viernes, 17 de julio de 2015

L'IBOGA VA PRENENT FORMA

Articul escrit el 16 de Juliol a mitjanit.

Em dien ahir que si s'estàn arreplegant signatures contra el tancat que s'ha fet de la zona, que si hi ha qui està boiciotejant-lo tallant les brides de plàstic que fiquen per a unir les tanques, una dona es queixava que ja veus, ara tinc que pegar més volta per anar a la ressidència ... a ésta darrera dir-li, senyora, fer exercici va bé i més si es passejant tranquilament a la seua edat ... 

I sobre el primer dir que no matem l'os abans de caçar-lo, deixem a vore qué passa, no fem com el Festivern o com el Pop al Carrer, jo el primer, que tant criticavem i ara estem tan contens amb ells la majoría, la gran majoría de vallers. 

I sobre el tancat de la zona, tenint en compter que per allí sols passejem els dels gossos, els que van a fer exercici, i quatre ociossos, si tenim que pegar més gran volteta o anar a alters llocs un parell de setmanes, qué passa ? .

Diuen també els agorers que si adeu zones de jocs : Sols dir que els del Iboga en porten ells també, esperem a vore qué passa i si de cas després ja reclamaríem, no ? I porten circ, i ludoteca, i jocs per a menuts, perquè en contra del que es diu es un festival més per a families, per a quare-cinquentons pel tipus de música, que per a jovenalia.

Així que millor no fem, jo almenys no ho vaig a fer, com amb el Festivern o el dit Pop al Carrer els primer anys i que ara son tot un éxit, per no dir la volta a peu, on tallem la platja un parell d'hores : Algú renunciaría a ella ? .

De moment i com podeu vore en els fotos que acompanye, l'inversió que s'està fent per part dels promotors es d'aúpa, algo bó voldran fer dic jo. 

I si no interessa, a altra cosa, si no provem no sabrem que tal, estem farts de sentir el bé que va l'assumpte en Benicassim, en Villarobledo, en tants altres llocs, ací el Festivern va en aument progressiu de quantitat i qualitat i ara la gran majoría dels vallers l'estimem, per tant donem-li una oportunitat al Iboga, ACEPLAT el recolzem. 

Ah, i que conste que jo soc dels que viu pegadet pegadet a la zona, i per tant dels que "sofriran" directíssimament l'event : Estic dispossat a "soportar-ho" pel bé d'esta platja i del seu futur, per intentar-ho que no quede.



2 comentarios:

  1. Entrades anticipades al poble a Ca Trolec i a la mar a Bar Gofres Burguer.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. I a Acude més barates i les venen per dies. I els diners per a l'associació.

      Eliminar