lunes, 28 de diciembre de 2015

EM RETIRE DE LA VIDA PÚBLICA

Ja fa un temps que vaig pensant-ho, i ho tinc decidit : A partir de huí passaré a ser un ciutadà valler més, sense ninguna relevància. 

I per a tal em vaig a donar de baixa de Compromís, de la Taula de Mobilitat, baix a eliminar este blog, no vaig a perteneixer més que a ens socials com ACUDE, Creu Roja i demés però sense càrrec ningún ... es a dir, no vull ser rés que comporte ser conegut de ninguna forma, em porta massa mals sabors. 

Així, també vaig a deixar d'opinar de política en el facebook, no vaig a compartir rés polític, calladet que estic més guapo i així fora cacaus com els que he tingut.

Així que, fins sempre. 

P.D. Huí estem a 28 de Desembre i ja sabeu ...però algun dia ho faré, cansa ser objecte d'atacs per ser com soc i opinar com opine, este país encara no està prou madur per a això, però no és el moment, és el moment d'altres cosses i entre elles seguir lluitant pel que creus. 

Resultado de imagen de inocente

No hay comentarios:

Publicar un comentario