jueves, 3 de diciembre de 2015

SÍ, VAIG A EIXIR A PEGAR CARTELLS

I amb un gran somriure. I com jo molts més companys.

Hi ha qui es pregunta perquè no sent partidaris de la coalició entre el nostre partir i Podemos, anem a fer així i tot campanya.

Doncs en un ratet ho voreu en els cartells : Jo i com jo molts, anem a fer campanya i demanar el vot per a Baldo. I al senat per altre valencianista sense dubte com és Josep Lluis Albiñana.

Resultado de imagen de compromisI vaig a demanar el vot per a ells perquè sé que estiguen on i amb qui estiguen sempre van a ficar per davant de tot la defensa dels interesos dels valencians, així ho ha fet Baldo estos quatre anys, així ho farà els propers quatre, i així ho farà estic segur també Albiñana, un home que ja per això va deixar de militar en el Pspv-Psoe quan a este partit li va començar a sobrar lo de valencià al interposar els interesos del partit nacional als dels valencians.

I perquè Baldo va a seguir coloretjant-los la cara quatre anys més a eixos que es diuen valencians, o es presenten per ací,  però ja han demostrat varies vegades que els sobra el gentilici quan han votat en contra dels interesos dels seus electors per interesos de partit, exemples en tenim un grapat. I estic segur Albiñana farà el mateix, no serà tampoc la primera vegada.

I per últim i per a no fer-ho llarc, perquè  no vaig a donar-li el gust a aquells que voldrien el poble sense cartells ni pancartes taronga amb un somriure, un gran somriure, i que voldrien obtinguerem un mal ressultat per a interpretar-ho en clau local : No, no aneu a tindre eixe gust, anem a estar ahí, i anem a obtindre un magnífic ressultat.

Així que en un ratet a omplir el poble del somriure de Baldo, el qual a més el dissabte estarà ací amb nosaltres i l'acompanyarem per tot el dit també amb un gran somriure, eixe que tan fot a qui ens voldrien somesos.

No hay comentarios:

Publicar un comentario