viernes, 10 de julio de 2015

ME LA BUFA, AMB PERDÒ

Nota : Dedicat especialment a eixos "senyors" que m'estan critican en cert bar, quant vaja jo a vore si teniu collons per a dir-meu a mi a la cara. Si m'havera afiliar al PP que calladets estarieu, veritat ? I no, tranquils, en Esquerra Unida no em voreu, no son de la meua ideología, eixa que tanto vos fot, el , de sempre, nacionalisme valencià, de ahí no m'he meregat.

I, ho torne a dir, si vullguera ser regidor, al que vostés axaquen el que ara em vaja afiliat al Bloc, havera encapsetal les llistes d'Units, única possibilitat, i no vaig voler, o ja ho havera segut fa un bon grapat d'anys en el PP o en Unió Valenciana, i tampoc ho vaig voler : Ni m'he venut ni me venc per un càrrec, tinc la vida econòmicament resolta i ni ho vullc ni ho necessite, hi ha una cosa que es diu vocació de servici públic encara amb alguns caps obtusos no capia eixe concepte, o en els d'aquells que sí canvien a diari per diners, símplement he fet el que ja fa temps deuría haver fet i que es estar amb els que pensen com jo, deixant de costat els que diran que ara estan diguent vostés.

I quant vullguen i si tenen el que tenen que tindre m'ho diuen com dic a la cara i ho xarrem.

El que dic més avall, els verdaders amics encara pensen tot el contrari a mi en respeten i per això mateix m'ho compten.  Als demés ... ací teniu la resposta.

I ara l'articul :

Perdoneu l'expressió, però es coloquial i ussada per tots vosaltres també de segur moltes vegades per a expressar el que vaig a expresar jo ara. 

Resultado de imagen de tila y bicarbonato
A arrèl del que vaig anunciar diumenge estic seguent blanc d'un muntó de desqualificacions, en el sentit de xaqueter, d'arrimar-se al sol que més calenta, etc. com ja vaig previndre en dit anunci. Això sí, a la cara ni mú, no hi han collons.

 De fet he tingut que llimitar l'accés mitjansant anònims a éste. Per cert, des d'aleshores sols un comentarista, on estan tots els demés ? Calladets perquè donar la cara i que a ú li la puguen "partir" o coloretjar ... això ja es altre cantar.

Però sabeu qué ? Me la bufa. 

I me la bufa perquè he tingut el recolzament dels que importa, que son els amics, alguns en privadissím missatge, gràcies, amics damunt de diverses ideologíes algunes  prou enfrontades a les meues, molt d'ells "populars", però primer que rés som amics, gràcies també ; de la familia més propera ; i de tant els ara ja antics companys de lluita política d'Units x Tavernes, alguns públicament com poguereu vore en el cas de Conxa, altres en privat, i dels també ara ja antics companys de lluita d'UnitsxValència.

I això es el que importa, l'opinió de qui realment el coneix i sap de les teues inquietuts, dels teus motius, de les teues raons, i no la d'aquells que ni el coneixen en la majoría de cassos, el coneixen " de vista ", el coneixen però volen desprestigar-te perquè no has ballat el seu ball quant creíen que anaves a ballar al seu sò, o símplement actúen en contra teua per interés polític perquè no fiquen a la persona per davant de les idées, amb eixos no val la pena ni anar al cantó.

Així que senyores, Tila y Bicarbonato que hi ha Enric, ara en altre lloc però sempre el mateix, per a rato. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario