina Vercher va fer amb la seua indecisió alegant que no havía tingut temps d'estudiarlo que es deixara damunt la taula en l'última comisió.

L'estalvi sería sobre tot en les despeses corresponent al Capitol I del pressupost (Despeses de personal),  quasi la meitat del pressupost municipal i mitjançant la revisió de clàusules del conveni col·lectiu del 2007, que es va aprovar per unanimitat en el 2007 , en época de, en teoría bonança econòmica, que després s'ha vit que no era així, donat que en eixa legislatura ja es creà déficit : augment de sous segón l' IPC, assegurança de vida, ajudes per incapacitat temporal, ajudes per a fills minusvalids, compra d'ulleres i prótesis i  dies per asunts propis. 

Vorem com responen els afectats donat que ja sufrixen retallades en el seus sous via govern central i pot ser que també en un futur no mul llunyà, autonómic com a Catalunya.

NO DIU L'ESQUERRA QUE NO ES DEU DE TOCAR NI MENYS RETALLAR ELS DRETS DELS TREBALLADORS, QUE ESTOS NO DEUEN DE PAGAR ELS DESFICAÇIS CREATS PER ALTRES? AQUEST PLÁ NO LLIGA MASSA AMB EL QUE PREDIQUEN I AMB LA VAGA DEL DÍA 29.

I QUE CONSTE QUE JO ESTIC A FAVOR DEL PLÀ, PERÒ EM PAREIX UNA CONTRADICCIÓ ENTRE EL QUE DIUEN I EL QUE FAN, QUE ES CORRECTE. 

1 comentario:

  1. no publicat a la cotorra,

    No entenc com el regidor Evaristo s'esta assajant-se amb els funcionaris, ells no són els responsables que el consistori estiga en fallida tècnica, la culpa la tenen els polítics per no saber controlar les despeses.

    El senyor alcalde i regidor de personal del Bloc, pretenen posar als treballadors municipals en contra de l’opinió publica, però ells no estenen amb l’exemple ja que l’alcalde cobra 3 sous i el regidor de personal 2 sous.

    ResponderEliminar