viernes, 31 de julio de 2015

COMPROMÉS AMB EL MEU POBLE

Ahir vaig estar en la meua primera reunió del col.lectiu local de Bloc-Compromís a Tavernes, i va ser tot un plaer el vore a tanta gent junta per a elegir lliure i democràticament als seus càrrec orgànics, i ser informats i consultats pels regidors sobre temes relevants.

Resultado de imagen de compromis tavernes de la valldignaI es un plaer vore a gent de totes les edats, desde ben jovens a gent ja més marudeta, des de històrics del valencianisme local fins a recents arrivats, però sobre tot vore un local ple de gom a gom, es algo que ja fea anys que no vea. 

I ahí estaré sempre que puga, aidant com ú més, ja vaig dir que no em voreu tirant de ningú carro més però tampoc soc dels que es queden ahí sentadets en el tren mirant el paissatje. 

Gràcies pel bon recibiment que m'haveu donat, em vaig sentir en tot moment com ú més dels que porta ja anys allí, i entre altres coses perquè vos conec a la gran majoría i sabeu com pense, i amb molts tinc una sana i bona amistat ja des dels anys 80.

I als que no vos conec poc a poc estic segur anirem fent també eixa bona amistat, així m'ha passat sempre allà on he estat i ací no serà excepció.  

I aprofite per a felicitar al nou Secretari Local Josep LLàcer, persona a la que he conegut en la meua tasca de directiu d'Aceplat i que ha segut pel seu bon fer un motiu més de que vaja donat per fí el pas endavant, pas que deuría haver donat ja fa anys.

No hay comentarios:

Publicar un comentario