Com podeu vorer en el programa, el dia 12 de Febrer tenim excursió a les Covatelles i després un acte al recinte de la muralla. Activitats que tenim la complaença de compartir en altres associacions com; l’Associació Cultural Ramoneta de Vilaragut, el CE de Pedreguer, la Fundació Casal Jaume I Safor-Valldigna, l’Associació Cultural Casa Clara, de Potries, i el Grup Muntanya Valldigna. També podeu posar-se en contacte en el Centre Excursionista de Castelló si voleu acudir a les activitats que ells organitzen. Mes en davant vos donarem mes detalls dels actes que tenim en la Font d'En Carròs.
Molta muntanya i salut
per gaudir-la.

No hay comentarios:
Publicar un comentario