lunes, 13 de julio de 2015

VENTE A ESPAÑA SIGMUND

Resultado de imagen de alemanes en españaRedeu, estic escoltant a Esteban González-Pons en la tele de lo be que va Espanya i les magnífiques esperançes de futur que tenim i em dona que pensar que la pel.licula que vaig vore ahir, " Perdiendo el norte ", en quatre dies serà al revés i en faran una de titol " Perdiendo el sur " on seràn alemans, escandinavos i demés del nord els que vindràn a buscar faena ací : S'ha acabat lo de " vente a Alemania Pepe ", en endavant serà " vente a Espanya Sigmund ".

Aiii, me'n vaig a vore ara que tot va tan bé si em paguen tot el que em deuen eixos aturats que voran trovat ja faena segur, i eixos autònoms ja de nou amb possibilitats perquè deuen de tindre ja els negocis a rebentar.

No hay comentarios:

Publicar un comentario